پلیس با رانندگانی که در جاده حرکات خطرناک و نمایشی انجام می‌دهند برخورد جدی و سخت خواهد کرد.

وانت نیسان

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از حرکات خطرناک راننده یکدستگاه نیسان آبی در جاده فرح آباد ساری در فضای مجازی منتشر شد که در آن راننده با حرکات مارپیچی و انحراف مستمر به چپ و راست جاده برای خود و سایر رانندگان ایجاد خطر کرده بود ، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از دستگیری راننده این نیسان خبر داد و گفت: پلیس با رانندگانی که با حرکات نمایشی و خطرناک برای مردم ایجاد مزاحمت و خطر کنند برخورد سخت خواهد کرد.

به گفته او برخی رانندگان در ساعات پایانی شب در جاده‌های دسترسی به سواحل که خلوت است علاوه بر دور دورهای شبانه اقدام به حرکات نمایشی و خطرناک می‌کنند که با توجه به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برخورد پلیس با این افراد سخت خواهد بود.

بر اساس قانون اگر خودرویی توسط پلیس به دلیل حرکات خطرناک و نمایشی توقیف شود، ابتدا از راننده تست الکل و اعتیاد گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن نتیجه، علاوه بر تحویل راننده خودرو به مراجع قضایی، فرد متخلف ۳ تا ۶ ماه حق رانندگی نیز نخواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اجرای طرح‌های ضربتی ویژه برای برخورد با این جرائم خبر داد و گفت: خودروهایی که به دلیل دور دور کردن شبانه توقیف شوند از دو هفته تا یک ماه در پارکینگ‌ها نگهداری می‌شوند و سپس مراحل قضایی و اتخاذ جرایم برای آن طی خواهد شد.

کد خبر 673860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha