سخنگو و رئیس شورای اطلاعرسانی دولت میگوید: پابهپای این فضاسازیها و سیاهنماییهای دروغین، می توان گفت هجمهای به وضعیت اقتصادی مردم به واسطه کوتاهیهای مفرط وارد شده بود. نتیجه اینها، ایجاد فضای منفی بر روحیه و امید مردم بود و برخلاف شعارهایی که پیش از این داده میشد، مردم در ناامیدانهترین شرایط موجود از منظرهای مختلف قرار داشتند.
بهادری جهرمی میافزاید: ۱۸ میلیون نفر یعنی حدود ۷۰ درصد از شرکتکنندهها در انتخابات همان فردی که علیه او فضاسازی شده بود را انتخاب میکنند.
گفتگو: محسن تولایی
تصویر: امیر حمیدینوید
تدوین: عاطفهسادات حسینزاده
نظر شما