به گزارش همشهری آنلاین، متا که شرکت مادر اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ است، گفت که کاربران برنامه اشتراکگذاری عکس میتوانند سفارش را پیگیری کنند و هرگونه سوال بعدی را در همان تاپیک چت از کسبوکار بپرسند.
این شرکت اضافه کرد که کاربران میتوانند در صورت نیاز سفارشیسازیها را نیز اضافه کنند و سفارش را در خود چت انجام دهند.
در تلاش برای گسترش تجارت الکترونیکی، متا چندین ویژگی جدید را معرفی کرده است که از سرویس پرداخت متا پی خود برای تکمیل خرید استفاده میکند.
متا بهعنوان راهی برای یافتن و خرید محصولات در فیسبوک و اینستاگرام، Shops را در سال ۲۰۲۰ راهاندازی کرد.
متا که متهم به اولویت دادن به محتوای افراطی در تلاش برای جلب توجه کاربران است، اخیرا اولین گزارش سالانه خود را در مورد تلاشهایش برای حمایت از حقوق بشر منتشر کرده است.
غول سیلیکون ولی پس از انتشار گزارش خود گفت: «این گزارش توضیح میدهد که چگونه خط مشی داده ما، تیم پاسخگویی مجری قانون و ارزیابیهای ما با هم کار میکنند تا از مردم در برابر نظارت غیرقانونی یا بیش از حد دولتی محافظت کنند.»
نظر شما