در پی خشکاندن درختان توسط مالک یک برج در خیابان ولیعصر(عج) شهرداری منطقه یک اعلام کرد که جریمه با بالاترین ضریب برای مالک خاطی برج خیابان ولیعصر(عج) اعمال خواهد شد.

درختان خیابان ولیعصر

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا حاجوی شهرداری منطقه یک در خصوص ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خشکاندن چند درخت در خیابان ولیعصر (عج)، اعلام کرد: این اقدام توسط مالک ملک نوساز در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع محمودیه پلاک ۲۷۲۸ انجام شده و ۱۰ اصله درخت چنار در این محدوده در سال‌های گذشته در حین عملیات ساختمانی خشک شده که در همین خصوص ضمن بررسی کارشناسی توسط کارشناس رسمی دادگستری و پیگیری اداره حقوقی منطقه، موضوع در کمیسیون ماده ۷ منطقه نیز مطرح شده و در حال صدور رأی جریمه با بالاترین ضریب است.

براساس گفته شهردار منطقه یک، ملک مذکور فاقد پایان کار بوده و تا تعیین تکلیف درختان خشک و پرداخت جرایم مربوطه هیچ‌گونه پایان کاری صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: ماجرای خشک شدن درختان ولیعصر به شورا کشیده شد 

                     علت خشک شدن چند درخت در خیابان ولیعصر چه بود؟

روز گذشته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد در حدفاصل چهارراه پارک‌وی تا میدان تجریش در خیابان ولیعصر (عج) تعدادی از درختان چنار در مقابل یک ملک نوساز خشک شده است. این موضوع با واکنش‌های بسیاری همراه شد. ناصر امانی  در این رابطه گفته بود:«بررسی‌ها نشان داده که کمیسیون ماده ۷ در حال صدور رای جریمه با بالاترین ضریب است، ضمن این‌که ملک مذکور فاقد پروانه بوده و تا تعیین تکلیف درختان خشک شده و پرداخت جرائم مربوطه هیچ‌گونه پایان کاری برای آن صادر نخواهد شد.»

امروز نیز موضوع درختان خشک شده خیابان ولیعصر به شورای شهر کشیده شد و مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران از شهرداری‌ تهران خواست تا در این خصوص گزارش ارائه و موضوع را از طریق مرجع قضایی پیگیری کند.

کد خبر 692773
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • مزاحم IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    5 0
    دو برابرجریمه رو میکشه رو قیمت ملک وخداروشکر اینقدر هم پولدار هست که بره بخره و کسی هم نیست که بگه از کجا پول اوردی
  • marandi IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    7 0
    .......به علت عدم قاطعیت و پیگیری و ..این مدل خط و نشون کشیدن حتی از بیمزه ترین لطیفه ها هم ...آبکی تر است ....این ملک با این عظمت ؟ بدون پروانه ؟ پارک وی ؟ در ملا عام ؟ چند ده درخت بریده و خشک شده ؟ حتی اگر یک شبه هم میشد ....باز هم نمیگنجید .....در شهر چه خبر است ....
  • ناشناس IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    10 0
    شهردای ، خوشحال از اینکه جریمه چند میلیاردی میگیرد ، و فرد متخلف هم راضی از اینکه با پرداخت جریمه ای که خیلی بیشتر از آن را با قطع این درختان و ارزش افزوده ساختمان ، به دست آورده است ، این ماجرا به خیر و خوشی به پایان می رسد . اما مردم حداقل تا نسل بعد این خاطره تلخ را در ذهن خواهند داشت ، زیرا خیابان ولیعصر ، کم کم درختان معروفش را از دست میدهد .
  • reza IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    3 0
    جریمه باید متنبه کننده باشد۰
  • شهروند IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    2 1
    حاجوی عزیز. اگر الان محکم برخورد کردید تمام درختان تهران بیمه میشوند. در غیر این صورت هر روز باید شاهد قطع درختان در این خیابان باشیم
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    3 0
    سالهاست سازنده هاى برجهاى زشت و بد تركيب از جمله در زعفرانيه، وليعصر براى نمايش معمارى زشت برج خود درختهاى عظيم را خشك و يا سر بريده اند در يك مورد كه در مرداد ماه درختان را سربردارى ميكردند گزارش همسايه ها به شهردارى هم حتى بررسى نشد
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 0
    عکس مرتبط باخبر را نداشتین که تصویر زمستانی از ولیعصر گذاشتین؟!!!
  • GB ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    1 1
    بيشترين درامد شهردارى تهران از منطقه يك و همين پروانه ها و جريمه هاست يعنى از اين درامدها به خاطر چند تا درخت قديمى ميشود گذشت!!!
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    1 0
    تا زمانی که درخت جدید نکاشتن و بالای ۱۰ متر نشدن پلمپ ش کنن درس عبرت بشه