یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
۰ نفر

مدیر موسسه فرهنگی اردیبهشت عودلاجان در گفت‌وگو با همشهری آنلاین از اکران مستند «فریاد رو به باد» در خانه اردیبهشت خبر داد.

مستند

همشهری آنلاین - فاطمه عسگری‌نیا: «بهروز مرباغی» با اعلام این خبر افزود: «مستند فریاد رو به باد یکی از مستندهای جذاب و دیدنی تهیه شده در حوزه اجتماعی است که با تصویر کشیدن موضوعات اجتماعی حامل پیام‌های ارزشمندی برای بینندگان است.» 

او با با اشاره به این مثل معروف که «خوشبختی یعنی حداکثر استفاده از حداقل امکانات» گفت:  «رمز زندگی همین است، جنگیدن با مشکلات و رفتن به سمت نور و شادی. قصه مستند فریاد رو به باد هم چنین بن‌مایه‌ای دارد. روایت چهار سال از دوران بلوغ دانش‌آموز نوجوان ساکن دروازه غار که قصد دارد با هدف تغییر وضعیت زندگی و جامعه پیرامون خود خواننده شود. او در این مسیر با مشکلات زیادی از جمله مخالفت والدین، مشکلات مالی و نداشتن حمایت اطرافیان روبه‌رو می‌شود. و البته از پای نمی‌نشیند و....»

مدیر موسسه فرهنگی اردیبهشت عودلاجان ادامه داد: «پژوهش، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مستند اجتماعی را  سیاوش جمالی و عطا مهراد عهده‌دار بوده‌اند.» 
مستند فریاد رو به باد ساعت ۱۷ روز ۲۵ خرداد ماه در موسسه فرهنگی هنری اردیبهشت عودلاجان به رایگان برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.  

کد خبر 682531

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha