همشهری آنلاین: تیم والیبال نوجوانان ایران با شکست تیم ژاپن، برای چهارمین بار قهرمان آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر دیدار نهایی هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز چهارشنبه اول آبان در سالن سوگات ایندور کلمبو بنگلادش با برتری تیم کشورمان مقابل ژاپن به پایان رسید.

دراین دیدار شاگردان یوتسا ست‌کوویچ  در سه گیم متوالی و با نتایج (25 بر 19)، (25 بر 13) و (25 بر17) مقابل ژاپن به برتری رسیدند و برای چهارمین بار بر سکوی نخست آسیا ایستادند.

والیبالیست های نوجوان کشورمان که درگروه B مرحله مقدماتی این مسابقات نیز شکست 3 بر یک را به ژاپن تحمیل کرده بودند، روز گذشته با غلبه بر هند و صعود به مرحله نهایی[در همین رابطه] مسابقات سریلانکا مجوز شرکت در پیکارهای جهانی 2009 ایتالیا را به دست آورده بودند.

تیم والیبال نوجوانان کشورمان که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات شرکت کرده بود، در رقابت های 2001 اصفهان و 2005 تهران نیز بالاتر از حریفان خود و در رده نخست ایستاده بود. این تیم همچنین عنوان نایب قهرمانی پیکارهای 2003 هند را دراختیار دارد.

تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب مدال طلای هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا اقتدار خود را در صدر جدول بهترین های آسیا تثبیت کرد.

کد خبر 66479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز