سخنگوی باشگاه استقلال گفت: بابت انتقال «فرهاد مجیدی» به اتحاد الکلبا امارات هیچ درآمدی به استقلال نرسید.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین، «فرشید سمیعی» در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: خلاف آنچه گفته می‌شود، مدیریت باشگاه استقلال از قصد مجیدی برای جدایی اطلاع نداشت. تا آخرین لحظه ایمان داشتیم که مجیدی در تیم می‌ماند و برنامه سه‌ساله‌ای که تدوین کرده بودیم ادامه خواهد یافت.

وی افزود: مجیدی زحمات زیادی برای تیم کشیده بود و وقتی خواست جدا شود، مدیریت به عنوان پاداش تلاش‌های او، با جدایی‌اش موافقت کرد.

سمیعی در پاسخ به این سوال که باتوجه به قرارداد سه‌ساله مجیدی با استقلال، آیا انتقال او به اتحاد الکلبا برای این باشگاه درآمدی داشت؟ گفت: وقتی مجیدی خواستار جدایی از استقلال بود هیچ حرفی از تیم آینده خود نزد و هیات مدیره باشگاه هم به عنوان پاداش، فسخ قرارداد او را تصویب کرد. بنابراین هیچ درآمدی عاید استقلال نشد.

وی خاطرنشان کرد: مجیدی معتقد بود که باتوجه به فضای فوتبال ایران، ماندنش در استقلال به صلاح نیست.

وی درباره اعتراض کاپیتان استقلال به اینکه مدیریت تیم برای تمدید قرارداد هیچ تماسی با او نگرفته است، گفت: قرارداد «وریا غفوری» و چند بازیکن دیگر تمام شده است. فیلم تمام بازی‌ها را برای ساپینتو ارسال کرده‌ایم و براساس نظراتی که او می‌گوید در نقل و انتقالات عمل خواهیم کرد. البته منطقی این است که ساختار تیم قهرمان تغییر زیادی نکند ولی چند بازیکن در بخش هجومی به تیم اضافه می‌شود.

کد خبر 685642
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha