یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۷ - ۰۶:۲۰
۰ نفر

ناصر قراگزلو: باشگاه پرسپولیس در رابطه با ثبت قرارداد رحمان رضایی با بن‌بست مواجه شده است.

حضور این مدافع جدید تنها در شرایطی امکان‌پذیر خواهد شد که نام محسن خلیلی و میثاق معمارزاده به دلیل مصدومیت از لیست پرسپولیس خارج شود. این درحالی است که خلیلی و معمارزاده در آلمان به شدت و به صورت پیگیر به دنبال رفع مشکل مصدومیتشان برای حضور مجدد در پرسپولیس هستند تا به این لحظه به‌هیچ‌وجه راضی به این موضوع نشده‌اند که نامشان از لیست پرسپولیس خارج شود.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با همشهری ورزشی می‌گوید: «من بهمن‌ماه تمریناتم را با پرسپولیس شروع می‌کنم و شرایط بهبودی‌ام عالی پیش می‌رود به همین دلیل مطمئن باشید نام من از لیست پرسپولیس خارج نخواهد شد.»

 معمارزاده عصر روز شنبه در گفت‌وگویی اختصاصی به همشهری درخصوص آخرین وضعیتش با پرسپولیس می‌گوید:‌ «من نامه‌ای به یکی از خبرگزاری‌ها ارسال کردم که در آن نامه وضعیتم را تشریح کرده و توضیح دادم که از اسفندماه 87 (امسال) می‌توانم برای پرسپولیس در صورت صلاحدید کادر فنی بازی کنم.»

دروازه‌بان پرسپولیس در رابطه با اضافه شدن رحمان رضایی و خارج شدن نامش از لیست صراحتا می‌گوید: «بدون رودربایستی می‌گویم طبق قانون با پرسپولیس قرارداد دارم. من به خاطر پرسپولیس مصدوم شدم بنابراین فکر نمی‌کنم مسئولان باشگاه بدون رضایت من راضی شوند بازیکن دیگری را جایگزین من کنند اگر موضوع رضایت من است من هم می‌گویم به هیچ‌وجه راضی به این امر نمی‌شوم که بازیکنی جایگزین من شود.» 

معمارزاده در پایان روی این موضوع تاکید دارد: «فکر می‌کنم مسئولان تیم نباید به محض مصدوم شدن یک بازیکن، به راحتی او را کنار بگذارند. پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم چند تیم دیگر خواهان حضورم در تیمشان بودند و مبلغ به مراتب بیشتری نیز به من پیشنهاد دادند اما به خاطر آنکه پرسپولیس را دوست داشتم این تیم را انتخاب کردم بنابراین فکر می‌کنم اصلا درست نیست که حالا تصمیم به کنار گذاشتن من بگیرند. البته من تمام این موارد را در گفت‌وگوی تلفنی به مصطفوی گفتم.

نظر نهایی با کمیسیون پزشکی  است

رئیس سازمان لیگ‌برتر، سردار عزیزمحمدی در گفت‌وگویی به همشهری  می‌گوید:‌ «ما کاری به مدارک ارسال‌شده میثاق‌ معمارزاده نداریم. ملاک تصمیم‌گیری ما تصمیم کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال است در واقع باشگاه پرسپولیس تنها با نظر مثبت کمیسیون پزشکی فدراسیون می‌تواند بازیکن دیگری را به فهرست بازیکنانش اضافه کند.»

فهرست پرسپولیس تکمیل است

رضایی فقط تحت شرایطی خاص می‌تواند جایگزین خلیلی یا معمارزاده شود یکی از مسئولان اجرایی سازمان لیگ که نقش اصلی در ثبت قرارداد بازیکنان جدید دارد در گفت‌وگویی به همشهری درخصوص اضافه‌شدن نام رحمان رضایی به لیست پرسپولیس می‌گوید: «طبق قوانین فدراسیون فوتبال، بازیکن جدید تنها در شرایطی می‌تواند  به لیست یک تیم اضافه شود که کمیسیون پزشکی رای دهد بازیکنان مصدوم در فاصله زمانی کمتر از شش ماه نمی‌توانند به تیمشان بازگردند.»

آلبرت گریگوریان در ادامه می‌افزاید: «لیست پرسپولیس تکمیل است و باشگاه پرسپولیس تنها در شرایطی می‌تواند بازیکن جدیدی را به فهرست خود بیفزاید که کمیسیون پزشکی تایید کند که یکی از دو بازیکن پرسپولیس محسن خلیلی یا معمارزاده در فاصله زمانی شش‌ماه نمی‌توانند به پرسپولیس بازگردند.» باشگاه پرسپولیس تا این لحظه به دلیل مسائل اخیر نتوانسته نام رحمان رضایی را به فهرست فعلی‌اش اضافه کند.

لازم به ذکر است که خلیلی و معمارزاده هر کدام به فاصله دوماه و دیگری به فاصله زمانی سه‌ماه می‌توانند به پرسپولیس باز گردند و مشخص نیست با توجه به مشکل اخیر، باشگاه پرسپولیس چه راهکاری را برای ثبت قرارداد جدید با رحمان رضایی به کار خواهد بست. 

کد خبر 68461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز