تیم پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان صف‌آرایی می‌کند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرخ‌پوشان پایتخت امروز از هفته بیست‌وپنجم در حالی به مصاف پیکان می‌روند که همچنان برای رسیدن به صدر شانس دارند.

تیم پرسپولیس که با ۵۰ امتیاز و با اختلافی شش امتیازی نسبت به استقلال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشد چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارد اما کار سرخ‌پوشان باتوجه به غیبت سه بازیکن کلیدی گل‌محمدی یعنی مهدی ترابی، وحید امیری و فرشاد فرجی بسیار سخت خواهد بود.   

از طرف دیگر تیم پیکان که با هدایت مجتبی حسینی با ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند برای متوقف کردن پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارند.

به این ترتیب کادر فنی پرسپولیس احتمالا در نبود برخی از بازیکنان ترکیب متفاوتی در این دیدار خواهد داشت:

انتخاب از بین حامد لک و احمد گوهری برای قرار گرفتن در درون دروازه سرخ‌پوشان هنوز مشخص نیست و باید دید که گل‌محمدی در نهایت از کدام بازیکن استفاده می‌کند. 

علی نعمتی و سیدجلال حسینی در کنار هم و همچنین رامین رضاییان و سعید آقایی در سمت راست جناح چپ ترکیب دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

برای پست هافبک دفاعی زوج کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک در دسترس هستند و در کناره‌ها در حالی که سیامک نعمتی وارد لیست شده، احسان پهلوان و امید عالیشاه بازی می‌کنند.

پاکدل به همراه تمیروف نیز در خط حمله سرخ‌ها حضور خواهند داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان:

حامد لک، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، رامین رضاییان، علی نعمتی، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، حامد پاکدل، شرزود تمیروف

کد خبر 674124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha