رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از خشک شدن ۷۲ درخت در جابه‌جایی درختان منطقه ۱۷ انتقاد کرد و گفت: با یک تیم کارشناسی از محل انتقال درختان بازدید کردیم و متوجه شدیم که ۷۲ اصله درخت خشک شدند و ۲۱ اصله وضعیت نامناسبی داشتند.

سوده نجفی

به گزارش همشهری آنلاین، سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران گفت:2 هفته قبل نسبت به جابه‌جایی غیراصولی درختان در منطقه ۱۷ تذکر دادم، هنوز تذکرمان مکتوب ارسال نشده بود که شهردار منطقه به جای ارسال توضیحاتش در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها و صداوسیما اقدام به تهیه یک بسته خبری کرده بود. در آن بسته خبری هیچ نشانی از کارشناسان نبود و همه چیز خوب و عالی پیش می‌رفت.

براساس گفته او«صداوسیما چشم خود را بر روی حقیقت بست. از رئیس صداوسیما می‌خواهم که بررسی کند چه کسی با چه هدفی این بسته خبری بدون واقعیت را پخش کرده است.»

رئیس کمیته سلامت شورای شهر با بیان این‌که بیش از ۱۰۸ اصله درخت به صورت غیراصولی و در زمان نامناسب جابه‌جا شدند، اظهار کرد: بعد از جابه‌جایی با یک تیم کارشناسی از محل انتقال درختان بازدید کردیم و متوجه شدیم که ۷۲ اصله درخت خشک شدند و ۲۱ اصله وضعیت نامناسبی داشتند و به احتمال زیاد، تا الان خشک شدند.

به گزارش ایسنا، او تأکید کرد: ۴۸ اصله درخت صدمه‌ای ندید و خبری هم از ۲۷ اصله درخت نبود و نکته قابل توجه این است که در هنگام جابه‌جایی از ماشین‌آلات درست استفاده نشده بود به گونه‌ای که برای سهولت در جابه‌جایی درختان سبز را هرس و سربرداری کردند. لازم است شهرداری دراین خصوص توضیح دهد.

کد خبر 674970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha