آخرین وضعیت مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد اعلام شد.

انفجار

به گزارش همشهری آنلاین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وضعیت مصدومان حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فارس، ۱۰۱ مصدوم داشته که به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند.

دکتر مهرداد شریفی افزود: مصدومان این حادثه بیشتر در زمینه های تنفسی آسیب دیدند که با کمک تیم های درمانی و پرسنل بیمارستان در حال دریافت خدمات هستند.

به گفته این مقام مسئول، بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد با تمام امکانات و تجهیزات در حال ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه است و این مرکز درمانی با ۱۰۰ تخت بیمارستانی دیگر برای مصدومان احتمالی، در حالت آماده باش است.

وی همچنین ادامه داد: خوشبختانه تاکنون موردی از فوت ناشی از این حادثه گزارش نشده و تمامی مصدومان در وضعیت مطلوبی به سر می برند.

اولین تصاویر از مصدومان انفجار بزرگ در یک کارخانه کربنات سدیم | افزایش چشمگیر آمار مصدومان  |

۱۱۲ مجروح درپی حادثه آتش‌سوزی کارخانه فیروزآباد

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس نیز گفت: حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد تاکنون ۱۱۲ مصدوم به دنبال داشته است. همچنین ۱۴ آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.

اولین تصاویر از محل انفجار بزرگ کارخانه کربنات سدیم | افزایش چشمگیر آمار مصدومان

محدودیت ترافیکی برقرار است؟

جانشین رئیس پلیس راهور استان فارس خبر داد: محدودیت‌های تردد خودرو که به دلیل مشکل آلایندگی ناشی از حادثه‌ کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد اعمال شده بود، لغو شد و وضعیت ترافیکی به حالت عادی برگشت.

کد خبر 683147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha