عضو شورای شهر تهران با اشاره به اختصاص اتوبوس‌های برقی برای پایتخت گفت: یکی از مجموعه‌ها اعلام آمادگی کرده که تأمین اتوبوس‌های برقی را تحویل شهرداری دهد. سوال من این است که چه تعداد اتوبوس برقی به شهر اضافه خواهد شد؟

اتوبوس برقی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران پس از گزارش مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل شهرداری درباره وضعیت حمل و نقل عمومی پایتخت اظهار داشت: یکی از مجموعه‌ها اعلام آمادگی کرده که تأمین اتوبوس‌های برقی را تحویل شهرداری دهد. لذا با توجه به آلودگی هوا که در فصل تابستان تقویت خواهد شد، این موضوع باید پیگیری شود. سوال من این است که چه تعداد اتوبوس برقی به شهر اضافه خواهد شد؟

او ادامه داد: درخواست من این بود که معاون رئیس‌جمهور در خصوص آلودگی هوا گزارش ارائه دهد اما انجام نشده است.

پیرهادی با بیان اینکه تاکسی‌هایی که در صف بهسازی و نوسازی قرار دارند باید در اولویت قرار بگیرد، گفت: در برخی ساعات شاهد این هستیم که مردم در صف اتوبوس و تاکسی ایستاده‌اند که البته از قبل وجود داشته اما در این دوره از مدیریت شهری نباید شاهد آن باشیم.

او همچنین تصریح کرد: در سنجش آلودگی هوا، عدد ۵۰۰ در دستگاه‌ها لحاظ نشده و تقاضای من این است که اصلاحات در دستگاه‌ها انجام و عددها و شاخص‌ها مشخص شود تا بتوانیم بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم.دستگاه‌ها و حوزه‌های دیگر باید وارد عمل شوند و به معاونت حمل و نقل و ترافیک کمک کنند تا موانع برطرف شود.

کد خبر 684431
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha