رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

احتکار روغن موتور و مواد شوینده

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان، ارزش کشفیات را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ بهرامی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران پلیس موفق به کشف انبار سوخت در محدوده شهرری شدند.

وی افزود: در راستای برخورد و جمع آوری انبارها و کارگاه‌های تغلیظ غیر مجاز سوخت در محدوده شورآباد شهرری انبار غیرمجاز شناسایی و طی بازرسی های اولیه مشاهده شد مقادیری روغن موتور و گیربکس در بشکه های ۲۲۰ لیتری در محل موجود است.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف‌شده شامل بیش از ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق بوده که پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است، از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 701220
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha