همشهری آنلاین : دومین روز از چهاردهمین دوره رقابت‌های قایقرانی رویینگ جوانان آسیا که با شرکت 14 تیم در هنگ کنگ در حال برگزاری است، با راهیابی پنج قایقران ایرانی به فینال به پایان رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، این مسابقات از روز پنج‌شنبه 16 آبان آغاز شده و تا یکشنبه 19 آبان ادامه خواهد داشت و قایقرانان کشورمان در رقابت‌های یک نفره مردان و زنان، چهار نفره سوئیپ مردان، دو نفره دو پاروی زنان و مردان و چهار نفره دو پاروی زنان این پیکارها شرکت کرده‌اند.

در رقابت‌های بعدازظهر پنج‌شنبه در قایق دو نفره تک پاروی زنان، تیم ایران متشکل از نسیم بن‌ یعقوب و شادی فرج‌پور موفق شدند به فینال این ماده راه یابند.

روز جمعه و در دومین روز این رقابت‌ها نیز در رشته رویینگ تک نفره زنان، نسیم بن‌یعقوب در گروه خود با زمان 8 دقیقه و 20 ثانیه و 74 صدم ثانیه دوم شد و به فینال این مسابقات راه پیدا کرد. فینال این ماده با شرکت چهار ورزشکار امروز برگزار می‌شود.

در ماده دو نفره‌ دو پاروی زنان، تیم ایران با ترکیب نسیم بن‌یعقوب و شادی فرج‌پور با زمان 8 دقیقه و 2 ثانیه و 56 صدم ثانیه توانست در گروه بازنده‌ها جواز حضور در مرحله‌ فینال را کسب کند.

در رشته‌ چهار نفره سوئیپ تک پاروی مردان، تیم ایران متشکل از آرمان مختبا، عابدین باقلی، شاهین زارعی و سعید عادلی با حریفانشان مسابقه دادند و در گروه خود با کسب زمان 6 دقیقه و 50 ثانیه و 24 صدم ثانیه به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کردند. این تیم نیز امروز با رقیبان خود پیکار می‌کند.

همچنین در رقابتهای تک نفره‌ مردان، مجید بهبودی نتوانست به دیدار پایانی راه یابد و با کسب زمان 7 دقیقه و 41 ثانیه و 33 صدم ثانیه برای عناوین چهارم به بعد امروز رقابت خواهد کرد.

در این ماده ورزشکار قزاقستانی با زمان 7 دقیقه و 19 ثانیه و 75 صدم ثانیه اول شد.
در ماده چهار نفره دو پارو زنان نیز تیم ایران با ترکیب مونا فیضی، مریم احسانی، نازنین ملاحی و حمیرا برزگر با زمان 7 دقیقه و 58 ثانیه و 56 صدم ثانیه راهی مرحله فینال شد. فینال این ماده نیز فردا برگزار می شود.

در ماده دو نفره دو پاروی مردان هم تیم ایران با ترکیب عابدین باقلی و سعیدعادلی با زمان 6 دقیقه و 57 ثانیه و 56 صدم ثانیه در گروه بازنده‌ها چهارم شد و از راهیابی به فینال بازماند.

کد خبر 67776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز