کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) امسال دوباره یک رویداد آنلاین خواهد بود که از ۶ ژوئن تا ۱۰ ژوئن (۱۶ تا ۲۰ خرداد) برگزار می‌شود.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، با این حال، اپل گفت که میزبان یک جلسه حضوری در «اپل پارک» در تاریخ ۶ ژوئن خواهد بود. در این جلسه، برخی از توسعه‌دهندگان و دانشجویان همراه با انجمن آنلاین، سخنرانی اصلی و ویدیوهای State of the Union را تماشا می‌کنند. جزئیات نحوه درخواست ورود به این مکان به زودی در دسترس خواهد بود.

WWDC به‌طور سنتی یک رویداد نرم‌افزاری است که در آن اپل جزئیات به‌روزرسانی‌های آتی خود برای iOS، iPadOS، macOS، tvOS و watchOS را ارائه می‌کند.

به عنوان مثال، سال گذشته اپل یک سری بهبودهای نرم‌افزاری مانند پشتیبانی از SharePlay برای FaceTime، توانایی ذخیره شناسه‌ها به شکل دیجیتال در کیف پول اپل، پشتیبانی از ویجت برای iPadOS و ویژگی‌های جدید حریم خصوصی با سرویس اشتراک iCloud Plus خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

اما این بدان معنا نیست که WWDC همیشه منحصرا بر روی نرم‌افزار متمرکز است. رویدادهای گذشته شاهد عرضه Mac Pro و HomePod جدید و همچنین iMacs و iPad Pro به‌روز شده بودند.

در کنفرانس ۲۰۲۱ اپل، انتقال خط تولید مک به اپل سیلیکون را اعلام کرد. با وجود یک پردازنده جدید M۲ که شایعه شده است امسال عرضه می‌شود، آیا می‌توانیم شاهد معرفی تراشه جدید یا حتی معرفی آن در WWDC۲۲ باشیم؟

کد خبر 667947

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha