مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: طرح تعریض خیابان دماوند از محدوده سه راه تهرانپارس تا تقاطع خیابان سبلان با هزینه‌ای بالغ بر‌٤٠٠ میلیارد ریال تمام شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی یزدانی با عنوان این مطلب که حدود 4.2 کیلومتر از خیابان دماوند با عرض ‌٤٥ متر در محدوده منطقه هشت واقع شده است، گفت: اجرای این پروژه از سال‌١٣٧١ با تعداد ‌١٧٠معارض ملکی آغاز شده بود. [تعریض کامل خیابان دماوند تا پایان امسال]

وی با اشاره به اهمیت طرح تعریض خیابان دماوند به عنوان یکی از معابر اصلی و پرتردد شرق تهران، تاکید کرد: با توجه به وجود خط اتوبوس برقی در این محور و همچنین ایجاد خط اتوبوسرانی تندرو، امکان استفاده از این اتوبوس‌ها بدون تعریض خیابان با مشکلات ترافیکی همراه بود.

شهردار منطقه هشت همچنین به نبود کانال مناسب برای دفع آب‌های سطحی در این خیابان در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با احداث کانال و مناسب‌سازی پیاده‌رو و اصلاح هندسی معابر، شرایطی فراهم شده که متوسط سرعت حرکت خودروها در این معبر تا‌٢٠ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.

یزدانی از اتمام طرح تعریض خیابان دماوند به عنوان یکی دیگر از خدمات ارزنده مدیریت شهری در جهت رفاه و آسایش شهروندان به ویژه ساکنان شرق تهران یاد کرد و گفت: طرح تعریض خیابان ‌٤٦ متری غربی در تقاطع خیابان آیت، با گذشت ‌١٢ سال از شروع عملیات اجرایی کامل شده و با تعریض این خیابان که محل دسترسی به دو بزرگراه اصلی و شریانی در شرق تهران است، حجم زیادی از ترافیک منطقه نارمک و نظام‌آباد کاهش یافت.

به گفته شهردار منطقه هشت، هزینه تعریض این خیابان بالغ بر‌٥٠ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 68589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز