یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سارا پیلین معاون کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قربانی تماس تلفنی طنز یک فکاهی‌نویس کانادایی شد که تظاهر می‌کرد رئیس جمهوری فرانسه است.

به گزارش بی.بی.سی، مارک آنتونی اودیت فرماندار آلاسکا را قانع کرد که در حال صحبت با نیکلا سارکوزی، رئیس جمهور فرانسه است و صحبت شش دقیقه‌ای تلفنی خود با او را به صورت زنده از رادیو پخش کرد.

بحث‌های مطرح شده در طی این شش دقیقه شامل موضوعات متنوعی از زیبایی همسر سارکوزی گرفته تا برنامه‌ریزی برای یک شکار مشترک را در بر می‌گرفت.

در این گفت‌وگوی تلفنی که سه روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد، اودیت به پیلین گفت که امیدوار است روزی او را به عنوان رئیس جمهور ببیند. فرماندار آلاسکا نیز با خنده پاسخ داد: "شاید ۸ سال دیگر."

اودیت با لهجه فرانسوی غلیظ به پیلین پیشنهاد سفری با بالگرد برای شکار حیوانات را داد و گفت: "کشتن حیوانات را خیلی دوست دارم؛ گرفتن جان آنها خیلی جذاب است. خیلی دوست دارم که سفری این چنینی داشته باشیم، البته تا وقتی که دیک چنی را همراه خودمان نبریم."

دیک چنی، معاون رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر، در سال ۲۰۰۶ در شکار اشتباها به همراه خود شلیک کرد.

پیلین پاسخ داد: "من مراقب شلیک‌هایم خواهم بود."

اودیت سابقه طولانی در به بازی گرفتن سیاستمداران و افراد معروف دارد. خود نیکلا سارکوزی، ژاک شیراک، رئیس جمهور سابق فرانسه و خواننده آمریکایی بریتنی اسپیرز از جمله افرادی هستند که در دام او افتاده‌اند.

این نخستین بار نیست که پیلین اشتباه می‌کند. سارا پیلین چندی پیش در نشست کهنه‌سربازان در ریچموند در ایالت ویرجینیا گروهی از هوادارانش را با تظاهرکنندگان اشتباه گرفت. [بیشتر...]

کد خبر 67235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز