همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان اولین بازی خود در رقابت‌های جوانان آسیا را با شکست در برابر عربستان پشت سرگذاشت.

به گزارش مهر، نخستین دیدار تیم فوتبال جوانان کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی جمعه 10 آبان در ورزشگاه محمد بن فهد شهر دمام عربستان آغاز شد و در پایان به برتری 2 بر 1 تیم میزبان انجامید.

در این دیدار دو تیم در نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شدند که هر دو ضربه به گل تبدیل شد تا این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم عربستانی ها فوتبال قابل قبول تری را به نمایش گذاشتند و تعویض‌های زود هنگام سرمربی تیم فوتبال کشورمان نناد نیکولیچ هم نتوانست به روند هجومی این تیم کمک کند. در حالی که به دقایق پایانی این بازی نزدیک می‌شدیم عربستانی‌ها از روی یک ارسال و ضربه سر نواف شاطر به گل دوم دست پیدا کردند تا در نخستین دیدار 3 امتیاز را کسب کنند.

تیم فوتبال جوانان کشورمان با این شکست کار خود برای صعود از این گروه را سخت کرد و باید در دیدار روز یکشنبه ژاپن را شکست دهد تا با پیروزی برابر یمن در آخرین دیدار شانس صعود داشته باشد.

در دیدار دیگر امروز تیم فوتبال ژاپن به نتیجه پرگل 5 بر صفر یمن را شکست داد تا خود را به عنوان یکی از شانس های مسلم صعود مطرح کند.

کد خبر 67142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز