خرید گندم از کشاورزان، همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و نیز مسائل مرتبط با روابط منطقه‌ای ایران موضوعاتی بودند که نمایندگان مجلس امروز در توئیت‌های خود به آنها اشاره داشتند.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان میانه و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در توئیت خود به مشکل هر ساله کشاورزان و به خصوص گندم‌کاران اشاره داشت و در حساب توئیتری خود نوشت: «در فصل برداشت گندم انتظار داریم دولت به پرداختی کشاورزان سرعت ببخشد. همه ساله تاخیر در پرداخت موجب فروش محصول به دلالان می‌شود که از یک طرف امکان قاچاق افزایش یافته و از طرف دیگر کشور مجبور به واردات خواهد شد که در هر دو صورت هزینه بیشتری به کشور تحمیل خواهد شد.»

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در توئیتر خود به مساله حقوق بازنشستگان و راه همسان سازی آن اشاره و اینطور مرقوم کرد: «بهترین روش تکریم بازنشستگان کشوری و لشکری، عملیاتی کردن ۱۴ هزار میلیارد تومان از بودجه۱۴۰۱ برای تثبیت همسان‌سازی حقوق این عزیزان است.»

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم رشت و خمام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و اصل نود نیز به وضعیت کشورهای اروپایی در فصل سرمای پیش رو و راه تامین انرژی برای آنها اشاره کرد و در توئیتر اینطور نوشت: «اروپا پس از همراهی با واشنگتن در تحریم روسیه به وعده گاز مایع آمریکا دلخوش کرده بودند اما تولیدکنندگان این کشور هم در سایه وضع کنونی قیمت‌های خود را ۱۰ برابر افزایش داده‌اند. یک بار دیگر دنیا عاقبت اعتماد به آمریکا را خواهد دید. WINTER IS COMING»

غلامرضاشریعتی، نماینده مردم بهشهر نیز با اشاره به سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان با انتشار هشتگ آقای مقاومت در توئیتر خود نوشت: «صحبت‌های مهم سید حسن نصرالله در گفت‌وگو با المیادین: پهپادهایی داریم که اسرائیل قادر به رصد و کشف آن نیست. اگر لبنان نتواند نفت و گازش را صادر کند به اسرائیل هم این اجازه را نمی‌دهیم.»

اردشیرمطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی هم به رفتار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در برابر ایران اشاره داشت و در حساب توئیتری خود اینطور مرقوم کرد: «رافائل گروسی بار دیگر از جمع‌آوری دوربین‌های فراپادمانی ابراز نگرانی کرده، او زمانی باید نگران می‌شد که دوربین‌ها فعال بودند اما بی‌توجه به دوربین‌ها، برای گزارش‌نویسی با صهیونیست‌ها مشورت می‌کرد. الان هم راه حل را نماینده ایران در مذاکرات روی میز گذاشته.»

کد خبر 693394

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha