عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه تا مساله حجاب مطرح می‌شود برخی‌ها می‌گویند اختلاس‌ها و دزدی‌ها را ول کردید و به تار موی زنان چسبیده‌اید؛ در حالی که گناه، گناه است و حقوق نجومی و دزدی هم شامل آن می‌شود.

احمد خاتمی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سیداحمدخاتمی پنجشنبه‌ شب در جمع بانوان فعال فرهنگی قشم با بیان اینکه اکثر بی‌حجاب‌ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند، افزود: هر گناهی حتی بی‌حجابی حرام است و خاستگاه بی‌حجاب‌ها یا اختلاس‌گران، حقوق‌های نجومی بگیران، یا اهالی معاملات خلاف شرعند و بسیاری از بی‌حجاب‌ها به این خانواده‌های غیرمتعهد باز می‌گردند.

وی افزود: تکیه‌گاه حرف من بی‌حجاب‌ها هستند و گفته‌ایم اکثر افراد، اما برخی آن را به تمام جامعه تعمیم داده و بحث شُل حجاب‌ها را مطرح کرده‌اند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و خطیب جمعه موقت تهران بیان کرد: صحبت‌های من در خطبه‌های نمازجمعه تهران تحریف شده بود و روی سخنان من در آن روز بی‌حجاب‌ها بودند.

آیت‌الله خاتمی با تقدیر از برگزاری تجمع عفاف و حجاب سراسری که به صورت گسترده در قشم نیز برگزار شد، اضافه کرد: مساله حجاب در دنیا یک مساله اجتماعی است و فردی نیست که اگر کسی خواست انجام بدهد و نخواست انجام ندهد، چرا که منشا فروپاشی خانواده‌ها و ناامنی اجتماعی است.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حجاب از ضروریات غیرقابل انکار قانون ملی است و در سال ۸۶ شورایعالی انقلاب فرهنگی که برای ۳۲ دستگاه در موضوع حجاب با ۳۰۰ ماده قانون تصویب کرد.

آیت الله خاتمی از خانواده‌ها خواست تا در عرصه حجاب وارد شوند چرا که شخصیت زن در اسلام گرانبهاست و نباید مثل جاهلیت عصر جدید از زن با نگاه ابرازی استفاده کرد.

وی بیان کرد: بی‌حجابی مورد تایید دشمنان نظام و انقلاب است و باید در مقابل این حرکات دشمنان ایستاد اما برخی از افراد نیز در داخل برخورد خودسرانه و خلاف قانون مقابل هنجارشکنان می‌کنند که باید این اقدامات از مسیر نصیحت و دستگاه قضایی ادامه یابد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید برخوردها اسلامی و در چهارچوب قانون باشد و قانون موظف است اگر نیاز به بحث اجرایی شد، پپیگیری‌های لازم را انجام دهد.    

آیت الله خاتمی با یادآورشدن سالروز به توپ بستن مسجد گوهرشاد مشهد توسط رضاخان گفت: 21 تیرماه سالروز اقدامی است که طی آن دشمنان دین، در مسجد گوهرشاد از کشته‌ها پشته‌ها ساختند و جنازه‌ها را با کامیون در گودال‌های بزرگ دفن کردند.

کد خبر 690625
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 86
  • نظرات در صف انتشار: 53
  • نظرات غیرقابل انتشار: 392
  • فدایی عقل IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    خاطرم هست که خود شما در یکی دو سخنرانی با اشاره به حضور زنان و دختران با پوشش نامناسب در راهپیمایی 22 بهمن و ... از آنان تعریف و تمچید کردید و آن را نشانه اتحاد و همبستگی دانستید!! این پارادوکس(ها) برای امثال من چگونه قابل هضم نیست!
