یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اداره کل هواشناسی استان گیلان با صدور اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه های این استان هشدار داد.

به گزارش ایرنا، دراین اخطاریه آمده است: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده نفوذ یک سامانه پرفشارسرد باران‌زا و جریان های ناپایدار سطوح میانی از روز سه شنبه (14 آبان) تا روز پنجشنبه بر روی سواحل جنوبی دریای خزر بخصوص استان گیلان است.

براین اساس، شرایط در این مدت برای بارندگی، کاهش نسبی دما، وزش باد، مواج بودن دریا و احتمال ریزش برف در قلل کوه‌های گیلان فراهم می‌باشد.

به ساکنان حاشیه رودخانه‌ها توصیه شده است که تمهیدات لازم را برای مقابله با خطرات احتمالی فراهم آورند.

کارشناس هواشناسی استان گیلان در این باره گفت: این پیش بینی‌ها براساس آخرین نقشه‌های پیش بینی تعیین شده و ممکن است در روزهای آینده مجددا تغییراتی در این نقشه‌ها دیده شود.

مازیار غلامی دمای هوای شهر رشت در ظهر یکشنبه را 19 درجه سانتی گراد اعلام کرد که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش دما داشته است.

وی هوای روز یکشنبه استان گیلان را نیمه ابری تا ابری، دوشنبه قسمتی ابری با احتمال بارندگی، سه شنبه نیمه ابری تا ابری و مواج بودن دریا و همراه با بارندگی و روز چهارشنبه و پنجشنبه نیز نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارندگی و بتدریج با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی کرد

کد خبر 67265

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز