نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل گفت: پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدومیت هموطنان ما را فراهم می کند، این در شأن ملت ما نیست که اتومبیل‌های بی‌کیفیت و استانداردهای پایین داشته باشند.

پرویز سروری

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه شصت و یکم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: روز قدس که روز تبلور مقاومت در جهان اسلام و بشریت است را تبریک می گویم. چند سالی بود که به علت کرونا راهپیمایی قدس انجام نمی شد و امسال این امکان فراهم شده که این راهپیمایی برگزار شود.

سروری با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل گفت: رسیدن به ارتقا ایمنی قطعا باید با استانداردسازی راه‌ها و وسایل نقلیه شکل بگیرد. پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدومیت هموطنان ما را فراهم می کند و این در شأن ملت ما نیست که اتومبیل‌های بی‌کیفیت و استانداردهای پایین داشته باشند.

او ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند که باید کیفیت خودروها ارتقا یابد و  مرگ یک نفر هم ضایعه بزرگی است انشالله این موضوع مدنظر همه عزیزان قرار گیرد.

سروری با اشاره به توقع شورای شهر از شهرداری با بیان اینکه در تهران توقعی که شورای شهر از شهرداری دارد این است که با شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح و بهبود کیفیت معابر زمینه های رسیدن به یک استاندارد قابل قبول را فراهم کند، افزود: همین که براساس گزارش پلیس راهور اعلام شد نسبت به سال گذشته کاهش مرگ و میر و مصدومان را داشتیم، نشان می‌دهد اصلاح معابر و تقویت فرهنگ عبور و مرور راه حل های مناسبی است که شورا و شهرداری بر آن تاکید خواهند کرد.

براساس گفته نائب رئیس شورای شهر «باید به سمتی برویم که مدل حمل و نقل را از شخصی به عمومی تغییر دهیم و این جز توسعه وسایل نقلیه عمومی امکان پذیر نیست.»

کد خبر 672447

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha