حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات نوشت: وقاحت، پررویی، هتاکی و بی ادبی خانم بدحجاب و فرد همراه با همسوی او در بددهنی، و از آن بدتر در دست بردن به روسری خانم محجبه، شرم آور و برای غیرت مندان مسئولیت آور است.

حجت الاسلام قمی

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام محمد قمی در پی انتشار ویدئویی از درگیری دو نفر در اتوبوس که در رسانه‌های ضدایرانی منتشر شد، در صفحه شخصی خود یادداشتی نوشت. متن این یادداشت به شرح ذیل است:
آفرین بابت منفعل نشدن به آن خانم غیرت مند باحجاب.

حرف زیاد دارم و البته حوصله برای شنیدن زیاد. اما در این فرصت انتظار در فرودگاه، مقدمتاً مرور چند نکته‌ی واضح را مفید می‌بینم؛ • مسأله حجاب مسأله اول و آخر امروز جامعه‌ی ما نیست، اما مسأله بی اهمیتی هم نیست و ریشه‌ی آن در هویت و تاریخ و مکتب ما اظهر من الشمس است.

اصل لزوم پوشش نیز در فضاهای عمومی در همه مکاتب و جوامع مورد قبول است و میزان و حد آن در قانون مبتنی بر مبانی فکری و باورهای جامعه معین می‌شود؛ در کشور ما هم درباره پوشش در فضاهای اجتماعی قانونی وجود دارد و آن خانم هیاهو کننده در این فیلم، آن را زیر پا گذاشته است. یعنی کار آن خانم بی حجاب، واضحاً غیرقانونی و غیرشرعی است!

درباره کار فرهنگی ایجابی و نحوه‌ی رفتار حاکمیت با کسی که قانون را زیر پا گذاشته، حرف بسیار است. اگر نگویند به من که اول سه هزار میلیارد را بیاور پس بده و بعد درباره ورود ممنوع و حجاب و کلاً ایمنی موتورسوار و بقیه‌ی قوانین خرد صحبت کن! برخی از موارد ایده و طرح و قدری هم اقدام -نه به قدر کفایت را در آینده‌ی نه چندان دور اینجا بررسی خواهیم کرد.

وقاحت و پررویی و هتاکی و بی ادبی خانم بدحجاب و فرد همراه با همسوی او در بددهنی، و از آن بدتر در دست بردن به روسری خانم محجبه، شرم آور و برای غیرت مندان مسئولیت آور است!

اگر اثبات شود هر کسی جرحی بر دیگری وارد کرده باید دیه‌ی آن را بپردازد؛ اما حواسمان هست اگر او دست خانم دیگر را با ناخنش خونی کرده باشد، بدتر از این رفتار و گفتار را به لحاظ اخلاقی، از همان خانم مصدوم در همین فیلم دیده‌ایم.

اصل ورود خانم به مسأله، رفتار عقلایی و شرعی و غیرتمندانه و "تذکر دادن" و مصداق مسؤولیت پذیری اجتماعی است. شجاعت و شخصیت خانم محجبه قابل تحسین است. انفعال برخی دوستان مذهبی‌تر تعجب برانگیز است!

به جز سه یا چهار نفر، گویی عمده افراد برای تمام کردن غائله سعی می‌کنند تا خانم محجبه را به بیرون هدایت کنند و ماجرا جمع شود که باید از آنان تشکر کرد.

حتماً تا یافتن و برخورد قانونی پلیس با خانم وقیح و هتاک مسأله را از مراجع قانونی قضائی و انتظامی پیگیری جدی خواهم کرد.

دو قطبی درست نکنیم، اما به بهانه‌ی دو قطبی نساختن همواره فردی که مقید به ضوابط اجتماعی و قانون و شرع است را به نفع قانون شکنی و رفتار غیرشرعی فردی دیگر ملامت نکنیم.

درباره عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی هم اوایل شهریور گزارشی سالانه عرض خواهم کرد. درباره مسأله انفعال با همدیگر حرف‌ها داریم. سر فرصتی در این باره محضر شریف شما خواهم نوشت.

غدیر بی تفاوت به مسؤولیت اجتماعی و سکولار با واقعیت تاریخی و حقیقت آن ناسازگار است.

عید الله الاکبر بر همه مردم مبارک!

کد خبر 691266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 148
  • نظرات در صف انتشار: 152
  • نظرات غیرقابل انتشار: 782
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    بی حجابهای بی بندوبار راباید ادب کرد مردم داخل اتوبوس نبایداجازه میدادندکه بدحجاب محجبه را اذیت کنند بدحجاب را ازاتوبوس پرتش میکردند بیرون
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      منتظر نظر شما بودن خوبه رهبر میگویند بگو برو ولی محجبه ها دعوا راه میندازن بابا مردم خسته اند بعدش اینا به کسایی تذکر میدن یه کم بد حجابن
    • مهدی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      شماها شورش در اوردین
    • شاهین دژ IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      جلو دزدیهارو بگیرید
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      موافقم
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      حجاب توصیه ای در دین اسلام هست .واسه راحتی خانم ها.دستوری در این باره وجود ندارد و تنبیهی هم نیست.کلا اسلام تفسیر به سلیقه شده
    • علیرضا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      البته ای کاش در خصوص دزدها و مفسدان اقتصادی هم همین مقدار حساسیت وجود داشت..... ای کاش
    • رضا IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      بدحجابی جرم است. امامشکل ازطرف اون محجبه بود
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      موافقم. توایران زندگی میکنی بایدقوانینش هم رعایت کنی. حال هرمذهبی میخواهی داشته باش. مسیحی. مسلمان. زردشتی ولاغیر
    • یاس IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      یک جامعه وقتی یکپارچه است که همه نظرات در آن محترم باشه
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      اگرهرکسی حدوحدودخودشورعایت کنه هرگزاین اتفاقهانخواهدافتاد کارهیچکدومشون صحیح نبود
    • من IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      دقیقا،... اون خانم بد حجاب باید پرتش می‌کردند بیرون
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      35 85
      بد حجاب با بی حجاب متفاوت هست . ناراحتی ما از بی حجابی هاست .
    • گمنام IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      87 15
      بعضی ها وقتی بهشون گفته میشه فقط تذکر کافیه جو گیر میشن ومخوان همون موقع حکم هم صادر کنند واین میشه که جبهه گیری برای موضوعی در جامعه تنش ایجاد می‌کنه ،هرکسی مسیولیتی دارد عاملان معروف امور را فرافکنی نکنند و مردم را با مردم درگیر نکنند ،مثال از مثنوی (گر تو بهتر میزنی بستان بزن)یعنی فقط حرف نزنید خودتان نیز عمل کنید.
    • بی نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      50 5
      خوش به حالت این کارشماهم مثل همان خانم هست آیا راه دیگری نیست ؟؟؟؟؟
    • مسلم‌ IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      وقتی شما بدحجاب رو می‌زنید اونها هم شروع میکنن پس گله ندارد
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      33 16
      احسنت
    • GB ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      90 8
      رو در رو قرار دادن مردم برای مسئله حجاب آب به آسیاب دشمن ریختن است همه اهل یک کشوریم باید با رافت و مهربانی مشکلات را حل کرد نه با بیرون انداختن و توصیه هایی از این قبیل .
    • علی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      تو چه کاره ای که نظر به این محکمی میدی که بد حجابی بگیرن بندازم بیرون .هیچ. کس چنین کاری نمیتونه بکنه
    • ناشناس IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      منم با نظر شما موافقم ...ای کاش با بد حجاب وبی حجاب برخورد قانونی بشه که پا رو قانون پایمال کردن خون شهیدان کردن
    • جواد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      تاوقتی مشکلات اصلی مردم حل نکنیم از حجاب حرف زدن اثری ندارد
    • کامبیز IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      95 10
      خوبه تو کاره ای نشدی وگرنه همه رو چه با دلیل چه بی دلیل محاکمه میکردی
  • شهلا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    اول بگویید هدف امر به معروف چیست جلب آدمها یا انزجارشان
  • مهدی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    لطفا اول به فکر گرسنگی مردم باشید
  • شهروند IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    جنگ داخلی درست نکنید محض رضای خدا. ما هموطنیم .
    • ایرانی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      18 85
      چه ربطی،داره، هر چی سرجای خودش
  • علی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    پلیس و قوه قضایه اگر امروز در مورد بی حجابی اعمال قانون نکنه فردا دیره اول اینکه خانمهای تو ماشینها رو پیاده و بازداشت کنه و خودرو انها رو ششماه تو قیف کنه از ورود دانشجویان بد حجاب به دانشگاهها رو ممنوع کنه ورود بی حجابها تو مترو و بی ارتی ممنوع کنه
    • خدایا کجایی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      شما چشم هاتو کنترل کنی همه چی حل میشه.
  • سینا IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    مقصر اون خانوم. محجبه هستش.. اولا فضولی کرد.. دوما برای چی فیلم میگرفت از ناموس مردم؟ ایا این جرم نیست؟ بعضی ها برای خودنمایی چیکارا که نمیکنند.. ما همیشه از کسانیکه از دین سواستفاده میکنند ضربه خوردیم.. اقایون و خانوماییکه نکران مسایل شخصی مردمند.. برند جلوی دزدی و فساد و رشوه و اختلاس و رانت رو بگیرند..
  • ابراهیم IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    واقعا برای حجاب این همه با هم دعوا میکنید
  • M IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    سلام.خیلی خوشحالم که کار آن خانوم بدحجاب بی شرم و حیا و بی شخصیت و بی ایمان از طریق مراجع قانونی پیگیری میشود.باید به سزای عملش برسد.خیلی سریع تا دلمان خنک شود
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    انشاالله مسئله به حق بر طرف بشه واون خانم بی حجاب حتما مجازات بشه.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    مسولین و اموزش اجتماعی موفق نبودند با بگیر و ببند درست نمیشود
  • امیر IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    کسانی که دارند بی حجابی را در جامعه رواج می کنند تعلیم دیده های شرق و غرب هستند. کسانی هستند که میخواهند از طریق فرهنگ برهنگی با اسلام و جمهوری اسلامی ایران میارزه کنند.
  • هانی CA ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    امر به معروف باید با رعایت اداب خاص خودش و توسط متخصص انجام بشه نه جلوی جمع نه با صدای بلند نه با به خطر انداختن ابروی شخص نه با خودنمایی کردن جلوی دیگران دقیقا اینکاری که این خانم کرده کاملا اشتباه و برعکس بوده این خانم با این سر و صدا مثلا امر به معروف کرده مجبور نبوده این همه ادامه بده که از اتوبوس بندازنش بیرون مشخصه قصد چیز دیگه ای بوده معروف شدن هزینه داره
    • ماندانا IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      7 20
      چطوری از تو اون فیلم اینها را دراوردی؟؟
  • بهلول IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    چرا به حجاب سلبریتی ها و پولدار ها گیر نمیدن؟!
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    یادبگیریم تو کار هم فضولی نکنیم این کار ها وظیفه مردم عادی نیست درگیری ایجاد می‌شود بزن وبرو که نمی شود
  • سربازوطن IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    خانم محجبه فحش هایی که شنید لایقش نبود،ولی اون فحش هالایق اون خانم بی حجاب بود،
  • زیبا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    الان اوضاع مملکت گل و بلبله فقط همین مسئله حجابه که باید پیگیری بشه؟چرا وقتی خانومی از بدبختی و گرسنگی تن فروشی میکنه یا تا کمر تو سطل زباله دنبال غذا میگرده واکنشی دیده نمیشه؟
    • علی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      78 11
      عفت و پاکی به چادرنیستت
  • محمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    59 42
    متاسفانه از هنگامی که نظام حمل و نقل درون سهری را دادند دست بخش خصوصی مشکلاتی از این قبیل فراوان دیده می شود. فروش کالا در اتوبوس و عدم تذکر رانندگان اتوبوس در باره ی عدم زدن ماسک و بی حجابی. راننده ی اتوبوس هم باید پاسخگو باشد.
  • اسد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    اگه عده ای نسبت ب این هتاکی خانم بی حجاب سکوت کنند یقینا این آسیب اجتماعی ب سراغ آنا ن خواهد آمد امر ب معروف ونهی از منکر وظیفه همگانی است
  • نگار IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    آفرین به شجاعت این خانم آمر به معروف ، واقعا باید خیلی شجاع باشی با کسانی که حیا و عفت ندارند و بی آبرو بازی در میارند ، مقابله کنی ، خدا حافظت باشد ، ای یار امام زمان .
  • فرهاد IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    شما نباید درهمه ارکان زندگی مردم دخالت کنیددرسته بی حجابی پسندیده نیست ولی دخالت بیش ازاندازه هم درست نیست
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    مردم رابجان هم نیندازید
  • رضا TR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    85 9
    سلام متاسفانه در این گیر ودار اقتصادی و اجتماعی مشگلات و معضلات دیگری درست نکنید دوقطبی سازی و جدا سازی به سود کشور نیست ایرانیان عزیز و دختران و زنان این دیار کهن ما در زمان کورش کبیر هم حجاب را رعایت میکردن طوری که ماندانا ازپس پرده با کورش سحن می گفته در دین اسلام که۱۰۰۰یا ۱۵۰۰ سال بعد از کورش مبعوث میگردد بر لزوم حجاب تاکید کرده است جنگی که چندین سال هست در خاورمیانه بیداد میکند زائیده تفکر دو قطبی و چند قطبی سازی هست لحظه ای در عکسهای تلسکوپ جیمز فکر کنید که ما کجای این خلقت هستیم دنبال چی میگردید اون خانم محجبه محترمه و همچنین دیگر خانم بزرگوار هر دو ناموس ایرانی هست لطفا مسیولین نسبت به فرهنگ سازی و ارتقائ فرهنگ اجتماعی بیشتر تلاش کنند این جوانان سرمایه های مملکت هستند ثروت آجر و سیمان نیست یا ماشین و اهن پاره نیست ثروت همین جوانان هستند که برنامه داشته باشند میشوند پروفسور سمیعی پروفسور نادر هشترودی خانم مریم میرزاخانی (خدایش بیامرزد ) شهدای وطن و حرم دانشمندان هسته ای و موشکی دانشمندان نانو دانشمندان پزشکی و.........
  • یاس IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    117 5
    اول باید ببینی در مسئله مذهب تو ۴۰ سال گذشته کجای کار رو اشتباه کردی که الان حجاب تو این کشور اسلامی به این وضعیت فاجعه بار تبدیل شده بزرگوار ( دین داری که فقط حرف زدن نیست عمل باید کرد ) ببینید خودتون حرفاتونو عمل کردید
  • سوری شیزری IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    85 6
    اینکار جواب نمیده
  • علیسان DE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    98 4
    کسی حق ندارد به همدیگه بی ادبی بی احترامی کنه چه باحجاب چه بی حجاب
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    حجاب چه ربطی به اقتصادداره.!؟ یا اختلاس! . کسانی که اختلاس کردن الان تو کانادا هم کشف حجاب کردن وهم فوکل کرواتی شدن.. چون قبل ازاختلاس بایدهمرنگ جماعت بشی که بهت اعتمادکنند. وقتیکه اختلاس کردی ورفتی کانادا میشوی یک آدم دیگه. خانم رأفت شیخ الاسلامی(عجب فامیل مذهبی هم داشت) ویکی هم خاوری که نه ریش داره ونه سبیل. تمام
  • روژان IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    94 14
    وضعیت اقتصادی مردم رو نمی بینید!مشکل حجابه؟
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    تابحال چون بااین بی حجاب های پرو ‌برخورد نشده فکر میکنن هر گستاخی کنن معقول وقانونی هست .اکثرشون هم غالبأ بی‌ادب هستن.....باید جلوی بی حجاب های بی قید روگرفت اگر یک ذره به فکر دل جوان‌های بیچاره که موقعیت ازدواج ندارن ‌بودن یه خورده وضعشون رودرست ‌میکردن.
  • آدینه IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    واقعا کار به جایی رسیده که خانمای محجبه دارن مظلوم واقع میشن باید کاری کرد به نظر من که خانم بی حجاب و بد دهن باید تنبیه شود
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    68 17
    آقای قمی،امر به معروف و نهی از منکر مدیران را درس لوحه اقدامات قرار دهید تا منکر های بزرگ جامعه حل شود
  • داریوش IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    درود از داخل فیلم مشخص است ...شخص محجبه دست آن بی حجاب را دندان می گیرد...
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      8 44
      یکی بهت فحش بده نگاش میکنی
  • فراهت IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    65 28
    سلام این مسئله مربوط به بی حجابی نیست ، تعرض کردن به یک خانم محجبه برای برداشتن روسری وی جرم است، بیرون کردن یک خانم از قطار جرم است، فیلم گرفتن بدون اجازه جرم است، تهدید کردن به پخش فیلم در شبکه های اجتماعی جرم است، فحاشی جرم است، ایجاد ناامنی و بی نظمی جرم است. بنده اصلا کاری به حجاب ندارم ، اما کاش قوه قضاییه با آن زن فیلمبردار و چند نفر دیگری که بااو همراهی میکردن در انظار عمومی محاکمه وتفهیم اتهام داشته باشد.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    79 12
    به فکر معیشت مردم باشید.
  • محمدرضا علیزاده IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    76 16
    ظاهرا حاج آقا بقدری وارد مسائل سیاسی شدند احادیث نورانی ائمه رو فراموش کردند "مردمی که دنیا ندارند آخرت هم ندارند" "فقر از در بیاد داخل ایمان از پنجره خارج میشه" با گرفتن این خانم و ... مشکل حل نمیشه
  • ایران دوست IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    61 12
    واقعیت امر این است که مردم ایران در طول تاریخ،نسبت به حجاب و حفظ ناموس حساسیت شدیدی داشته ودارد،اما در طی این دودهه اختلاس بیت المال،و خصوصا از پارسال تا حالا مسئله معیشت و اقتصاد مردم از یک طرف و گرانی مستمر وبی حدو حساب ونبود نظارت وبی تفاوتی مسئولین،،چنان فشاری را وارد اورده که متاسفانه همه ی مسائل وزندگی مردم را تحت تأثیر خود قرار داده که متاسفانه مردم همه چیز را فراموش کرده اند.
  • کورد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    62 9
    اصل ذات انسانه نه ظاهر
  • یاسمین IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    23 68
    بله کار درست بیرون کردن هتاک بدحجاب بود از اتوبوس او قانون پوشش ر ا زیر پا گذاشته هتاکی کرده وتعرض بان خانم که تنهاوظیفه قانونی وشهروندیش را اجراکرده جک ای تعجب از بقیه خاضرین و راننده اتوبوس اه که چرا اقدام درست انجام ندادند وبه جای خارج کردن بدحجاب هتاک امر به معروف مؤدب را بیرون کردند . واقعا قوه قضاییه وستادامربه معروف باید اقدام کنند
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    55 12
    امر بمعروف و نهی از منکر نیت خیر و لسان لین و صبر و بردباری میخواهد. منکر های بزرگ در جامعه غوغا میکند چرا نمی بینید!؟
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    26 70
    عجیب اینجاست که این همه ادم اتوبوس طرفداری از خانم محجبه نکردند و حتی از فیلم گرفتنش جلوگیری کردند . اگر بی حیایی گسترش پیدا کند اول زنها هستند که مورد تعرض قرار می گیرند و اونوقت به چه کسی پناه می برند تا از تجاوز مردان هوسباز حفاظتشان کند . این زن بی حجاب اصلا کتابی نخوانده که بداند مردان هوسباز مگسوار دنبالش و اونوقت که به تله هوسبازی مردان افتاد آیا مسیح علینژاد کمکش میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    28 67
    میدونید چی زجر آوره این مطلب که انقلابیون تو این انقلاب از همه مظلومترن هر کسی هر غلطی میتونه بکنه ولی انقلابیون باید ساکت باشن که به بعضیا حتی تو بدنه نظام برنخوره متاسفانه انقلابیون مثل رهبر مظلومند
  • خطببی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    27 68
    ما زنان محجبه خواستار قانونی شدن حجاب وعفاف وجمع اوریزنان ولنگار همراه باسگ.هستیم چادریها براشون چندش اوده که تیپو ارابش زننده واز همه بدتر لباسهای زننده وشلوارهای پاره .بز عیرتی همسرانشان یا نمیدانم پارتنربگویم... از شما ومسوللن میخواهیم که طرح حجاب وعفاف بصورت گسترده در کشور ایران که خانواده شهدا خون دا ند والان این صحنه های زشت دا نمیتوانند تحمل کنند. را اجرا کنبد موفق وموید باشید
    • فاطمه IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      18 2
      ابتدا سعی کنید درست تایپ کنید 🙏🏼 هیچی نگرفتیم چی گفتین
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    58 24
    آیا تا حالا دیدید یه بی حجاب به یه باحجاب بگه این چیه سرته ؟
  • علوی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    29 54
    مردم عزیزنبایداجازه می دادندبایک خانم محترم ومحجبه چنین برخوردی بشه.واقعا تحمل کردنش خیلی سخته عقیده ما اسلام حجاب زنان حفظ بشه...حجاب برای زن مسلمان یک وظیفه ی شرعی وعرفی است..
    • ف ن IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      4 5
      آیا تا بحال دیدید به یک نفر بگن چرا تو مکانهای عمومی سیگار نمیکشی ؟خوب کسی به کار خوب انتقاد نمیکنه به کار اشتباه تذکر میدن
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    22 64
    بدحجابا چی رو می خوان ثابت کنند؟ اگر اسلام حجاب را برای خانم ها واجب کرده برای تامین امنیت خودشونه اگر یک زن محجبه باشه کسی جرات هیچ گونه تعرض یا توهینی را ندارد من از مخالفان حجاب متعجبم
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    20 57
    اگر همون زمانی که مانتو داشت کوچک کوچکتر میشد از جلوشون در نیومدن اینجوری نمیشد
  • رضا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    54 9
    ای کاش یایید و کمی هم از حقوق حقه ما بازنشسته ها دم بزنید از حقوق نداده ما دفاع کنید.چرا یک بار فقط یکبار هم که شده از حقوق زیر پا گذاشته ما دفاع نمیکنید.؟
  • فاطمه IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    19 52
    حجاب قانون هستش وهمه باید مطیع قانون باشیم همانطور که قانون رانندگی رو باید رعایت کنیم وبعد پشت رل بشینیم ق حجاب هم قانون هست باید رعایت کنیم و با کسی که هتاکی میکنه قانون باید برخورد کنه ایران جنگل نیست در جنگل هم قانون وجود داره
  • هموطن IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    9 34
    مردم هم حجاب داشتند هم از ایران ورهبری دفاع کردند ببینید همچون خود جنابعالی ودیگر مسولین چه کرده اید که از دوران خاتمی آزادی دادید واختلاس ورفتن فرزندان آقا زاده ها به خارج از کشور همه چیز به این مملکت راهی شد
  • سارا IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    22 28
    ب بیکاری جامعمون کار بدن این بی‌بند و باریا خود ب خود جم میشن
  • هموطن IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    34 6
    خود رهبری فرمودند تذکر دهید ورد شوید نباید درگیر میشدند دشمنان مملکت دنبال این اختلاف ها هستند
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    17 40
    مامردم ایرانزمین نوامیسمان حجاب ۲۵۰۰ساله دارندتااینکه رضاخان قلدوروملعون امدوحجاب ازس نوامیسمان برداشت مردم عزیز‎، دشمن ملعون غیرتمان راهدف گرفته مواظب نوامیسمان باشیم
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    40 2
    مردم را رو در روی هم قرار دادن درست نیست .
  • مسلمان IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    41 0
    امر به معروف را با این نوع برخوردهای افراد ناآشنا به به فن بیان و روانشاسی را باید متمایز کرد ،برخورد کردن یک شخص در میان جمع و بی آبرو کردن حتی اگر بد حجاب باشد موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد و درگیر لفظی و نزاع ،آنهم در جمعی که مخالف این نوع برخورد هستند .
  • زارعی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    28 9
    بیشتر مردم ایران با بد حجابی مخالفه . تذکر هم خوب است اما کاری یا اسرار بیش از حد،ب فرد بد حجاب اشتباهی بزرگ است. درگیر شدن متذکر ب حجاب اگر که در راستای وظایفشان نباشد کار غیر قانونی میباشد. باید جواب پس دهد
  • US ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    40 4
    به آمر به معروف گفتند بگو و برو همینقدر بیشتر مسئولیت ندارد. قابل توجه حاجی آقا! امام صادق(ع) میفرمایند: گرانی قیمت، سبب بداخلاقی و رفتن امانت‌داری می‌شود و شخص مسلمان را بی تاب می‌کند و به ستوه می‌آورد. اخلاق حوزه وسیعی دارد و حجاب هم نوعی اخلاق اجتماعی است که دارد قربانی میشود. انفعال اجتماعی هم یک نوع اخلاق اجتماعی است. دنبال دلیلهای سخت نگردید.
  • مانیا IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    31 32
    حجاب و بی حجابی یک طرف دریدگی و هار بودن هم یه طرف . حجاب نداری حداقل هار نباش
  • ابردژ IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    48 3
    جناب قمی سلام و عرض ادب خوشحال میشدم حضورا با شما صحبت میکردم ولی ... در همینجا به عرض میرسانم ، آیا فقط رعایت حجاب برای یک مملکت اسلامی کفایت میکند؟ مردم کشور ما ، با اسلام موافق هستند ، پدران و مادران ما همه با مساجد و نماز و روزه زندگی کرده اند ... چرا این روزها این موارد کمرنگتر شده ، چرا جوانان از مساجد فاصله گرفته اند ، ریشه این دورشدنها کجاست، مگر نه آن است که بی عدالتیهای مکرر ، زمین خواریهای فراوان ، لابیگریهای مختلف، هر اقدام غیر قانونی از سوی همین افراد به ظاهر با تقوی بوده ... لطفا اگر قصدی بر رعایت حجاب نیز میباشد ، به عزیزان آمر بفرمایید حجاب در اسلام برای مرد و زن میباشد ، برای حجاب تنبیهی و موردی در قرآن قید نشده ، حجاب به تندی و تیزی این آمران نمیباشد
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    28 43
    درود بر این خانم،چه قدر شجاعت داره شاید اگر هممون اینگونه بودیم طی این سال ها،بی بندوبارها خودشون رو جمع وجورمیکردن
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    23 49
    خسته شدیم از بدحجابی ها ..مسئولین کاری کنید
  • ناشناس IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    14 35
    مخلص حاجی اقا
  • حسین IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    9 48
    خدایی اخربی غیرتی وایسی نگاه کنی تابی بندوبارهاخانم محجبه روپیاده کنن کسی که داره حق میگه حسی که داره ازارزش وشرافت زن دفاع میکنه واقعا جای تاسف
  • ناشناس IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    18 46
    جلو بی حجابی بگیرید مردان متاهل ازراه بدر میشوند بخدا زندگی ها را این زنان ودختران بی حجاب به جدایی کشانده اند
    • حسن IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      40 5
      مردان متاهل اگرواقعا به زن وبچه وخانواده شون واصول زناشوئی پایبندباشندوبه فکرهوا هوس نباشندوچشماشون درویش باشه حتی صدتا زن بدکاره هم که دوره ش کنند پاشونو کج نمیذارند ،مردمتاهلی که باچندتا تارموازراه بدرمیره خودش مشکل اخلاقی داره ...
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    11 49
    اکثر این بد حجابها نه فقط این جا خیلی جاهای دیگه واقعآ خیلی بی آبرو هستن وبقیه خانم ها رو هم اذیت میکنن.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    24 49
    آرامش روانی نیس در جامعه از دست این زنان بی عفت ومردان بی غیرتشون
  • majjidarabi IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    7 28
    سلام وعرض ادب واحترام خدمت تمام مسولن نظام. بنده به عنوان یک جوان آریایی شیعه ازجنابان تقاضادارم اول دررسانه ملی اندازه حجابهار به خانم ها اموزش بدهید همانطور که نمازو وضوراآموزش دادید هرقوم در کشور یک گونه لباس دارد، لطفا اجازه ندهید هرکس امر به معروف کند لطفا اموزش دیده باشن اقا جان فرمودن بگیدو رد بشید ولی خیلی ها درگیر میشن لطفا فرهنگسازی جذب با اموزش کامل باشه نه بازد وخورد هرکسی شخصیت داره. باتشکر
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    49 7
    کاش بی حجاب وبا حجاب تو جامعه ماهم میتونستن مثل تموم کشورهای مسلمون دنیا کنارهم زندگی کنن ای از افراط زیادی که باعث همچین موضوعی میشه عیسی به دین خود موسی به دین خود مگر در هند چندین دین وباحجاب وبی حجاب کنار هم نیست چرا اونج این بازیا نیست؟
  • ناشناس IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    47 4
    از راه تهدید نمیشود امر به معروف کرد . آن خانم محجبه گویا در ابتدا تهدید و تندی کرد که جواب عکس گرفت .‌ گفت پدرتو در میارم و بهت نشون میدم . این یعنی تهدید . اصلا معنی امر به معروف را بلد نبستیم .
  • ناشناس IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    36 4
    این همه مردم رو مقابل هم قرار ندید
  • ا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    20 51
    بی حجاب حیا کن مملکت رو ها کن
  • داریوش IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    22 21
    متاسفانه عامل اصلی این شکاف فاصله طبقاتی و مشاهده مردم از بی برخوردی و یا کم برخوردی مقامات با ارتشا و فساد است متاسفانه آقازاده ها در بیرون مرزها همه کار میکنند در حالیکه پدران یا مادران آنان در مقام مسئول به مردم امر به معروف و نهی از منکر میکنند نمینوان گفت چون آنان در خارج اینکار رو میکنند اشکالی ندارد چون پدران و مادرانشان بعنوان مسئول باید جوابگو باشند ضمن آنکه ار کجا آورده اند که میروند خوشگذرانی
  • حسین IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    20 32
    مگر جامعه مکان خصوصی هست بافجیع ترین وضعیت بیرون می آیند،لطفا ارگانهای مرتبط ورود کنند.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    37 5
    اینقدر که از بیرون آمدن موی سر یک خانم جنجال براه انداختید و به دوقطبی کردن مردم و جامعه و قرار دادن مردم روبروی هم دامن میزنید از فقر مردم و فرو رفتن هموطنان خود تا کمر در سطل زباله هم دردتون میاد ای کاش به جنبه های دیگر حقوق مردم و شرع هم می‌پرداختند. اختلاس، ناکارآمدی، دروغگویی، رانت خواری، رباخواری، بی‌عدالتی، بیکاری، فساد، تورم و هزاران جور مشکلات دیگر جامعه که مردم را از دین و اعتقادات سر خورده کرده ربطی به شرع ندارد؟ اگر دارد لطفا ورود کنید
  • فرهاد IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    36 2
    به نظر من موضوع مهمتر از حجاب خیلی خیلی بیشتر است تا حجاب یکیشم امنیته ۲ دقیقه ماشینو پارک کردم کنار خیابان زاپاسمو ابزارمو دزدیدن ۲ دقیقه من کارگر از کجا‌بیارم.😡😡😡😡
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    20 31
    خانم بد حجاب واقعا مشکل اخلاقی و روانی داره که اینجور جیغ و داد میکنه جای تاسف برای کسانی که داخل اتوبوس بودن وبه اون خانم اجازه چنین داد وبیدادی میدادند
  • عبدالله IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    12 33
    بیرون از خانه باید حجاب داشت قانون کشور ایران است پس قانونمند زندگی کن خانوم باکلاس
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    19 19
    اولآ کار آن خانم بد حجاب خیلی بد بود حالا یک تذکری داد نباید به او حمله کنی منتهی این روش هم درست نیست ما اول باید قبول کنیم با توجه به اعتقاداتی که داریم رعایت یکسری مسائل اقبال حجاب قانون دین است حالا اگه چادر هم نپوشیدید یک مانتو موجه ویکمقنعه یا شال باند که مو وبدن پوشیده باشه وکسی هم اینگونه باشید ایرادی نمی گیره واونهایی که پیاز داغش وزیاد می کنند دشمنان ملت ما هستند دوم باید فرهنگ سازی از طریق صدا وسیما مدارس با تشویقت وبصورت تدریجی انجام بشه نه طوری باشه که باعًث دوگانگی وملت در مقابل هم قرار بگیرند
  • شیما TR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    30 2
    سیاستی داشته باشید که باعث اتحاد مردم شود نه باعث دشمنی افراد باهم....در جوامع مختلف افراد چه بدحجاب چه با حجاب در کنار هم زندگی میکنند
  • قنبر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    26 18
    اقتصاد را درست کنید مابقی خودش درست خواهد شد
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    23 29
    چیه تا میگن حجاب رعایت کن میچسبونن به اختلاس الان بد حجاب شدی، اختلاسام رفت؟؟
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    26 24
    تا وقتی حاشیه ی امنی برای بد حجاب وبی حجاب در جامعه‌ هست شاهد هتاکی وپررویی این افراد هستیم امروزه طوری شده که اصلا مردم می ترسند به اینگونه افراد تذکر بدهند ازبس جلوی بی حجابی وبد حجابی گرفته‌ نشد
  • سارا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    23 27
    واقعا نباید اجازه بدیم بد حجابا ی همچین رفتاری بکنند
  • جعفری FI ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    18 4
    مردم را به جان هم نیندازید حضرت آقا امرکردند تذکر لسانی. صلح برقرار کنید شما چرا امتحان نکردید با مهربانی وخوشرویی امر به معروف بهتر جواب میده بی حجابان منحرف نیستند...
  • جواد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    26 0
    اگر فقط حجاب دقدقه باشد و بی خیال به اختلاسها و نا مدیریت‌ها و فامیل بازی‌ها در استخدام ناکارآمد ها دیدن فقر فحشا و زباله گردها بچه های کار واقعا پذیرفته نیست
  • فتح IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    26 1
    جناب آقای قمی ما این رفتارها را تایید نمی کنیم اما یک طرفه هم حرف نمی زنیم آنجا هم که پلیس مرد دختر مردم را کف خیابان میکشد بطوریکه بدنش پیدا میشود فریاد کنید تا مردم باور کنند مدافع همه ملت هستید
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    20 5
    منفعل نشدن و حمله از طرف همون خانم بوده و تهدید و در ضمن مگه ایشان حق اجرای قانون را دارد اگر اینطور باشد مملکت را هرج و مرج میگیرد
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    6 18
    اگر مبارزه با بد حجابی کم رنگ کنیم و اهمیت ندهیم کسانیکه عفاف و حجاب ندارند یعنی چیزی برایشان مهم نیست یعنی شرف حیثیت خودشان را در اختیار دیگران قرار می دهند ضمنا نباید به هنجار شکنان فرصت داد تا بی‌حجابی و سگ گردانی کنند سگ گردانی مخصوص این عده غرب زده است و اصلاح طلبان هم در این کار دخیل بودند هرچه داد دارید بر سر اصلاح طلبان بکشید عامل فساد و بدبختی کشور همین عده هستند
  • ایرانی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    28 4
    سلام.حاج اقا ماشاا...چه گردنی داری.جون میده بری جهاد کنی.بهشت اقده خوبه.ازشرامربه معروف واختلاس ورانت وفسادوکی به کیه چی به چیه راحت میشی
  • فرهاد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    10 7
    امام خامنه ای گفتند .تذکر بدهید وبروید.همین .شما که باشید که سخنان تحریک امیز میزنید؟
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    5 20
    اعتقاد به حجاب از لوازم دینداریست ،امر به حجاب ،امر به معروف است
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    5 24
    خون شهدارابابی حجابی پایمال نکنید
  • ناشناس IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    17 3
    مگه مملکت حساب و کتاب نداره هر کی از راه میرسه امر به معروف میکنه گشت ارشاد رو برای چی گذاشتید خوب کافیه دیگه حالا هر کی میرسه میخواد ارشاد کنه
  • US ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    22 2
    بنام خدا اگر برای قاچاق دختران کشورم به اربیل ودیگر نقاط خون گریه کنیم کم است
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    6 19
    به این بی بندوباری ها رسیدگی کنید مخصوصا در ادارات و بین کارمندان
  • ابادان IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    8 19
    حجاب عفت یک زن وزیبایی اوست
  • ناشناس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 23
    راننده اتوبوس هم به اندازه خودش مقصر هست.باید با ۱۱۰ تماس می‌گرفت.و اجازه نمی‌داد تا این حد ماجرا پیش بره.اگه با ۱۱۰ تماس میگرفت شاید بهتر ماجرا حل میشد
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 25
    آفرین به غیرت زنان محجبه و انقلابی خدایش جلوی این بدحجابی هارا بگیرید و اجازه ندهید غربیها بر کشور تسلط پیدا کنند حیا و عفت حجاب زن ایرانی تیری است بر قلب دشمن احسنت بر غیور مردان و زنان انقلابی
  • آسیه JP ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 24
    احسنت به غیرت ومردانگی حجت الاسلام قمی،واقعا بی حجابی وبی حرمتی افرادی حجاب سرسام آور شده باید مهارشوند،دریدگی،وبی عفتی هم دیگه حدی داره،ما افراد محجبه ازوضعیت بی حجابی وبی عفتی به ستوه آمدیم جوانان پاک ما نمیتوانند،وارد خیابانی شوند بی عفتی ،بی قانونی،بی حیایی،خانواده ها را ازهم پاشید
  • طاها IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 21
    ای والله ازاحساس مسولیت ودفاع غیرتمندانه ی یک مسول دمت گرم
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    15 7
    اينقدر نواميس ما نگيد!!! زنان نواميس كسى نيستند ناموس خودشان هستن شما هيچكاره ايد والسلام!!!!
