یک نماینده مجلس از احتمال معرفی زاهدی وفا به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

معین‌الدین سعیدی

به گزارش همشهری آنلاین، معین‌الدین سعیدی درباره معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت و تعیین تکلیف این وزارت‌خانه گفت: بر اساس قرائنی که به ما داده شده است دولت قرار است آقای زاهدی وفا را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند. گفته می‌شود ایشان مدیر توانمندی است که امیدواریم این‌گونه باشد و بتواند این وزارتخانه را اداره کند.

نماینده مردم چابهار درباره تشکیل وزارت بازرگانی که مدت‌هاست بحث تشکیلش در مجلس و دولت مطرح است، بیان کرد: معتقدم وجود وزارت بازرگانی با توجه به شرایطی که امروز در کشور ایجاد شده لازم است.

وی یادآور شد: ۲ سال بود که قانون تمرکز اختیارات وزارت جهاد اجرایی نمی‌شد و برخی از این اختیارات را به وزارت صمت داه بودند امسال تیرماه این اختیارات دوباره به وزارت جهاد بازگردانده شد و باتوجه به بحث حذف ارز ترجیحی و مردمی‌سازی یارانه‌ها واقعا حجم کار در وزارت جهاد بالا رفته است بنابراین ضرروت دارد مانند بسیاری از کشورهای دیگر وزارت بازرگانی شکل بگیرد تا حوزه تنظیم بازار و نظارت بر بازار را این وزارت‌خانه اجرایی کند و من فکر می‌کنم جزو موافقان وزارت بازرگانی باشم.

کد خبر 694879
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • بازنشسته IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 0
    اگر بخواهید قانون مداری در این حوزه حاکم گردد، بهترین گزینه برای تصدی وزارت کار تعیین یکی از بازنشستگان با سواد و با تجربه است تا درد کارگران و بازنشسته ها را بفهمد و با قوانین جاری حوزه کار و دستمزد آشنایی داشته باشد. در این حوزه گماردن بعضی جوان های با مدرک ولی بی سواد و بی تجربه اشتباه است.