افتضاح سجاد غریبی، که معروف به هالک مجازی شده، واکنش‌های منفی زیادی را در پی داشته است.

استکی و شه‌بخش

به گزارش همشهری آنلاین بزرگ‌ترین انتقاد مطرح شده این است که او با مضحکه‌ای که به راه انداخته، باعث می‌شود به جای توجه به قهرمانان واقعی، اخبار حول محور نام او بگردد که با نمایش‌ سعی در برجسته کردن نام خود دارد.

علی استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران هم از همین موضوع ناراحت است و می‌گوید: «بزرگ‌ترین اشتباه ما این است که به او بال و پر می‌دهیم. هرکسی اختیار خودش را دارد، او هم تصمیم گرفته چنین افتضاحی به بار بیاورد. متأسفانه این قضیه باب شده، قهرمان‌های ما مدت‌ها زحمت می‌کشند اما چنین فردی با این کارها می‌آید هم آبروی خودش را می‌برد، هم آبروی این رشته ورزشی و هم آبروی ایران را.»

استکی همچنین به تأثیر فضای مجازی در برجسته شدن این افراد اشاره می‌کند: «ماهیت فضای مجازی همین است. یکسری افراد را بی جهت بزرگ کرده است. بی‌حیایی‌ها، شکستن حرمت‌ها را در فضای مجازی می‌بینیم، این هم روی همه آن‌ها. من خیلی ناراحتم که ایشان با مداحی امام حسین رفت و این افتضاح را به بار آورد. با اسم امام حسین بچه‌های ما روی مین رفته‌اند! اینکه یک آدم با اسم امام حسین می‌رود و افتضاح به بار می‌آورد من را ناراحت می‌کند.»

سرمربی تیم ملی بوکس ایران می‌گوید: «این فرد حرف‌هایی می‌زند که واقعاً عجیب است. می‌گوید معذرت می‌خواهم. تو کی هستی که عذرخواهی می‌کنی؟ چرا؟ مگر حسن یزدانی رفته باخته؟ این افتضاح را به بار آوردی و مضحکه خاص و عام شدی. من اصلا دوست ندارم درباره این فرد صحبت کنم.»

او در پایان به برنامه‌های پیش روی تیم ملی اشاره می‌کند: «اردوی ما از فردا شروع می‌شود، در حال حاضر ورزش کشور درگیر اعزام کاروان ورزشکاران به مسابقات کشورهای اسلامی است اما چون بوکس در این رقابت‌ها نیست، ما اردویی 12 روزه را از فردا شروع می‌کنیم. 29 مهرماه مسابقات قهرمانی آسیا را داریم اما هنوز محل برگزاری مسابقه و اوزانش اعلام نشده است.»

کد خبر 695303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • شهرفرنگ IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    ورزش همراه با معرفت و آداب و فرهنگ باید باشد تا جوانی که دوران خامی است به غرور تباه نشود به مانند سنت های زورخانه ای ایران . این جوان که خیلی هم خوشحال شده اسمش را هالک گذاشتند ( نه رستم ) و غیرتی هم می شود برای هالک بهتر بود دنبال رشته ای میرفت که در آن تخصص داشته باشد نه اینکه با تقلید از فیلم های خیال پردازی شده هالیوودی میاد توی رینگ بوکس برای اجرای نمایش هنرپیشگی سینما ، مشت زدن بلد نبود ، به حریف پشت می کرد ( گاردی میگرفت که نگار می گوید جون مادرت نزن ) ، هالک فست فود شاید برازنده باشد نه نام و نشان ایران . البته دعا می کنم که از این شکست و حرف و سخن من و امثال من بگذرد و غرور خودش را شکست دهد و ققنوس امید را به مسیر ورزشی خود بازگرداند، غرور را بشکن ، پهلوان باش نه عربده کش معرکه .
  • وحید IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 7
    سجاد غریبی از قدرت بدنی بالایی بهره میبرد اما این کافی نیست.بلکه مهمتر تمرین زیر نظر مربیان کاربلد مثل علی استکی است که راه پیشرفت را برای سجاد باز میکند.رینگ مبارزه جای شکستن قلم گاو نیست جای ارائه تکنیک وتجربه وهوش است درکنار قدرت بدنی.کاش ۶ ماه قبل آقای استکی با سجاد تمرین میکرد واصول دفاع و حمله را به سجاد آموزش میداد تا با یک ضربه حریف قزاق را نقش زمین میکرد.
  • اریا IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    وقتی یکی زمین خورده رسم جوانمردی نیست که هرکی از راه برسه و بهش لگد بزنه آقای استکی حداقل به اندازه شهربانو منصوریان مرام و معرفت داشته باش که میگه حاضرم باسجادغریبی تمرین کنم تا درمی‌آیند حرفاشو شکست بده