ساعتی قبل یک دستگاه پژو ۲۰۶ مدل SD که در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت در حال حرکت بود، پس از برخورد به گاردریل به سمت دیگر بزرگراه پرت شد و با چهار خودرو برخورد کرد. بلافاصله پس از حضور پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی، راننده و سرنشین خودرو به بیمارستان انتقال یافتند که حال راننده وخیم گزارش شده است.

تصادف منطقه19

به گزارس همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا؛ نکته عجیب و قابل توجه در این حادثه این است که با وجود برخورد شدید خودرو از چند طرف به موانع مختلف، به گفته سرگرد صالح مهدوی افسر راهور حاضر در صحنه، ایربگ خودرو باز نشده است!

خودروهایی که این پژو با آنها برخورد کرده آسیب زیادی ندیده‌اند.

کد خبر 671643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 7
    راننده خاطی با سرعت بالا و غیر مجاز و کاملا مخاطره آمیز رانندگی کرده ولی ناشر محترم ، کوچکترین اشاره ای به اشتباه این راننده و به خطر انداختن جان خود و دیگران نمی کند . متاسفانه فقط شاهد این هستیم که تمام تصادفات رو به گردن خودرو ساز بیندازیم ، الان به دلیل گرانی بالا ، اگر خودروی ایربکش باز بشه ، صاحب خودرو دیگه ایربگ نصب نمی کنه و در تصادفات بعدی ، دیگه ایربگی نداره که بخواد باز بشه ، آخه به کجا به این شتابان ؟!!!!!
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 4
    بروید خدا رو شکر کنید که جای ماشین بهتون فرقون ننداختن، دیگه ایربگ و اینا رو ولش کن.
  • علیرضا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    7 1
    آخه چرا متوجه نیستید ؟! از جهت و زاویه مناسب و با شدت لازم برخورد نکرده . باید راننده موقع تصادف به این نکات توجه میکرد تا ایربگ ها عمل کنند . 😁🤣