همشهری‌آنلاین: محمدعلی مشکیان یکی از برگزیدگان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها به هنگام دریافت جایزه خود گفت: نمایشگاه مطبوعات به شکلی باشکوه برگزار شد.

 امیدوارم دیگر سازمانها نیزمطبوعات را فراموش نکنند و اهالی مطبوعات تا زمان نمایشگاه بعدی مصداق ضرب المثل نخود نخود هر که رود خانه خود نشوند.

 گزارش ایرنا به حاشیه‌های جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها پرداخته است

- مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که یکشنبه شب در تالار وحدت برگزار شد، با نکاتی حاشیه‌ای و جالب همراه بود.

- به هنگام اعلام اسامی برندگان بخش داخلی، یکی از شرکت کنندگان در مراسم با صدای بلند به مجری اعتراض کرد که چرا رسانه افراد برگزیده را اعلام نمی‌کنید.

- ‌امیرحسین مدرس مجری برنامه نیز گفت: من محل فعالیت این افراد را نمی‌دانم و در لیست اعلام شده به من نیز محل فعالیت افراد قید نشده است.

- نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پس از آن که لوح غرفه برتر نمایشگاه را دریافت کرد، این لوح را به خانواده شهید رهبر از خبرنگاران شهید دوران دفاع مقدس استان خوزستان اهدا کرد.

- محمدحسین صفارهرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنگام ورود معاون اول رییس جمهوری به جلسه گفت: آقای داودی در جلسه بسیار مهمی شرکت داشتند که به خاطر توجه ویژه به مطبوعات جلسه مورد نظر را ترک و در این مراسم شرکت کردند و ایشان باید پس از پایان این مراسم مجددا خود را به جلسه مورد نظر برسانند.

- صفار هرندی همچنین با اشاره به بازدید سه و نیم ساعته رییس جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه مطبوعات گفت: دکتر احمدی نژاد امسال از بخش‌هایی در نمایشگاه دیدن کردند که سال‌های گذشته توفیق دیدن آنها را نداشتند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دکتر احمدی نژاد از اینکه امسال نتوانست از بخش روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های معروف و شناخته شده در نمایشگاه دیدن کند اظهار تاسف کرد و گفت که انشاالله در فرصت دیگری یا این عزیزان دیدار خواهیم کرد.

- در این مراسم کلیپ ویژه‌ای از حسین پرتوی عکاس قدیمی و برجسته کشورمان که در بستر بیماری است پخش شد. پخش این تصاویر و تقدیر از فرزند حسین پرتوی با تشویق زیاد حاضرین همراه شد.

کد خبر 69252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز