رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: از اواخر دی سال جاری تاکنون ۲ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر و به متقاضیان تحویل شده است.

پیگیری ثبت نام کارت ملی هوشمند

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، هاشم کارگر رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت:با فعال‌سازی مجدد خط صدور کارت هوشمند ملی در دو ماهه اخیر و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در روند تولید، از اواخر دی تاکنون بیش از ۲ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر شده است.

در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی برای خدمتگزاری و خدمات‌دهی مناسب و بهینه به مردم، به سرعت در مسیر ایفای تعهدات پیشین خود هستیم و با حمایت‌های وزیر کشور و همت همکاران سازمان، ضمن راه‌اندازی دوباره تولید کارت هوشمند ملی، برنامه‌ریزی لازم برای صدور و ارائه کارت به تمامی متقاضیان کارت هوشمند ملی که در گذشته موفق به تکمیل ثبت نام خویش شده‌اند و بیش از ۱۰ میلیون نفر هستند قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دریافت خواهند کرد.

معاون وزیر کشور ادامه داد: با بسیج توانمندی‌های داخلی ضمن بهره‌گیری از توان و تخصص داخلی کشور، امروز از اندوخته خوبی در فناوری و دانش تولید کارت هوشمند ملی با بالاترین کیفیت ممکن برخورداریم و در این امر می‌تواند نمونه‌ای از شناخت امکانات، توانمندی‌ها و دانش موجود در کشور جهت تبدیل تهدید به فرصت باشد.

وی گفت: نگاه تحولی به انجام امور و مسائل کشور که از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است و جزء راهبردهای اساسی سازمان ثبت احوال کشور است تا بتوان با بهره‌وری بیشتر نسبت به انجام تکالیف و وظایف مربوطه اقدام کرد.  

کد خبر 663502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    زحمت كشيده ايد