نزدیک به یک سال پس از ساخت موتور الکتریکی با برد ایده‌آل، غول کمپر و کاروان‌سازی آلمانی Knaus-Tabbert در تلاشی دیگر برای تغییر بازی در میدان کاروان‌ها، هر چه ترفند می‌دانست پیاده کرد.

کمپر

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، کمپر Tourer CUV کاملا جدید مبتنی بر فولکس واگن T6.1 با وجود ساختار نیمه یکپارچه وسیله‌ای کاملا ایده‌آل به نظر می‌رسد. در کمپ، به لطف سقف پاپ آپ به سبک ون و تخت عقب که هنگام گسترش حمام خشک تا حدی جمع می‌شود، وضعیت زندگی در آن بهبود خوبی دارد.

به نظر می‌رسد CUV جدید تعادل کاملی بین رانندگی ون‌مانند چابک و زندگی در کاروان جادار ایجاد کند.

تصاویری از شاهکار غول کمپرساز آلمانی | تلاشی جدید بر روی فولکس واگن T6.1

Knaus و شرکت خواهرش Weinsberg پیش‌تر اصطلاح CUV (کاروان) را برای ون‌های کمپر اختصاص داده بودند و یک خط تولید کامل بر اساس ون‌های فول سایز مانند فولکس واگن کرافتر و فیات دوکاتو ایجاد کردند.

تصاویری از شاهکار غول کمپرساز آلمانی | تلاشی جدید بر روی فولکس واگن T6.1

Knaus با Tourer CUV کاملا جدید این نام را به کاروان کلاس B+ با یک ماژول نشیمن داخلی که در بالای شاسی کابین فولکس واگن T6.1 ساخته شده است گسترش می‌دهد.

تصاویری از شاهکار غول کمپرساز آلمانی | تلاشی جدید بر روی فولکس واگن T6.1

 Tourer CUV با طول ۵۸۸ سانتی‌متر طول، کوتاه‌تر از بسیاری از مدل‌های ون کمپر CUV است که اندازه آنها ۵۹۹+ سانتی‌متر است.

تصاویری از شاهکار غول کمپرساز آلمانی | تلاشی جدید بر روی فولکس واگن T6.1

تصاویری از شاهکار غول کمپرساز آلمانی | تلاشی جدید بر روی فولکس واگن T6.1

تصاویری از شاهکار غول کمپرساز آلمانی | تلاشی جدید بر روی فولکس واگن T6.1

کد خبر 687604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha