جدایی پدیده استقلال در این شرایط فنی و زمانی یک ریسک بزرگ بود.

حسین‌زاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرانجام اتفاقی که استقلالی‌ها امیدوار بودند رخ ندهد به وقوع پیوست و امیرحسین حسین‌زاده از جمع آبی‌پوشان جدا شد. این بازیکن پدیده اول فوتبال ایران در فصل گذشته بود؛ جوان گمنامی که از سایپا به جمع آبی‌پوشان پیوست و از همان ابتدا نشان داد توانایی‌های بالایی دارد. حسین‌زاده در استقلال مدیون اعتماد و جسارت فرهاد مجیدی بود و هر چه هم زمان گذشت، اعتمادبه‌نفس و درخشش او بیشتر از قبل شد. با این همه تنها بعد از یک فصل حضور در استقلال، حسین‌زاده از این تیم جدا شد و گویا کار انتقالش به شارلروا در بلژیک تمام‌شده است. ن

وع جدایی او از استقلال حاشیه‌هایی به‌دنبال آورده و باعث نگرانی برخی هواداران شده، اما همه‌چیز همین نیست و از نظر فنی هم جابه‌جایی حسین‌زاده یک ریسک بزرگ به‌نظر می‌رسد. حقیقت آن است که حسین‌زاده در استقلال جایگاهش را تثبیت کرده بود و این موضوع باعث شد او این اواخر به اردوهای تیم ملی هم دعوت شود. حتی دراگان اسکوچیچ در چند بازی از این بازیکن به‌عنوان نفر ذخیره استفاده کرد که چنین اتفاقی در بازه زمانی نزدیک به جام‌جهانی می‌توانست بسیار ارزشمند و معنادار باشد.

شاید محتاطانه‌تر این بود که حسین‌زاده در فاصله چندماه تا بازی‌های قطر این وضعیت را حفظ کند اما او تن به ریسک بزرگی داد و راهی اروپا شد. این در حالی است که در همین لیگ بلژیک، بازیکنانی مثل کاوه رضایی یا بعضا علی قلی‌زاده مدت‌ها نیمکت‌نشین شدند و شرایط مطلوب را از دست دادند. در نتیجه خفظ فرم ایده‌آل برای حسین‌زاده آسان نیست.

او چالش بزرگی را برگزیده که مخصوصا در این مقطع زمانی، برای این بازیکن نقش حیاتی خواهد داشت. آیا جوانی که پارسال ستاره شد، امسال هم ستاره می‌ماند؟

کد خبر 692596
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha