دوشنبه ۶ آبان ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۰
۰ نفر

ناصر قراگزلو: تیم فوتبال عجمان با درخشش جواد کاظمیان موفق شد در یک دیدار حساس مقابل الشارجه به پیروزی برسد.

جواد کاظمیان که هر 2 گل تیمش را در دیدار حساس برابر شارجه به ثمر رساند در گفت‌وگویی با همشهری از اهداف متفاوتش در عجمان می‌گوید.

 در بازی حساسی موفق به شکست حریف شدید.

بله، برد در این دیدار واقعاً برای ما حائز اهمیت بود و خوشحالم که در یک دیدار خارج از خانه و با تمام دشواری‌هایی که وجود داشت برابر حریف به یک پیروزی ارزشمند رسیدیم. شارجه واقعاً تیم خوبی است و فکر می‌کنم در یک بازی سخت به یک برد شیرین دست یافتیم.

  •  2 گل حساس در برابر حریف به ثمر رساندی.

خوشحالم که در چند بازی اخیر موفق به گلزنی شدم. البته این گلزنی‌ها را مدیون همکاری بازیکنان تیم، خصوصاً سامره می‌دانم. در تیم ما همه تلاش می‌کنند و هیچ بازیکنی به این موضوع فکر نمی‌کند که فقط خودش گل بزند و فکر می‌کنم این مسئله واقعاً در موفقیت‌های اخیر ما نقش داشته است.

  •  با گل‌هایی که برای عجمان زدی چقدر به کسب آقای گلی امیدواری؟

همیشه از گل‌ساختن، بیشتر از گل‌زدن لذت بردم اما امسال در تیم ما برخلاف فصل گذشته، سرمربی بیشتر از من گل می‌خواهد چون حالا یک فوروارد نوک هستم و اولین و مهمترین وظیفه من گلزنی است. در حالی که سال قبل، سرمربی تیم از من در پست هافبک چپ استفاده می‌کرد و در این پست از من کارهای دفاعی هم می‌خواست. کاری که کمتر در تخصص من بود اما در عجمان بهتر و راحت‌تر می‌توانم به کارهای تهاجمی‌ام بپردازم.

  •  امسال به آقای گلی هم فکر می‌کنی؟

اولویت من آقای گلی نیست هرچند که نمی‌توانم بگویم مهاجمی از گل‌زدن لذت نمی‌برد و دوست ندارد در هر بازی بهترین گلزن تیمش باشد.

 به خوبی به این نکته واقفم که سرمربی تیم در وهله نخست، تنها از من گل می‌خواهد و آمار گلزنی‌ام هم تاکنون قابل‌قبول بوده هرچند که من سال گذشته هم با اینکه فوروارد نبودم، کم گل نزدم.

  •  از انتخاب عجمان ناراحت نیستی؟

اصلاً از انتخابم پشیمان نیستم. من با الشباب در فوتبال امارات به قهرمانی رسیدم و قرار گرفتن در بالاترین سطح فوتبال امارات را نیز تجربه کردم به همین دلیل دوست داشتم یک تیم را با تمام سختی‌هایش تجربه کنم.

  •  حضور در عجمان چه سختی‌هایی دارد؟

تیم ما حتی در خانه هم تیم کم‌تماشاگری است و شاید باور نکنید که حتی در بازی‌های خانگی‌مان نیز بیشتر از 1000 تماشاچی برای حمایت از تیم ما به ورزشگاه نمی‌آیند. این موضوع برای من که در تیم‌های پرتماشاگری مانند پرسپولیس و الشباب بازی می‌کردم اصلاً خوب نیست اما فکر می‌کنم مسائلی در عجمان وجود دارد که باعث شده آنها را به تمام سختی‌ها ترجیح بدهم.

  • چه مسائلی؟

آرامش و بی‌سروصدابودن عجمان باعث شده در این تیم به دور از هرگونه جاروجنجال کارم را دنبال کنم به نظر من هر بازیکنی در آرامش بهتر می‌تواند به اهداف خودش برسد، فکر می‌کنم با آرامش، امسال با عجمان، موفقیت‌های جدیدی را تجربه کنم.

  •  هنوز هم برخی‌ها از موضع‌گیری‌ات در قبال دایی حرف می‌زنند و آن را عجیب می‌دانند.

دوست ندارم به گذشته برگردم اما باید بگویم شاید در یک سال گذشته، تنها بازیکنی که به تیم‌ملی دعوت نمی‌شد، من بودم. این موضوع واقعاً به لحاظ روحی مرا با فشارهایی روبه‌رو کرده بود اما من حرف‌هایم را هرچه بود بیان کردم و دیگر دوست ندارم به حرف‌هایی که در گذشته زدم، بپردازم.

  •  اما گفته شد زمانی که در پرسپولیس هم بودی علیه دایی حرف زدی؟

در پرسپولیس هیچ‌وقت به طور جدی در رابطه با دایی حرف نزدم. در اردوی اتریش بازیکنان پرسپولیس حرف‌هایی در رابطه با من و حضور احتمالی دایی مطرح کردند که من هم حرفم را زدم اما صحبت‌های من در آن موقع خیلی جدی نبود چون دوست نداشتم مقابل دایی یا هر شخص دیگری موضع بگیرم و فکر می‌کنم در خصوص حرف‌های من در پرسپولیس علیه با دایی تا حدود زیادی بزرگ‌نمایی شده است.

  •  امسال تو بهتر از سامره کار کردی، قبول داری؟

هیچ‌‌وقت دوست ندارم عملکردم را با بازیکن دیگری قیاس کنم ضمن آنکه فکر می‌کنم زوج من و سامره یکی از موفق‌ترین خطوط حمله لیگ امارات است. من و علی واقعاً درک خوبی از بازی در کنار یکدیگر داریم و تنها برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و هیچ‌کدام از ما خودخواه نیستیم.

کد خبر 66736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز