شهرداران مناطق ۱۹، ۴، ۱۲، ۱۶، ۱۵و ۵ از جمع آوری شش هزار و ۵۷۰ معتاد در۶ منطقه تهران خبر دادند.

جمع آوری معتادان

به گزارش همشهری آنلاین، در بیستمین جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی شهر تهران که به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح روز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، شهرداران مناطق درگیر با معضل معتادان متجاهر گزارشی از آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح مناطق خود ارائه کردند.

سید مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ در گزارشی کوتاه با اشاره به لزوم ایجاد سهمیه‌بندی جمع آوری برای این منطقه اعلام کرد: از حدود هزار نفر معتاد متجاهر سطح منطقه ۳۰۰ نفر آنها جمع‌آوری شده است و اگر سهمیه ایجاد شود آمادگی جمع‌آوری بقیه معتادان متجاهر نیز وجود دارد. همچنین  در ادامه اقدامات نیز ۷۵ درصد پلاک‌های قرمز منطقه تخریب، جمع آوری و پلمب شد.

رضا پوریافر شهردار منطقه ۴ نیز در گزارشی از آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح منطقه ۴، بیان کرد: یک هزار و ۳۵۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه ۴ جمع آوری شده است که ۶۰ نفر آنها از بانوان بودند.

در ادامه جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ در تشریح آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای اجرای طرح، ۱۶۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه ۱۲ جمع آوری و در ادامه نیز ۱۰۵ پلاک قرمز شناسایی و با دستور قضایی پلمب شد. همچنین ۱۴۱ بنای متروکه و خرابه نیز در سطح منطقه شناسایی شد و اطلاعات آن ها در اختیار پلیس قرار گرفت.

مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ نیز در گزارشی کوتاه اعلام کرد: از ابتدای طرح جمع آوری معتادان متجاهر یک هزار و ۴۲۰ معتاد از سطح منطقه جمع آوری و نزدیک به ۷ مورد اماکن نیز پلمب شد.

مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ با بیان این مطلب که ۱۹۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه جمع آوری شده است، گفت: ۱۸۰ واحد پلمب و تغییر کاربری نیز در سطح منطقه ۱۵ انجام شده است.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز در گزارش خود بیان کرد: قرارداد ۵ برج نوری بسته شده است و شب گذشته نیز ۱۰۱ نفر در گرمخانه‌های ما مستقر بودند.

همچنین مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ بیان کرد: این گزارش از آخرین وضعیت رود دره فرحزاد است که در بازدید روز پنجشنبه حاصل شد، از مجموع ۲ هزارو ۱۰۰ متر طول رود دره فرحزاد، اقدام های لازم در  هزارو ۳۵۰ متر آن انجام شده است. 

کد خبر 671929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha