احتمال دارد تا مهاجم پرسپولیسی باعث سرخپوش شدن بازیکن برزیلی شود.

کاسیانو دیاس موریرا

پرسپولیس اگر چه تا به امروز موفق شده تا ۴ ستاره لیگ برتری و ملی پوش را جذب کند و البته احمدی مدافع چپ نفت مسجد سلیمان را هم به خدمت بگیرد اما همچنان هدف اصلی این تیم خرید یک یا دو مهاجم با کیفیت است.

طی روزهای اخیر سرخ‌ها مذاکرا خود را با کاسیانو و باشگاه پرتغالی دوباره از سر گرفته اند تا این بازیکن برزیلی را خدمت بگیرند. با این حال گفته می‌شود در خواست باشگاه پرتغالی برای صدور رضایتنامه کاسیانو افزایش پیدا کرده است.

در همین حین پیشنهاد سامسون اسپور ترکیه هم کار را برای سرخ‌ها سخت‌تر کرده است. با این حال امروز خبری منتشر شد مبنی بر علاقه این باشگاه ترکیه ای به جذب کریم انصاری فرد. انتقالی که در صورت قطعی شدن آن خیال سرخ‌ها را از جذب کاسیانو راحت تر خواهد کرد.

در صورتی که سامسون اسپور با کریم انصاری فرد به توافق برسد قید جذب کاسیانو را خواهد زد تا به این ترتیب مهاجم برزیلی یک گام به پرسپولیس نزدیک تر شود. کاسیانو فعلا از دو تیم پرسپولیس و سامسون اسپور پیشنهاد دارد و در صورت تعلل در پاسخگویی به سرخ‌ها احتمال دارد یحیی گل محمدی از خرید او منصرف شود. به این ترتیب انتقال انصاری فرد به تیم ترکیه ای احتمالا باعث خواهد شد تا کاسیانو و ویزلای پرتغال هر چه سریعتر تصمیم نهایی شان در خصوص انتقال به پرسپولیس را بگیرد.

باید منتظر ماند و دید آیا یک پرسپولیسی باعث سرخپوش شدن بازیکن برزیلی می‌شود یا نه.

کد خبر 684244

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha