طی امروز در برخی نقاط شمال غرب، غرب و نواحی مرکزی کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود و طی امروز و فردا دریای خزر مواج است.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دوشنبه در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و البرز استان‌های ساحلی دریای خزر و در غرب اصفهان و شمال فارس بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

تا سه شنبه بارش در این مناطق ادامه دارد و علاوه بر آن در مرکز، شرق و شمال شرق نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد در شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات البرز مرکزی بارش شدت خواهد داشت.

چهارشنبه در سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و در آذربایجان غربی، شرقی، شمال کردستان و زنجان بارش باران و برف رخ می‌دهد.

پنجشنبه در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران غرب سواحل شمالی و در ارتفاعات راگرس مرکزی بارش و وزش باد رخ می‌دهد.

جمعه در آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، غرب کردستان و کرمانشاه، زنجان بارش باران و برف و در اواخر وقت در سواحل شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

کد خبر 665500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 0
    تجاوز ددمنشانه زمستان به بهار ۱۴۰۱ را شدیدا محکوم میکنیم!
  • یه ایرانی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    3 0
    از دریا تا استان فارس دویست کیلو متر نیست اگر اب بیاوران دنیای زمین خوب هست سال اول هزینش بر میگردد ولی کو کسی این فکر داشته باشد