  • اتابک IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    22 1
    در برخی کشورهای اسلامی مثل سوریه لبنان و عراق چنین مسائلی نداریم
  • اسماعیل IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    20 1
    شما که با این جدیت می خواهید پی گیری کنید فکر معیشت مردم باشید برای چیزهای دیگه پی گیری کن
  • فلانی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    21 2
    جای تاسفه که مبنای خوبی و بدی ، حق و ناحق و درست و غلط ، حجاب بانوان است. بجای این باید نگاه و تفکرمون رو تربیت کنیم.
  • ج ج IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    25 3
    اگر قرار باشد بی حجابها به جهنم بروند و حجاب دارها به بهشت یعنی 80 میلیون حجاب دار به بهشت برود و میلیاردها انسان به جهنم برود خب مگه خدا مرض داره ک بنده خلق میکنه
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 18
    حاج آقا عاقبت بخیر شوی احسنت .
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 16
    متاسفانه همه چی راباهم قاطی می کنند قرارنیست اگر کسی دزدی کرد دیگری هم بایدکشف حجاب کند دزدبایدمجازات شود بدحجاب هم بایدامربمعروف شود واگرچنین بی حیاشدمجازات شو د
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    23 2
    حضرت آقا من نه ضد انقلابم و نه برانداز و نه ارازل و اوباشم فقط یه سوال دارم و انتظار دارم در همین صفحه جواب بگیرم .ایا مامور ملبس به لباس مقدس نظام جمهوری اسلامی ویا مامور لباس شخصی میتواند به هر شکل و به هر علتی حتی اگر قتل باشد به بدن مظنون یا متهم خانم دست درازی کند ؟ فحاشی کند ؟ و به نحوی برخورد کند که روسری از سر او بر داشته شود ؟
  • بایرام IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    17 2
    محجبه بودن یا کم حجاب بودن یک تفاوت فرهنگی است نه یک جرم. چه خوب است به تفاوت های فرهنگی همدیگر احترام بگذاریم و با صمیمیت و دوستی با هم زندگی کنیم و اجازه ندهیم دشمن ملت را به جان هم بیندازد.
  • فاطمه محمدزاده IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 20
    چشم اون بدحجاب رو باید در می آورد
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    17 1
    امر به معروف برای مردم نیست برای حاکمان بر مردم است جایی که بیت المال صرف مردم نمی شود و اختلاسهای بیکران و وووای بترسید از این همه تفرقه افکنی
  • علی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    7 14
    به شدت باید با منکرات مبارزه شود.بد حجابی.شرارت.دزدی
  • منصور IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    18 1
    با بی حجابی موافق نیستم. اما چهل سال از انقلاب گذشت .چهل سال در مورد حجاب حرف زدن. چندین ساله که گشت ارشاد درست شد. ده روزه که تمام مسئولان در مورد بد حجابی حرف می‌زنند وهمشون تب بالای ۴۰ درجه گرفتن. اما هیچ وقت مسئولان در مورد دزدی ها اختلاس ها. رانت ها به این شکل منفعل نشدن. هیچ وقت دزدان. اختلاس گران. ورانتی ها که عمومآ از مسئولان بودن به مردم معرفی نشدن. تنها اسامی آنها با کلمات ابجد اعلام شد. این همه تورم و گرانی. این سختی و مشگلات رها شده يا خیلی کم رنگ پیگیری میشود. چرا؟ تا کی میتوان اذهان مردم را منحرف کرد از مشگلات اصلی کشور. تا کی میشود از دولت های ناکارآمد حمایت کرد. لازم نیست برای پوشاندن معایب مسئولان بزرگوار مردم را به جان هم انداخت. مسئله را حل کنيد نه پاک
  • سعید IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    26 2
    ان خانممحجبه بااین عمل خود میخواست معروف بشود که بخواسته خود رسید
  • گمنام NL ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    11 15
    من واقعا متوجه نمیشم این بحث حجاب چه ارتباطی داره به رانت واختلاس، اگه اون خانم مشکل مالی داشته باشه از کجا میاره اینقدر به سر وضع خودش میرسه ،حجاب وپوشش مناسب داشتن تو جامعه نیازه تو خونه خودت هر جور دوست داری باش،الان بی حجاب شدی تمام مشکلات حل شد
    • سیدحسن حسینی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      9 1
      ربط داره برادر من رفتم یک چادره معمولی برای خانمم بگیرم ۸۰۰هزارتومان گفته نخریدم داری ۸۰۰برام بریز فردا برم بگیرم
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    14 2
    اول شرایط امربه معروف رو یاد بدین بعد بفرستین تو اماکن عمومی....امربه معروف خوبه درهمه جهات باشه نه فقط حجاب...امروز مسئله اصلی کار راه اندازیه ارباب رجوعه..جلوگیری از پارتی بازی...رشوه..فساد...اینا که درست شد بعد بی حجابا روهم ازاتوبوس پایین کنین
  • فاطی IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    29 3
    امربه معروف ونهی ازمنکر درسته اما اون خانم محجبه نباید بعد از امربه معروف ونهی از منکر وارد مسایل بیشتر میشدکه هم فرد رو جری ترکنه وهم بحث وجنجال درست بشه متاسفانه هنوز یاد نگرفتیم درست امربه معروف ونهی ازمنکر کنیم چه بسا خانم محجبه هم زیاد خوش برخورد وخوش دهن نبوده
  • ناشناس IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    19 1
    تو چکاره ای ‌.خدا انسان رو با اختیار وآزاد آفریده
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    15 8
    بچه بودیم دعوا م کتک می خوردیم میرفتیم بابامونو می آوردیم وقتی حمایت کسیرو نداشتیم حکایت بعضی هاست 😉
  • ثمین IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    4 28
    هر چی به جای خود باید رسیدگی بشه حجاب جای خود اختلاس و گرانی جای خود همه باید رسیدگی شود