    • نعمت محمدی هستم IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      13 80
      منظور شما یعنی برهنگی خوبه
    • مسلمان IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      107 6
      یله استفاده ابزاری کردن یعنی همین یک روز پرستاران مدافع سلامت هستند یک روز که حق خود را می‌خواهند اغتشاشگر اعلام میشوند
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      60 4
      بدحجابی خوب نیست ولی لقمه حرام دانستن همه بد حجابها بدون دانستن علت اصلی آن در جامعه هم برخورد تندی است در مسایل اعتقادی. برای حجاب کار فرهنگی اقتصادی و... باید انجام داد
    • به ۲۱:۳ IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      6 20
      امام حسین در روز عاشورا لشکر مقابلش حرامزاده نامید آیا این برخورد تند نبود ؟
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    لقمه ؟ يعنى چى؟
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    احسنت....فقط حجاب و دیگر هیچ.علت همه بدبختیهای ما و بشریت،عدم رعایت حجاب است
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    راهی نمانده جز شلاق و داغ و درفش مروجان فساد. اسلام راهکار داره و درنگ نکنید و از تبلیغات منفی نترسید جوانان مومن انقلابی آتش به اختیار آماده اجرای احکام نورانی اسلام و تشیع هستند.
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      داعش تویی بقیه اداتو در میارن
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    48 20
    تکلیف روشن کن تا بدونیم
    • سایه IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      61 1
      اونوقت ادعای فرهنگ هم داری فرقت با داعش و طالبان چیه؟
  • بهلول IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    102 7
    چرا در مورد حجاب برخورد دوگانه هست؟ مثلا به سلبریتی ها و افراد مشهور و ثروتمند در این مقوله کمتر گیر میدن!
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    یعنی خداوکیلی اینقد که فکرحجاب مردم هستن فکر معشیت واقتصاد بودن الان ایران رتبه یک رو تو اقتصاد داشت
    • ابی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      32 5
      پیشنهاد میکنم کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم را مطالعه کنید همه قوانین دستت میاد
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    یکی از دلایلی فروپاشی خانواده فقرو بدبختی.
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      9 63
      به نظر شما چرا ۳۶۰ شبکه بصورت شبانه روزی از سال ۷۲ تا حالا فقط دارند سعی میکنند حجاب را در ایران کمرنگ کنند؟
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      76 7
      تو افغانستان چرا خانواده ها متلاشی هست و همه مهاجر شدن و زن دزدی و بچه دزدی می کنند و بدون مرد زنها جرات ندارن تنها جایی برن؟ حجابشون که مثل خیمه کوهنوردی هست. چرا تو کره جنوبی اگه کیفت رو بگذاری زمین انقدر امنه که دو ساعت بعد هم همونجاست؟؟؟ اینها رو باید مطالعه کرد. چیزی بیش از حجاب باید نظم مدنی و عشق را همه گیر کنه.
    • به ۲۳:۳۱ IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      2 47
      کره جنوبی خخخخ 🔴یه آمار جالب، گزارش سال ٢٠١٩: حدود ٧٩ درصد خانم‌ها و ٧٢ درصد مردان جوان کره جنوبی تمایل به ترک این کشور دارن. همینطور ٨٣ درصد زنان جوان و ٧٨ درصد مردان کره رو "جهنم" می‌دونند! 🔹‌(همون کره جنوبی که شاید تصور می‌کردیم اکثرا حس خوشبختی دارن!)
  • ع IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    آقای خاتمی....کاش معیشت مردم هم برایتان مهم بود
    • هیدو IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      27 1
      منم متاسفم
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    آقای خاتمی تو را به جدت قسمت میدم.بینی وبین الله اینقدری به فکر روسری وچادر زنان هستی به فکر معیشت وسفرهای خالی مردم هستی؟
  • ناشناس IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    خنده تلخ من از گریه غم انگیز تراست. کار ما از گریه گذشته است به آن می خندم
  • DE ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    36 84
    چرا مساله بی حجابی رو به اقتصاد ربط میدید هر چیزی جای خودش.بعدش هم زن که پاک باشه جامعه هم پاک میشه یه مادر شهید دیدی که بچش جز اینهایی باشه که پول مردم رو دزدیده رفته خارج .همه این اختلاس گرا که به اروپا فرار کردند به حجاب هم اعتقادی نداشتند .
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      21 1
      خودت هم برای همین رفتی ؟
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    بی حجابی یعنی فروپاشی اسلام، یعنی فاتحه ی کانون خانواده
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      6 33
      بله کاملا درسته هر شخصی هر نهادی هر ملتی نقش وظیفه خوشو داره
    • کارگر بدبخت IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      39 2
      من خودم چندین سال تحقیق کردم واقعا به این نتیجه رسیدم که تمامی تن فروشی وبدحجابی تو ایران فقط فقط بخاطر نداری وبی پولی هست تمام زنان خیابانی وتن فروش بخاطر میعشت خانواده بچهاش خودفروشی میکنه یعنی این کار تو جامعه ما به یه شغل تبدیل شده
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    66 20
    همین بی حجابها بودن سر صندوق رای به روحانی و رییسی رای دادن
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    54 6
    به خدا همیشه اینطور نیست. همسایه داشتیم ( ازون محله پا شدیم) فرزند آخرش تحت تأثیر همکلاسها و دوست ها اصلا از پدر و مادر تبعیت نمیکرد. پدر بسیار متدین و مادر هم، هر دو هم بسیجی بودن. خیلی از خانواده ها هم همین وضع رو دارن. از خود حضرت عبدالمطلب علیه السلام هم پسرانی بودن که با حضرت نبی صلی الله علیه وآله وسلم دشمن بودن و اساس دین رو زیر سوال میبردن. خدای نکرده باب نشه به هر کس اینطور بگوییم که حرام لقمه هست.
  • یک ایرانی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    10 51
    رعایت و پوشش زنان چیزی ازجامعه یاانسان کم نمیکنه بنظرمن پوشش حجاب از گناه ودامانهای آلوده وفسادکم میکنه
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    59 12
    لا اکراه فی الدین تمام کشورهای اسلامی حجاب اختیاری هست زن های گرسنه ها را دنبال کنین اختلاس ها راندخوری ها
  • ناشناس IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    31 7
    شما فقط یه زحمتی بکشید مانتو دکمه دار یا جلو بسته دوباره ارائه بدید
  • منصور IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    59 8
    حجاب شده معقوله سیاسی و باید بگذارند هرشخصی نوع پوشش زندگیشا تعیین کنه
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    55 7
    رفراندوم مشخص می کنه
  • ناشناس IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    50 9
    باسلام عامل بدحجابی بیکاری فرزندان و جوانان و معیشت گرانی و تورم و اقتصاد ورشکسته است
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    42 7
    فکر می‌کنید دلیل این همه تغییر چیه و چی شد که از آن زنانی که در مسجد گوهر شاد به خاطر حفظ حجاب جانشان را از دست دادند دیگر خبری نیست ،آیا دلیلش ریای بعضی از آقایون وخانوادهایشان نیست ،وقتی آقایون بچهاشون روکنترل نمی‌کنند وهرروز فسادهای اخلاقی اجتماعی واقتصادیشون رو میشه چطور میخواین مردم اعتماد کنند؟ اونی که باحجاب بوده هنوز هم هست ولی وقتی حضور در راهپیمایی و رای دادن بی‌حجاب ها رو تحسین می‌کنید پس جبهه گرفتن الان واسه چیه
  • امیرحسین IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    57 8
    در دین هیچ اجباری نیست این حرفو خود خدا در قرآن گفته تفسیرم نداره چون خیلی ساده و قابل فهمه تو کل جهان حجاب آزاده حتی عربستان فقط ایران حجاب اجباریه
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    52 1
    مردم ازبد عهدی ها و بدقولیهای مسئولین خسته اند و ممکن است که بی حجابی نوعی اعتراض به وضعیت نابسامان معیشتی واقتصادی وفسادهای مالی و...باشد. لطفا دراین مورد بادلیل منطقی نظر دهیدمتشکرم
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    13 27
    متاسفانه توی این مملکت تا گند کاری در نیاد، مسئولین به فکر نمی افتند.... نه در مورد اختلاص ها ، نه در مورد حجاب، .... وقتی مثل یه جوی باریک بود، جلوی هیچ کدوم رو نگرفتند.... حالا که سیل راه افتاده ، چکار میشه کرد؟!!!!! با فقر و فسادی که توی جامعه پر شده، که سر ریز شده، چطور باید مقابله کرد؟ به فرموده امام علی(ع) ، فقر کفر میاره..... طبق تجربه غربی ها، بی حجابی در جامعه، باعث بی بند و باری و فساد و از هم پاشیدگی بنیان خانواده میشه...... کاش خیلی زودتر به فکر می افتادند.....
  • DE ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    28 3
    فشارهای معیشتی و وجود فساد و اختلاس و رانت در جامعه باعث هنجارشکنی شده و رفتارهای هنجارشکنانه را تشدید کرده.
  • مستاجر IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    31 2
    مشکل مردم را درست کنید در بخش مسکن
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    42 2
    من به حجاب اعتقاد دارم ولی واقعا از اینکه دولت درباره حجاب صحبت کند مخالفم
  • یه بنده IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    6 36
    به نظرم بعضی از مردم دیگه شورشو درآوردن ، موضوع حجاب ما شده مسئله اصلی کسانی که خارج از کشور زندگی می کنند ، حجاب ندارند و به راحتی تو شبکه های خارجی فعالیت دارند... اره بابا خیلی دلشون به حال ما می سوزه.... چیزی که من می‌دونم اینه که هر جایی یه سری قانونی داره ، این مثل اینه که مدرسه به ما می گفت نباید ناخن های شما بلند باشه ، نباید با شلوار لی و تنگ و بدون مقنعه بیاین مدرسه ، باید به بزرگتر ها احترام بذاریم ، حالا یه سوال آقا ما چرا آزاااادیی نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا ما اینطوری که آزاد نیستیم! پس بیاین به بزرگتر ها احترام نگذاریم ، بیاین هر فحشی می‌خوایم بهشون بدیم ، ما باید آزاد باشیم!!!!!!!😐 شما اصلاً از همه داستان هایی که قبل از انقلاب می افتاده خبر دارید؟ ندارید.. پس اینقدر نگید اون دوران بهتر بوده ، فلان بوده این حجاب چی داره که اینقدر ازش بدتون میاد؟ علت همه مشکلات کشور این نیست ، درسته پس بیاین مشکلات بیشتری رو ایجاد کنیم که مسیر اصلی کشور فراموش شود.😐👍🏻
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    22 13
    سلام قربان جدت شما دیگه چرا اگر آقازاده ها لقمه درست خوردن چرا ایجور شدند.این مسله کشور مخصوصاً بدحجابی کارآست که نظام کوتاهی کرده چرا نمی گویید در خانواده پایین شهری شهید داده کوچه به نام شهیدان عزیز نام گذاری شده اگر نگاهی کنید می‌بینید مادر چادری پدر آدم جا افتاده از لحاظ اعتقادات کاملآ دیندار ولی متاسفانه فرزند دختر و پسر صدی هشتاد با پدر و مادر فرق میکنند چرا لقمه ایراد دارد نخیر دانشگاه ما ایراد دارد .اداره های ما ایراد دارد محیط ما ایراد دارد. اگر کارشناسی شود .خودتان متوجه میشوید .نسل جدید داره فاصله میگیرد. از لحاظ پوشش و اعتقادات .شما لطفاً از خودتان شروع کنید ببینید کجای کار کم گذاشتید کجا ایراد داره ممنونم میشم اول مشکلات خودمون را ببینیم سپس به دیگران انتقاد کنیم . فرزندان و نوه های بعضی دولت مردان که لقمه حلال خوردن چرا کج رفتند .بنده خواستم امر به معروف و نهی از منکر کنم .خدا را شاهد میگیرم در آخر حجاب در مملکت اسلامی یک رکن است .ممنونم.با کلمات دیگران را نرنجونیم اینان مال این آب و خاک اند.وحدت جامعه را حفظ کنیم
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    28 0
    گر حکم شود که مست گیرند/ در شهر هر آنکه هست گیرند حجاب اختلاس حقوق نجومی پارتی بازی شخصی و حزبی تولید داخل و انحصار طلبی گرفتن وامهای کلان به نور چشمی ها استفاده کنندگان ارزهای ۴۲۰۰ ...
  • علی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    10 18
    اینکه حجاب مسئله اجتماعی هست نه شخصی کاملا درسته ، اقتصاد رو هم به حجاب ربط ندین الکی چون اقتصاد خرابه مردم نیمه برهنه بلید بیان بیرون؟! چه ربطی داره
  • علی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    9 27
    درباره حجاب دو صحبت وجود داره ، یا آدم دین و قرآن و اهل بیت(ع) رو قبول داره یا نداره ، اگه قبول داره پس باید حجاب رو هم قبول داشته باشه چون آیات و روایات زیادی توی قرآن و سخنان ائمه درباره حجاب هست ، اما اگه قبول نداره بازم رعایت قانون رسمی یک کشور یک چیز کاملا پذیرفته شده است تو کل دنیا ، پس حجاب در هر دو حالت باید رعایت بشه چه از طرف خانوما چه آقایون ، درسته کنترل چشم هم باید باشه اما نمیشه به این بهانه قانون رسمی یک کشور و دستور خدا و قرآن و ... رو زیر سوال برد ، سوما بدحجابی ک برهنگی به جوونهای مجرد آسیب روحی روانی میزنه ، اینکه آدم جلوی یک آدم گرسنه چلوکباب بخوره از لحاظ انسانی هم کار درستی نیست ، اینکه با برهنگی و بدحجابی باعث تحریک و اذیت جوونهای مجرد بشیم از لحاظ انسانی و اخلاقی هم غلطه حتی اگه کسی دین رو قبول نداشته باشه ، برهنگی و بدحجابی آمار خیانت و طلاق و تجاوز و... رو بیشتر کرده اگه باورتون نمیشه آمار مثلا دهه هفتاد و شصت رو که حجاب بهتر بود رو با الان که حجاب کمتر شده و خیانت و طلاق و تجاوز و.. بیشتر شده مقایسه کنید ، ضمنا پوشش ایرانی های قبل از اسلام هم کاملا پوشیده بود
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    12 19
    اون افرادی هم که میگن بقیه باید چشمشون رو کنترل کنن و نگاه نکنن نه که ما حجاب داشته باشیم ، اولا کنترل چشم و حجاب هردو باید باشه ، دوما شما اگه یک آدم سیگاری تو مکان عمومی مثلا مترو یا اتوبوس یا ... سیگار بکشه بعد بگه دوست دارم سیگار بکشم بقیه جلوی دماغشون رو بگیرن حرفش رو قبول میکنید؟ طبیعتا نه ، به همون علتم حرف افرادی که میگن بقیه باید نگاه نکنن و ما دوست داریم نیمه برهنه بیرون بیایم درست نیست ، سیگار به سلامتی جسمانی جامعه آسیب میزنه ، بدحجابی و برهنگی به سلامت روحی روانی افراد ، حجاب یک مسئله اجتماعیه نه شخصی ، ما تو خونه مون میتونیم هرجور بخوایم لباس بپوشیم اما توی جامعه و اجتماع حق نداریم به بهانه آزادی خودمون به دیگران آسیب بزنیم و قانون و دین رسمی کشور رو زیر سوال ببریم ، توی همه جای دنیا رعایت قانون یک چیز کاملا پذیرفته شده است ، ضمن اینکه حجاب فقط متخصص خانوما نیست و برای آقایونم هست ، فقط مقدارش فرق داره
  • علی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    9 20
    بیشتر افرادی که مورد تجاوز یا تعرض یا مزاحمت قرار می گیرن افراد بدحجاب هستن ، بارها دیدیم پسرها برای اینکارا میرن سراغ افراد کم حجاب تر ، خب حالا یه سوال ، دزدی کار بدیه؟ بله ، خب شما به بهانه اینکه دزدی کار بدیه و نباید دزد تو جامعه باشه ماشین تون یا خونه تون رو درش رو قفل نمی کنید؟ طبیعتا چرا قفل می کنید ، خب حجاب تقریبا نقش اون قفل رو داره ، شما با داشتن حجاب تقریبا بالای هشتاد درصد افراد مزاحم رو از خودتون دور کردین ، اینکه نباید کسی مزاحم کسی دیگه بشه کاملا درسته ، اما حالا که مزاحم هست شما با رعایت پوششتون امنیت تون رو بیشتر کنید همونجور که با قفل کردن ماشین امنیت ماشین رو دربرابر دزد تامین میکنید ، ضمنا وقتی شما پوشش و حجاب تون رو کاملتر رعایت میکنید اون پسری که جذبتون میشه جذب شخصیت و اخلاق و نجابت و حیا و .. تون میشه و شما رو بخاطر خودتون میخواد نه هوسرانی ، اما خیلی از پسرهایی که به افراد بدحجاب جذب میشن صرفا جذب ظاهر و هیکلش میشن و بخاطر هوس زودگذر خودشون بهش نزدیک میشن و نتیجه اش هم میشه آمار بالای طلاق و خیانت در کشور! چون هیکل و ..‌ بعد یه مدت عادی میشه
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      19 4
      جان دل! خفاش شب و سعید حنایی رو برو بخون . شما درست میگید اما نه الزاما در همه شرایط. در حال حاضر با حضور میلیون میلیون افراد غیرقانونی از پاکستان و کشور همسایه محله ها نا امنی بیداد میکنه. همکاران ما (محجبه کامل) از این ور خیابان روز روشن رفتن تا درب علوم پزشکی در خراسان رضوی، شهر نیشابور، دو موتوری امدن با چماق زد محکم توی سرشان و لپ تاپشان را دزدیدن. سر یکی از این بندگان خدا تعداد زیاد بخیه خورد. مملکت دزد بازار شده. محجبه ها هم در امان نیستند. به خدا الان اولیت اصلی ایجاد امنیت شهری هست. خانواده های ایرانی ما خودشان اهل دل و عرفان هستن. من التماس میکنم امنیت شهری برقرار بشه. خیلی مهاجر آمده خراسان رضوی.
  • ماهی کوچولو IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 15
    کاش ملت اسلامی به صاحب اصلیش برگرده کسی که در همه زمینه ها اسلام را رعایت کند نه فقط حجاب ، اللهم عجل لولیک فرج
  • ح ،س IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    25 4
    من حقوق از بانکی میگیرم که تماما با ربا سر کار دارند ،نانوا کم فروشی میکنه ،قصابی همینطور ،پمپ بنزین بجای بنزین هوا می فروشه ،کارمند کم فروشی می کنه یعنی واقعیش به نوعی نون همه آلوده شده. چون در واقع همه گره خوردیم به ربای بانک و رشوه که توی اداره ها که بیداد می کنه دیگه تاآخرش همینه ،پس نباید انتظار داشت وضعیت از این بهتر بشود
  • داوری IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    22 6
    یادمه قبلا میگفتین همه ی اینها فرزندان ما هستن و سلیقه های متفاوت دارند.یادم نمیره چقدر اون خانومه که برای بچش سرود سلام فرمانده میخوند چقدر صدا و سیما و دیگر رسانه ها روش مانور کردن ولی الان همون تیپ رو گشت ارشاد ببینه تذکر میده
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    22 1
    خوب حلش کنید... اول معیشتی مردم راحل کنید بعد اختلاس. حجاب هم حل میشه
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    18 3
    زمانی که حق حقوق قانونی مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی ندهند بی‌حجابی هم بیداد می‌کند
  • سید عرب IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    9 4
    فرهنگ را درست پیاده کنید
  • سعید IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    5 23
    حجاب حکم خداوند هست، اگه مسلمان هستین رعایت کنین اگه هم نیستین باید روز قیامت جواب بدین خون شهدا را ،والسلام
  • بردیا IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    23 9
    کاش یه تریبون هم به مردم میدادین تا دردهاشونو فریاد بزنن ببینم دردشون حجاب یا فقر و اختلاس دزدی بیکاری اجاره خونه تورم و....
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    15 22
    واقعا بایدحجاب رورعایت کنند چون اکثرمردم ایران طالب حجاب وحیاهستند... تعدادمعدودی دنبال بی بندوباری هستند بایدنظراکثرمردم که داشتن حیا عفت هست درکشور اجراشود.
  • گلی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    18 5
    من آدم بی حجابی نیستم ولی توی قرآن کسی را مجبور به حجاب و درس نکرده اند .مثل نماز خواندن. پدرم میگفت هرکی یه گوشه هم بشینه و با خدا رازو نیاز کنه خودرا عبادت کرده
  • گلی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    19 5
    حجاب آدم ها به نوع پوشش نیست به حجب و حیا طرف مربوط میشه .چند روز پیش تو اتوبوس دو تا دختر کاملا با حجاب کامل و چادری. انقدر بلند و گنده گنده میخندیدن که همه مرد ها داشتند بشون نگاه میکردند.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    25 3
    چرا الان بی‌حجابی اوج گرفته ایاعلت آن نارضایتی وناامیدی مردم ازوضع موجود نیست آقایان که مدعی تخصص وعدالتخواهی هستندچرادرطول این چهل واندی سال روزبروزبه مشکلات مردم افزوده شده فقط توقع از مردم است کسی پاسخگوی سواستفاده های آنچنانی ازبیت المال یاریخت وپاشهای مسوولین نیست.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    7 12
    با سلام خدمت عزیزان کشور ما اسلامی است و دولت با همه کاری نداره بی حجاب به کسی میگند که تو خیابون ها خودشو در معرض دید قرار داده و جوان‌های ما را فریب می‌دهند قرار نیست کسی که مانتو پوشیده بی حجاب باشه بعضی از خانمها شورشو در اوردن
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    14 4
    مشکل اصلی گرانی است
  • محمد رضا احمدی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    19 3
    بله گناه ، گناه است اما مثل اینکه حجاب واجب‌تر از نان شب مردم است والا اختلاس ها و فامیل بازی ها و..... سر جایش هست و مشکلی نیست
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    16 1
    قضاوت کننده فقط خداست
  • ح ،س IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    16 3
    اینقدر که توی این مملکت خانوده ها از هم فروپاشیده می شوند و کار به طلاق کشیده می شه فکر نمی کنم آمار طلاق تو کشورهای غربی اینقدربالا باشه
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    18 1
    جناب خاتمی .علت اصلی فروپاشی خانواده ها فشار اقتصادی وگرونی هاس
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    23 7
    حجاب یک مقوله ی کاملا شخصی است و بخود فرد و اعتقاداتش بر می گردد
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      3 11
      حجاب درخیابان شخصی نیست .
  • زائر IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    9 21
    حجاب دین ماست اگر دین مانرا بزاریم کنار پس فرق ما با کفار چیست
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    19 8
    دولت اگه بفکربنیان خانواده ها بود مردها وزن هارو شرمنده بچه هاشون نمیکرد ک‌نتونن یه پیتزا براشون بخرن
  • ایرانی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    22 4
    من مخالف حجاب نیستم.ولی درکل دنیا حجاب آزاداست
  • شهروند IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    22 4
    با سلام و احترام صحبت های حضرتعالی درباره رعایت بسیار درسته اما وضعیت معیشت مردم هم قطعا مورد رضایت خداوند متعال و حضرت رسول اکرم (ص) و امامان معصوم علیهم السلام نیست . لطفا به کسانیکه در رفاه کامل هستند نگاه نکنید . مردم واقعا گرفتارن .
  • فاطمه IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    17 2
    با سلام و احترام حجاب امر واجبه و شکی نیست . اما خواهش می کنیم شما بزرگان انقلاب در جلسات خود بفرمایید این وضعیت معیشتی قابل تحمل نیست . ما خواهان ایران قوی هستیم . ایران قوی بدون پشتوانه اقتصادی محقق نمی شود .
  • مهدی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    16 3
    چند قطبی کردن جامعه خیلی خطرناک شده
  • خانمی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    15 16
    سلام.نظرمن اینه که اول جلوی این تولید کننده های مانتوولباس و بگیرین که مانتوهای مبتذل بدون دکمه رو میکردن .بعدش اگه میشه لباس فرم بیرونی برای تموم بانوان ایرانی که بیرون از خونه میشه پوشید در دستور کار خود قرار بدین.باتشکر
  • صالح IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 27
    حجاب از ضروریات دین هست و دشمنان اسلام برای از بین بردن آن سرمایه گذاری میکنند ، اولا نباید مسئله حجاب را با مشکل معیشت کم رنگ کرد، حجاب یکی از ارزش های مهمی است که امثال مستر همفر عامل نابودی جامعه اسلامی را ترویج بی حجابی میداند ثانیا همه زنانی که حجاب آنها ضعیف است مغرض نیستند بلکه از روی نا آگاهی و علل مختلف دیگر که باید بر رسی دستگا های ذی ربط در کشور به وظایف خود عمل کنند
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    25 7
    جای تاسف داره که انقدر راحت درباره لقمه دیگران قضاوت میکنید
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    6 33
    از یه طرفی هم راست میگه چون اگه رو حجاب رو آسون بگیرند بدون روسری که هیچی بدون شلوار میان بیرون
  • یه دوست SE ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    17 6
    اصلن فرض کنیم که درست میگی و بی حجاب ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند. خب کیا لقمه ی حساب و کتاب شده ندارند؟ دزدها و اختلاس گرها! پس جلوی اینارو بگیرین بی‌حجابی هم حل میشه دیگه.
  • بی نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    3 4
    فقط اولین کاری میکنید برین داخل فروشگاه ها مانتو های جلو باز رو جمع کنید. بعدش بدحجاب ها را.