دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۷ - ۰۸:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین : شوستر با شکست رئال مادرید در آستانه اخراج قرار گرفت.

دیدارهای این هفته باشگاهی اسپانیا در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شد.

 در دو بازی شنبه والنسیا در زمین خود 2 بر 3 مغلوب اسپورتینگ خیخون شد و رئال مادرید با یک گل از رئال وایادولید شکست خورد. این در حالی است که هفته گذشته هم رئال مادرید با شکست در برابر یک تیم دسته سومی از دور رقابت‌های حذفی اسپانیا خارج شده بود. بدین ترتیب فشار انتقادها از برند شوستر، مربی این تیم افزایش یافته و احتمال دارد این نتایج منجر به اخراج وی شود.

 در بقیه دیدارها که دیشب (26 آبان) انجام شد نیز این نتایج به ثبت رسید : آتلتیکو مادرید 4 بر 1 بر دپورتیوو لاکرونیا پیروز شد. رئال بتیس سویا 3 بر 1 ریسینگ سانتاندر را شکست داد. اسپانیول بارسلونا 3 بر 4 به نومانسیا باخت. آلمریا 2 بر 1 بر مایورکا برتری یافت. ختافه با دو گل نتیجه را به سویا واگذار کرد. مالاگا و ویارئال به تساوی 2 بر 2 رسیدند.

 آتلتیک بیلبائو با دو گل از سد اوساسونا گذشت. در این بازی نکونام و شجاعی از ابتدا در ترکیب اوساسونا بودند. و بالاخره بارسلونا در خانه رکراتیوو هوئلوا با دو گل پیروز شد تا با کسب 28 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. ویارئال نیز با 25 امتیاز دوم ا ست و سه تیم والنسیا، رئال مادرید و سویا هر سه با 23 امتیاز و تفاضل گل متفاوت در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 68571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز