مزدا ۶ که مدت‌ها شایعه شده بود با پیشرانه دیفرانسیل عقب ارائه خواهد شد، به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود، اما می‌توان تصاویری از آن را در ذهن تجسم کرد و به تصویر کشید.

مزدا 6

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، انتشار رندر تخیلی از مزدا ۶ آتی به ما نشان می‌دهد که این خودرو می‌تواند احتمالا چه شکل و قیافه‌ای داشته باشد.

برخلاف رندر قبلی که فقط تکاملی از استایل Kodo مزدا ۶ فعلی بود، رندر جدید از طراحی مزدا  CX-60 گرفته شده است. این نکات از طریق نمای جلو و عقب، عناصر نورپردازی باریک و مجموعه چرخ‌ها دیده می‌شوند.

در حالی که چراغ‌ها و دماغه بسته‌شده به‌طور مسلم در فرم سدان خوب به نظر می‌رسند، اما شاید نمی‌توانیم متوجه شویم که طراحی چرخ‌ها به نوعی این نسخه را شبیه هوندا آکورد می‌کند. ما آنچه را که در عقب می‌بینیم دوست داریم، هرچند که در اجرای آن یک نشانه آلمانی به چشم می‌خورد که دقیقا چیز بدی هم نیست.

مزدا ۶ جدید می‌تواند این شکلی باشد | انتشار رندرهای غیررسمی

استفاده از نشانه‌های طراحی CX-60 یک شات در تاریکی نیست. این پلتفرم جدید دیفرانسیل عقب است و می‌تواند موتورهای ۶ سیلندر و پیشرانه‌های هیبریدی پلاگین داشته باشد.

مزدا ۶ جدید می‌تواند این شکلی باشد | انتشار رندرهای غیررسمی

یواخیم کونز، مدیر توسعه و مهندسی مزدا اروپا در مصاحبه‌ای تایید کرد که این شرکت ژاپنی در حال حاضر به جای توسعه مزدا ۶ جدید، روی کراس‌اوورها و SUVها تمرکز کرده است. با توجه به اینکه این خودروهای سواری برای مدتی طولانی پرفروش‌ترین خودروهای این برند بوده‌اند، پس چنین کاری جای تعجیبی ندارد.

کد خبر 675642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha