سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۷ - ۰۵:۰۲
۰ نفر

ناصر قراگزلو: یکی از دغدغه‌های اصلی لوکا بوناچیچ در چند روز گذشته مصدومیت نصرتی در تمرینات بود.

 اما نصرتی مصدومیت بد خود را پشت سرگذاشت تا به بازی در لیگ امارات و حتی بازی در تیم ملی ایران بیش از پیش خوشبین باشد. نصرتی در گفت‌وگویی با همشهری از آخرین وضعیت النصر، حضور احتمالی‌اش در تیم‌ملی با وجود مصدومیت هادی عقیلی و بازگشت به پرسپولیس در نیم فصل صحبت به میان آورد و به سئوالات ما  پاسخ گفت.

  •  مصدومیت‌اخیرت برطرف شد؟

خوشبختانه مصدومیت بدی که از ناحیه قوزک پا با آن مواجه شده بودم را پشت‌سرگذاشتم البته در این رابطه سختی‌هایی نیز وجود داشت اما هر چه بود گذشت و مهم این است که حالا کاملا آماده هستم و از امروز (دیروز) در تمرینات گروهی شرکت کردم تا خیال سرمربی تیم را از بابت حضورم راحت کنم.

  •  به نظر می‌رسد بازی العین یکی از سخت‌ترین بازی‌های النصر در این فصل خواهد بود.

این مسئله را می‌پذیرم. مسلما بازی کردن با تیمی که یک گل خورده هم ندارد یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ امارات است. به غیر از این موضوع شخصا اعتقاد دارم العین و الجزیره در این فصل مدعیان اصلی قهرمانی هستند. اما از سوی دیگر ما هم به اهمیت سه‌امتیازی بازی با العین خوب واقفیم.

  •  آیا با مصدومیت عقیلی و دوری یک‌ماهه این مدافع ملی‌پوش در رابطه با حضورت در تیم‌ملی صحبتی شده است؟

نمی‌دانستم عقیلی مصدوم شده است اما هنوز صحبتی با من از جانب سرمربی تیم‌ملی یا سایر مسئولان فدراسیون فوتبال برای حضور در تیم‌ملی نشده است. اگر دایی از من دعوت کند با تمام وجود و با انگیزه بالا در خدمت تیم‌ملی کشورم خواهم بود.

  • اما ظاهرا تیم‌ملی بازی‌های النصر را ندیده و با این وجود، شانس تو برای حضور در تیم‌ملی چندان زیاد به نظر نمی‌رسد.

هیچ صحبتی از طرف سرمربی تیم‌ملی با من نشده اما امیدوارم سرمربی تیم‌ملی ایران چند بازی قبلی مرا دیده باشد و یک نکته را هم بگویم شرایط خوبی دارم و انگیزه‌ام هم برای حضور در تیم‌ملی فوق‌العاده زیاد است.

  •  درحال حاضر یک امتیاز مثبت داری، آن هم حضور در لیگ امارات است. در صورتی که به تیم‌ملی دعوت شوی تا چه اندازه مثمرثمر خواهی بود؟

مطمئن باشید اگر دعوت شوم و برابر امارات بازی کنم خیلی از مسائل را ثابت خواهم کرد. ضمنا من از مهاجمان ملی‌پوش اماراتی مثل اسماعیل مطر، حمادی و فیصل خلیل که البته با محرومیت مواجه است شناخت کاملی دارم.

  •  کدورت  قبلی بین تو و  لوکا  برطرف شده؟

هر کدورتی که وجود داشت از بین رفت و بین من و لوکا دیگر مشکلی وجود ندارد.

  • به نظر باخت النصر مقابل الشارجه تبعات بدی برایت داشته‌؟

قبول دارم. ما بازی با الشارجه را مفت و مسلم از دست دادیم و اگر آن بازی را برده بودیم حالا در رده دوم یا سوم لیگ امارات قرار داشتیم. مسلما دیگر نباید در بازی‌های خانگی‌مان مغلوب حریفان شویم.

  •  باتوجه به شرایط فعلی فوتبال امارات، لطفا اهداف و انگیزه‌هایت از حضور در این لیگ را بیان کن؟

دوست داشتم فوتبال بیرون از ایران را تجربه کنم اما در حال حاضر انگیزه من حضور در اروپا و موفقیت در تیم‌ملی است.

  •  اما به نظر فوتبال تو در النصر چندان به چشم نمی‌آید و شانس زیادی برای حضور در
     تیم‌ملی نداری.

نه من اینطور فکر نمی‌کنم ما بازیکنانی مثل جواد نکونام و مسعود شجاعی را داشتیم که بعد از حضور در فوتبال امارات به فوتبال اروپا رسیدند ضمن آنکه جایگاه خوبی نیز در تیم‌ملی برای خودشان به وجود آوردند.

  •  آیا نگرشی مثل علی کریمی مبنی بر بازگشت به فوتبال ایران برای حضور در تیم‌ملی برای نصرتی هم در شرایط فعلی لازم و ضروری است؟

قبول دارم که با حضور در فوتبال ایران می‌توانم مدنظر سرمربی تیم‌ملی باشم البته این موضوع به راحتی میسر نخواهد شد چون من تاپایان فصل با النصر قرار‌داد دارم.

  • اما صحبت‌های زیادی در مورد بازگشت تو به پرسپولیس در نیم فصل وجود دارد.

واقعا نمی‌دانم هنوز تصمیم نهایی‌ام را نگرفته‌ام اما هیچ بعید نیست که در نیم فصل تصمیم عجیبی بگیرم. هرچند که گرفتن رضایتنامه‌ام از النصر واقعا سخت است اما به هر حال هر احتمالی وجود دارد.

کد خبر 67423

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز