فرماندار شهرستان شیراز گفت: دو زن هتاک و ضارب خانواده شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز دستگیر شدند.

حجاب

به گزارش همشهری آنلاین، لطف الله شیبانی عصر دوشنبه گفت: دو زن هتاک و ضارب همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

شیبانی ادامه داد: این دو زن که عصر روز گذشته -ششم شهریور ۱۴۰۱ -دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.

عصر یکشنبه ششم شهریورماه جاری دو زن بدحجاب در پاساژ مصطفوی شیراز به دختر و همسر شهید منصور خادم صادق به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر هتاکی و این خانواده شهید را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در پی این ماجرا شورای تامین شهرستان شیراز امروز دوشنبه هفتم شهریور تشکیل جلسه داد و پاساژ مصطفوی شیراز به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی از سوی عده‌ای تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

شهید منصور خادم صادق از از شهدای بنام استان فارس است. وی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‌های مهمی در محور آبادان، زرهی لشکر ۱۹فجر، معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه فارس، بسیج لشگر ۱۹ فجر و فرماندهی آموزش دانشکده علوم و فنون زرهی ایفا کرد.

شهید خادم صادق که در عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس شرکت کرده و از نواحی مختلف بدن نیز مجروح شده بود، در عملیات پاکسازی منطقه مین گذاری شده در جاده ام القصر پای خود را از دست داد.

این جانباز خستگی ناپذیر، در اول آبان ماه ۱۳۷۲ در حین انجام مأموریت در حوالی شهرستان دلیجان دعوت حق را لبیک گفت و پس از تشییع باشکوه در شیراز، در گلزار شهدای دارالرحمه این شهر  به خاک سپرده شد.

کد خبر 701630
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 344
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 650
  • سجاد IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    چرا نمیرید این اختلاس های سیستماتیک رو امر به معروف کنید
    • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      فساد سیستماتیک نداریم
    • هاتف IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      چه ربطي به اين موضوع داشت؟
    • سادات IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      اول باید پایه حجاب که اصل دین است درست بشه بعد نوبت به اختلاسگرا هم میرسه فساد توی جامعه شعله ور شده، پایه خانواده ها از هم پاشیده شده بخاطر بدحجابی دختران و زنان واقعا خجالت داره توی آیه های قرآن صریح بیان شده، حجاب داشته باشید
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      از اردوگاه اشرف پیام میدی
    • سانی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      22 8
      ای کاش این فسادهای مالی که باعث فقر و درماندگی مردم شده را هم به همین سرعت پیگیر بودید ...
    • زهرا IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      11 3
      امر به معروف ونهی از منکر در همه مسائل شما نگران نشید
    • آزاده IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      14 9
      حالا اگر اختلاس گرا رو هم بگیرن یه عده میگن چرا قاچاقچیا رو نمی گیرید. کلا همش یه عده دوست دارن یه عده دیگه رو بگیرن. معمولا آدم هایی که خلاف کار هستن هیچوقت نمی خوان قبول کنن که کارشون غیرقانونی هستش و همش میگن که چرا فلانی رو نمیگیرد.بزارید من خلاف خودمو بکنم اصلا چی کار به من دارید . التماس ...
    • منوچهر IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      7 3
      چه ربطی داره
    • کریم DE ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      25 11
      چون اونا هم یه عده وطن فروش مثل تو هستند اختلاس گرا رو میگم
    • ایرانی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      37 14
      هراتفاقی بیفته به اقتصاد ربط میدین؟؟؟؟!!!
    • ثمین IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      35 13
      چه ربطی داره هر چی میشه ربطش میدین به اختلاس..مسخره ها
    • علی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      62 36
      اختلاس گرهابیت المال روپول خودشون می دونن وبی حجاب هافضای عمومی روملک شخصیشون می دونن. قصه اینه که وقتی مردجماعت غیرت نداشت ازناموسش محافظت کنه کم کم حیاوعفت وبه دنبال اون حجاب ازبین می ره ودیگه نمیشه جلوی زن بی حیاروگرفت.امروزمی خوادروسریش روبرداره ولباس ناجوربپوشه دوفردای دیگه می خوادکه همزمان چندتاشوهرداشته باشه. حالا وظیفه ی ماچیه مثل اون بی غیرت هایی که توپاساژازاون زنهای بی شخصیت دفاع کردن باشیم یابعداین همه مدت یه تکونی به خودمون بدیم ودنبال اصلاح جامعه باشیم. احسنت به غیرت وشرف وحیای همسرودختربزرگوارشهیدخادم صادق که باوجوداینکه بهشون توهین شدولی امربه معروف ونهی ازمنکرکردن.ماهم سکوت نکنیم وادامه دهنده ی راه این دوبانوی بزرگوارباشیم. به امیدایرانی پراززنان باحیاوحجاب ومردان باغیرت واصیل.
    • مهسا IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      53 23
      همه چیز به جای خودش زود اختلاس رو این مشکلات رو ربط میدین به این ماجراها یه چیز یاد گرفتین شما هم
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      60 37
      واقعا توجیهات مسخره ای هست تو حجابت رو رعایت کنی اونا رو هم میگیرن تا حرف از حجاب میشه اختلاسگر رو بگیرید اختلاسگر رو هم میگیرن اما نمیشه که فقط جلوی فساد اقتصادی گرفته بشه باید جلوی فساد اخلاقی رو هم گرفت
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      47 27
      چه ربطی داره تا هر خبری میزنن سریع بند میکنی به احتلاس
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      61 48
      یه پاساژ تعطیل کردن اون همه ادم از نون خوردن انداختن اینا هیچ حرمت شرعی نداااااره!!!!
    • آرمان US ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      58 35
      اگر اختلاس گر ها نباشن شما برای ترویج بی بند و باری بهانه ای ندارید هر اتفاقی میافته سریع میگید اختلاس با هر قانون شکنی باید قاطع برخورد بشه چه اختلاس باشه چه هرزگی
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    جلوی اختلاس های چندصدهزار میلیاردی روبگیرید
    • سامان IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      خبر اختلاس را من وشما کشف نکردیم امنیتی های مقتدری بودند که کشف کردند وقوه قضاييه مقتدری که از دم محاکمه شون کرده ومی کنن
    • کشاورزی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      48 23
      فرمایش شما درسته ولی دلیل نمیشه در مقابل افرادی که به این راحتی و با پررویی به خانمها محجبه حمله می کنند برخورد نشه.
    • آرمان IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      39 23
      آدم نادان این دو خانم کجا دسترسی به اختلاس گرها داشتن!؟ ضمنا اختلاس گرها هم ی بی‌غیرت هایی مثل شوهره این زن های بی‌حجاب هستند که حروم و حلال سرشون نمیشه هردو شوند قانون شکنن هستند کسی که جلو بیحجابی و قانون شکنی چیزی نگه جلوی بقیشم چیزی نمیگه
    • امید IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      41 28
      این حرف شما نیست دوست عزیزم لطفا تکرار نکنید.این حرفها مال یه عده خودتحقیر که حرفای مسیح علینژاد و سایر ... که قصد دارن ایرانی رو ضعیف کنن هست.تا کوچکترین مسئله فرهنگی پیش بیاد اقتصاد و اختلاس رو بهانه کردن ‌اینها همه حرفهای شغالهاست در فضای مجازی و مردم خواسته و ناخواسته تکرار میکنن.بنیان خانواده ها داره از هم میپاشه زن و شوهر زیر یک سقفند ولی آقا به کلی زن بدحجاب دیگه و خانم به سایر آقایان چشم دارن.مردها با حجاب مخالفن چون صب تا شب از دیدنشون و رابطه باهاشون حالشو میبرن.اینا از شکم سیری با مال حرام هست نه اختلاس!!در ضمن جواب شالتو بزار روی سرت حمله و بی حجاب کردن زن مردم نیست .امان از بی غیرتی مردای این زمونه امان امان امان
    • امید IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      39 28
      من نمی‌دونم چرا هر اتفاقی رو بعضی ها ربط میدن به اختلاس هر چیز منکری به جای خودش بده اونم اگر از دست ما میومد می‌رفتیم جلو اختلاس رو می‌گرفتیم خواهشاً همه چیز رو بهم ربط ندید
    • امیرحسین IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      32 42
      تو که حجاب رو. اصل دین میدونی و از اصول اصلی دین غافل هستی پس حرف نزنی سنگین تری
  • سامان IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    قانون باید با دو خواهر چنان برخورد سفت و سخت کند که درس عبرتی برای دیگران شود
    • مجید GB ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      زیادی حرف میزنی
    • محمد IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      حالا اگر دقيقأ برعكس اين ماجرا بود بازهم اين همه سروصدا و فرياد دادخواهي بلند بود ؟؟؟
    • محمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      7 2
      قانون سفت و سخت باید برا امثال شما باشد
    • احمر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      31 15
      چرا باید برخورد کنه آخه ...شما اصلا معنی امر به معروف و نهی از منکر رو‌میدونی آخه مسلمون....چرا قضاوت نابجا میکنی ..مگه شما یا اون زن شهید جای خدا هستین آخه ..من کاری به حجاب خوب و بد ندارم ..اما میخام بدونم شما اصلا ریشه این رفتارها رو درک کردی که اینحور بی محابا حکم صادر می‌کنی هموطن ...لعنت به تعصب بیجا و‌جهل خودخواسته
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      35 31
      شما اول از دوتا خواهر علت کار رو سوال کن بعد قضاوت کن ، یکطرفه قضاوت نکن آقای مسلمان
    • اره IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      23 43
      برعکس این هیچوقت اتفاق نمیوفته! کسانی که حجاب رو رعایت میکنن علاوه بر حجاب انسان و با شخصیت هستند.
    • درسته IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      33 26
      باید برخورد بشه تا دوباره کسی به خودش اجازه نده همچنین کاری بکنه. مثل دزدی اگه دست یکی رو قطع میکردن یا نمیدونم مجازات میکردن الان این نمیشد!
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      60 49
      چرا چرا باید هرکسی به خودش اجازه بده که به دیگران امرونهی کنه اونجوری که میشه فضولی توکارای دیگران ...
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      23 29
      اسلام و حرف خدا و پیغمبر میگه که امثال شما که زبونی برنده دارید، اصل دین رو ول کردین به فرعش چسبیدین باید نیست و نابود بشید ...
    • هموطن IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      20 4
      قانون سلیقه ای عمل نکنه،هیچ کس ناراحت نمیشه چند وقت پیش تو اتوبان رشت یه شاستی بلند رد شد پول عوارضی نداد متصدی تا کمر براش خم شد ولی متصدی از ما پول گرفت منم رد شدم اومدم شهرمون.الان کشور شده خودی ،نخودی وبیخودی اصل مطلب که گرونی با بحث حجاب کلا از مرحله پرت شد
  • سامان IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    تحقیقات میدانی نشون میده مبنای بی حجابی بر بی حیایی و پررویی استواره پس به بی حیا وپررو نباید میدان داد
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      سلام باید بخشنامه کلی دررابطه با حجاب ادارات و امورصنفی داده‌ شودبعضی ازصنوف ازکارخانم باحقوق کم وباوضعیت نامناسب استفاده می کنند
    • محمد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      دقیقا قانون باید خیلی محکم جلوشون وایسه این بدحجاب ها دیگه خیلی پرو وگستاخ شدند .دلیلشم اینکه ما کلا قانونمون مشکل داره.
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      میشه اهم تحقیقاتی رو که انجام بدی تو همین سایت به نمایش بگذاری بقیه هم ببینند
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      6 8
      احسنت به شما
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    باید تو همون پاساژ شلاقشون بزنن
    • رامین IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      قانون دان نیستم ولی گمون کنم ترک واجب حد داره اینکه حجاب رعایت بشه خوبه ولی اینطوری حکم نده چرا شلاق؟ همین دوتا خانم موقع رأی گیری مطمئن باش با همون وضعیت حجاب اومدن رأی دادن کسی هم از حجابشون ایراد نگرفته
    • مرتضی UZ ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      چقدر باید باید می‌کنید شما ها
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      7 0
      برا چی شلاق برو قانون و حدود الهی رو خوب مطالعه کن بعد نظر بده
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      2 0
      عجب حکمی دادی
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    دیگه متاسفانه شروع شد جنگهای اعصاب خیابانی .
    • ناشناس IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      اگر از افراد خونواده خودت بودن همینو میگفت بی دین
    • احمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      20 8
      خطاب به رامین نوشتی: این ۲تا خانم مطمئن باش موقع رای گیری با همین حجاب اومدن و کسی بهشون گیر نداده از کجا میدونی این۲تا خانم رای دادن؟ رای گیری اخیر که درصد مشارکت نسبت به قبل متوسط بوده خیلی از چادری ها هم رای ندادن گیرم که رای دادن از کجا میدونی با همین حجاب بودن مگه میشناسیشون؟ از حرفتت بوی لیبرتی میاد
    • حبیب IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      30 19
      شماهایی که ازقران ودین حرف میزنید اول خودتون رو درست کنید بعد برای دیگران حکم کنید
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    سلام درود بر جناب فر ماندار . مرگ بر بد حجاب . ننگ بر خانواده ی بد حجاب
    • مهرداد IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      این حرفت خیلی بی معنیه یعنی هر کی بی حجابه خانواده اش هم باید مورد عنایت امثال تو قرار بگیره ، با توجه به این طرز تفکرت پس پسر نوح که کافر بود بنابر این خود نوح هم مثل او بوده ؟ یا کسانی توی همین حکومت فرزندانشان چنین شرایطی داشته و دارند
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      8 6
      دمت‌کرم
    • محمد IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      24 9
      آدم خیلی باید احمق باشه که دائم و مرتب از کلمه مرگ بر دیگران استفاده کنه. من طرفدار هیچ کدام از کم‌حجاب و داعش‌حجاب نیستم.
  • زهرا IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    من از خانواده شهید خادم صادق درس جرات و شهامت گرفتم. بهشون تبریک میگم. وممنون از ماموران انتظامی شهرخوبم شیراز که اقدامات درست و بجایی صورت گرفته تاالان. امیدوارم درس عبرتی باشه برا خواهران عزیزم که با امربه معروف و نهی از منکر مقابله نکنند. ماهمه خواهریم واین امر بنفع همه ی ماوفرزندان ما و جامعه ی ماست.
    • مهدی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      11 2
      شاید یک خانمی ( خواهر یا مادر ) با پوشش بدش مایه سرافکندگی خانواده اش ( پدر یا برادرش ) باشد ولی برای اینکه اسم ننگ را روی این پدیده بگذاریم خیلی باید تامل کنیم چه برسه که بگیم ننگ بر خانواده. احترام نهاد مقدس و باستانی خانواده بیشتر حفظ کنیم.
  • سکينه IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    این بی حجابها دیگه شورشو درآوردن واقعا خیلی افتضاح میگردن شده اروپا دولت باید مداخله کنه یه مقدار» جودجویان فورا میگن اختلاس چه ربطی داره اگر میخواین لختی بگردین ایران جاش نیست
    • صمد آقا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      6 11
      شده اروپاااااا؟ خدا از دهنت بشنوه. کاش از همه لحاظ می‌شدیم اروپا.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    همه این سهل انگاری وخیانت به خون پاک شهدا مقصر اصلی دولت هست اگر اراده کند وبخواهد کسی جرات نداردکشف حجاب کند لطفا سران قوه قضاییه نکذارند بی عفتان وزالوها جولان دهند واب در هاون دشمن بریزند
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      آب در هاون دشمن فکر کنم نفوذی هستی که نمی خواهی آب در هاون دشمن ربخته شود شایدم سواد نداری
    • محمد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      53 17
      آب تو آسیاب دشمن....
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      6 0
      هر کی دوست نداره جمع کنه از ایران بره
    • مریم IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      7 10
      دقیقااااا👏🏻👏🏻 کشور شده عین اروپا، اقا تا موقعیکه آدم توی یه کشور اسلامی زندگی میکنه باید قوانین اون کشور هم رعایت کنه.. حالا شماها اگه میخواین لخت ولیش بگردین ایران جاش نیس، مهاجرت کنین.. آدم خجالت میکشه توریستاوقتی از خارج میان ایران به احترام قوانین کشورمون روسری میپوشن وحجابشوت رعایت میکنن.. بعد چنین افرادی تو کشورشون هنجار شکنی میکنن وبه قانون پشت میکنن.. متاسفم واقعا.. حتما بااین دو خانم برخورد بشه تا درس وعبرت بشه..
    • گمنام IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      21 23
      چرا اینقدر میگید جلوی دزدیهارو بگیرید این بی حجابها بچه های همون دزدها هستند اگر نون حلا میخوردند امروز هنجار شکنی توی جامعه ما نمی کردند وای به حال این خانمهایبی حجاب وبی عفت که اگر توبه نکنند ومرگشون فرا برسه خداوند حساب سختی ازشون می کشه فرق نمیکنه گناه کبیره چی باشه دزدی باشه یا ربا یا اختلاس یا بی حجابی فعلا خدا بهشون مهلت میده تا روز مرگشون
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    اگه ای دوتا ... رو محاکمه نکنید به شهدا جفا کردین خون شهدا رو دارن پایمال میکنن به خانواده شهدا بی احترامی میکنن جرآت نداریم نگاه بهشون بکنیم پاچه میگیرن فحاشی میکنن.دزد هم خودشونن که حجاب ربط میدن به دزدی که کار خودشونه
    • محمد IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      8 9
      درود خدا و ائمه بر تو و شرفت
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      16 13
      اونایی که دزدی و اختلاس میکنند اونها خون شهدا را پایمال نکردند؟ ... پیامبر اولین تبلیغ دین را با صداقت خودش اعلام کرد بدحجابی بهتره تا چپاول و غارت دین مردم ...
  • حمیدرضا DE ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    چرا دیگه پاساژ رو بستید نون مردم آجر کردید
    • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      احسنت
    • یکبیطرف👑 NL ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      18 11
      میدونی چرا ؟ چون اون خانم بد حجاب چادر رو از سر دختر شهید کشیده و بعد مغازه دار ها وایسادن نگاه کردن و بعضی هم خندیدن!
    • ... IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      17 11
      چون کسبه هیچکاری نکردن و بدحجابا رو تشویق میکردن
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      1 1
      یه مشت بی غیرت اونجا بودن، یه مشت عوضی که هرچی بخوان تو پاچه ملت می کنن! خاک تو سرهمشون با اون شرافت نداشتشون! کف و سوت هاتشون رو بیان روز قیامت بزنن تا باهم ببینیم که گردن کلفت کیه!!!!!
  • بی نام IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    جلوی دزدیهارو بگیرید ..
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      جلو شما هم گرفته نشه فردا میشین مصیبتی بالاتر از دزد
    • ... IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      باید به شدت باآنها برخورد کنند تا درس عبرتی برای دیگران شوند و از این بعد با بی حجابی برخورد کنند چون واقعا وضعیت خراب شده
    • علی IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      اختلاسگرها هم همین شماها هستید.
    • علی IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      به خاطراینکه اونایی که توپاساژبودن اون دوتاخانم رادرحین ارتکاب عمل زشت تشویق میکردن
    • علیرضا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      5 7
      پاساژ باید دوربین داشته باشد
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      3 0
      بخاطر جلوگیری از تجمع مردم و آسیب رسیدن به مغازه های پاساژ
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      3 3
      دوست عزیز منافاتی با هم ندارد. هم باید با اختلاسگرها با اشد مجازات برخورد شود و هم با بدحجابان یاغی( و نه همه بدحجابان) که به دنبال گستاخی علیه ساحت دین هستند با توجه به حد و حدود اسلامی برخورد قهری صورت گیرد.مبارزه با فساد اخلاقی و مبارزه با فساد اقتصادی دقیقا در یک خط و راستا هستند و مقابل هم نیستند.
    • ع.م IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      2 3
      یعنی چی ؟ مگه مملکت تک بعدی ؟ پس نظرت چیه دزدی ها و قاتل ها هم ول کنیم بیایم فقط روی دزدی های بعضی از مسیولین وقت بزاریم ؟ این ها باید تنبیه بشن
    • هلیا IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      12 6
      هر چیزی قانونی داره جلوی دزدی اختلاس کلاهبرداری جلوی همه ی اینا گرفته میشه و پیگیری کردن این مسعله هیچ مانعی برای بقیه ی مساعل نیس لطفا حاشیه نرید
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      14 3
      احتمالا همه اختلاس گران تواون پاساژهستندکه تعطیلش کردند
  • وحید IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    حالا چرا پاساژ رو تعطیل کردند ، آیا انصافه به دلیل یک درگیری نون این همه آدم آجر بشه ؟ آیا خود شهید عزیز راضی هست ؟
    • اسماعیل IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      4 6
      دلیش را روشن گفتند . چون موارد امنیتی را رعایت نکردند و در موقع درگیری هیچ عکس‌العملی نشان نداده اند در ضمن فروشندگان خودشان اکثریت بد حجاب هستن و از خانمها سوع استفاده میکنند
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      2 2
      برای‌خواهریامادرت‌همین‌اتفاق.می‌افتادهمینومیگفتی؟؟
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    کاش با همین سرعت دزدها و اختلاسگرا رو می گرفتند
    • םבםב IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      چرا مشکل رو با مشکل جواب میدین؟؟ خودت تو حاضری با خواهر و مادرت اینطوری در ملا عام رفتار بشه؟ اون موقع هم همینو میگی؟؟؟ درثانی حالا که چپ و راست دارن دزد و اختلاسگر میگیرن ولی کاش ما یاد بگیریم هر مشکلی رو باید در جای خودش حل کرد...
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      اتفاقا این ... دو پا که نظاره گر بودن و حتی تشویق کردن رو باید نونشون آجر بشه الهی که بحق خون شهدا کار و زندگی اونایی که تماشاچی بودند نابود بشه تا دوباره توی این کشور کسی جرأت نکنه به خانواده شهدا جسارت کنه 🤲 🤲 🤲
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      اگر چند تا با غیرت از کسبه گرامی رفته بودن جلو و از این خانواده محترم شهید دفاع کرده بودن پاساژ هم تعطیل نمیشد نه اینکه دو نفر آقا هم همدست بشن با این دو خواهر بی حیا و چادر و حجاب از سر این بنده خداها بردارن
    • ناشناس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      9 11
      چه ربطی داره ببخشیدا یعنی چون که داخل کشور دزدی میشه باید همه بی حجاب بشن
    • احمد IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      9 9
      تعطیلی بخاطر کوتاهی پاساژ در نصب دوربین و ضعف نظارت بر امور مشتریان است
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    بعضی کسایی که امربه معروف و..میکنن ، ناسرا هم امکان داره بگن،از کجا معلوم که چه صحبتایی رد وبدل شده ... با این رفتارا مردم رو به جون هم میندازید
    • ناشناس IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      77 66
      همه مردم موافق حرف شما هستیم
  • جهرمی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    شما برو تذکر به بانک ها بده که ربا خواری میکنن من جوان باید با هزار بدبختی برم وام بگیرم سود 18 درصد بدم.
  • ناشناس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    خداوند همه را هدایت کنه.
    • ناشناس IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      1 1
      شما لطف کن اول تکلیف خودت را مشخص کن کدوم طرفی وکدام جبهه ومسائل شرعی ودینی را رعایت کن بعد اظهار نظر راجع به بقیه سازمان ها وافراد بکنید دوگروه روی موضوعی اختلاف نظر دارند قرار نیست کار همه زیر سوال باشه
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      13 9
      مسائل اقتصادی چه ربطی داره به مسائل فرهنگی و اعتقادی وقتی که ما اینقد🤏 فهم و درک اینو نداریم که این دوتا رو از هم تفکیک کنیم معلومه که جامعه به فساد و تباهی میرسه! اون کسی که اختلاس کرده که کرده تو به وظایفی که در قبال دیگران داری باید توجه کنی و مسئولیت کار هات رو بپذیری. الان طوری شده که طرف بدون شلوار میزنه بیرون تنها دلیلی هم که داره اینه که چون یارو چن میلیارد اختلاس کرده من لخت میام بیرون 😐 اصن با عقل جور در میاد؟ خیلی از اینایی که میگن آقا ما مسئول فاسد داریم، ما مسئول اختلاس گر داریم خودشون از همه اینا بدتر ان چرا چون شرایطشو نداشتن! دستشون نرسیده! وگرنه چند برابرشو می بردن! وقتی یکی وزن جعبه شیرینی رو بالا میزنه که گرون تر بشه اونم اختلاس گره ولی خرده پاس وقتی طرف توی اسنپ کار میکنه به محض اینکه مسافر سوار شد سفر رو لغو میکنه که سهم شرکت رو نده اونم اختلاس گره ! و هزاران اختلاس گر خرده پایی شرایط اختلاس های بزرگ تر از اون رو نداشتن و فقط ادعا شون میاد.تخم مرغ دزد شتر دزد میشه! خدا وکیلی قضاوت با خودتون
  • نسرین IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    خدا خوارشون کنه چه زود یادشون رفت چه کسانی هزینه امنیتشون رو داده و چه زنانی عزیزانشون رو به قربانگاه فریتادن تا اینا امروز بتونن زندگی کنن و کنیز عراقی ها و آمریکایی ها نباشن . چقد نفهم و ناسپاسن !!
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      4 4
      گروه هایی از جامعه که مسخ پول و شهرت و شهوت شدند چشمشان کور شده و این چیزها را نمی بینند. در چشمهایشان حرارت شهوت است و در ذهنشان به دنبال سلبریتی های شهوت زده!
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    دست از سر زن و بچه های مردم بردارین از شهدا سواستفاده نکنید خیلی از این شهدا برای همین ناموس مملکت شهید شدن
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      4 3
      شهدا خبر نداشتند که چند دهه بعد افراد نمک نشناس از دل همین جامعه به ناموس و خانواده خودشون حمله میکنند و کتکشون میزنند.... آنها دلاورانه و عزت مندانه رفتند اما حساب نمک نشناسی ها را تا این حد نکرده بودند!
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      14 15
      شهدا برای اسلام و ناموس مسلمین جان خودشون را فدا کردن حالا بعضی از این زنها با بدحجابی ودهن کجی به احکام اسلام به خون شهدا خیانت میکنند خدا ازشون نگذره که دل خانواده شهدا را با این عمل بدرد می اورند
  • Alireza IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    یه فکری برای این ماجرای امر به معروف و نهی از منکر که خودش داره تبدیل به مفسده میشه بکنید و نذارید مردم به جون هم بیفتن، این تفرقه و درگیری بین مردم خودش گناه بزرگیه بخدا
    • .... IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      2 3
      این وظیفه ای هست که باید انجام بشه اگر درگیری رخ میده نشان از بی فرهنگی طرف امر به معروف شدس و دلیل نمیشه بخاطر ترس از امکان درگیری از انجام وظیفه فرار کرد
  • فاطمه IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    ... بر خلاف عرف جامعه اسلامی تو کوچه و‌خیابون میان بعد انتظار دارن هیچ کس بهشون حرفی نزنه.
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    والا انصاف نیس باخونواده شهدا این کارا کردن
  • مسعود رمضانی DE ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    کاش خانواده شهدا بابت اختلاس مسیولین هم امر به معروف و نهی از منکر میکردنند
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    خوب اگه مردای ایرانی نجابت داشته باشن هر خانمی هر جور دوست داره بگرده با حجاب یا بی حجاب
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      3 2
      اگر مرد آن زن نجابت داشته باشه که دیگه زنش هرجور بی حجاب که نمیچرخه!حجاب زن خودش نشانه نجابت مردشه و نجابت مرد نشانه حجاب زنشه
  • سید IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    لعنت به هر چه بی حجاب و بی حیاست و لعنت به کسانی که بی غیرت هستند
    • پانته آ IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      احسنت حرف حق،دمت گرم
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      10 8
      این چه منطقیه خب شاید یکی دوست داشته باشه لخت مادرزاد بشه باید بی تفاوت باشیم؟! در ثانی مردی که نجابت داشته باشه غیرت هم داره و باعث حجاب خانوادش میشه پس معمولاً بی حجابی مال خانواده همون مردای بی تفاوت هست. اگه اختیاری باشه دیگه رسالت این همه انبیاء ادیان و احکام الهی چی بوده ضمنأ انسان ضعیف النفس هست اگه بازدارنده ای بنام دین و قوانین آن نباشه که طُغیان و جنایت میکنه در هرصورت با خدای بزرگ که نمیشه مقابله کنی تاریخ بهترین شاهد و بهترین عبرت است البته ما هم سعی کنیم با احترام متقابل باهم رفتار کنیم با صبوری و بدون تنش
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      12 9
      مثلا شما فرض کن همه نجیب هستند. خواهر و مادرت را لخت به خیابان میفرستی .؟؟
  • ایرانی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    ‌اگر‌الان‌می‌تازی‌خانواده‌شهید‌را‌می‌زنی‌از‌بی‌عرضگی ‌مسولین‌است‌و‌گرنه‌کمترین‌مجازات‌اعدام‌است‌البته‌خون‌شهید‌دامن‌شمارا‌میگرد.
    • IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      خدا لعنت کنه مردان بی غیرت که گناه میبینن ولی سکوت میکنن بی حجابی دختر از بی غیرتی مادرهس وبه حجابی زن از بی غیرتی مردهای سیب زمینی هس
  • حافظ IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    شهداء همیشه عزیز بوده و هستند ولی گمونم اگر شهدا هم بودند به وضع موجود واقتصاد دروداغ خیلی بیشتر توجه داشتند تا حجاب چون فقر ودرماندگی باعث نابودی خانواده وجامعه می شود که باعث همه بدبختی ها است
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    سلام عزیزان عده‌ای از خانمها شدن آتش بیار خانم پولی نژاد که تعصب کشورش وطنش وخاکش را پاره کرده و پشت سرش ریخته وبرای امنیت آمریکا وپولی که دریافت میکنه قسم یاد کرده که با ضربه زدن بوطنش وهم میهنش هرکاری میتوانه انجام بده ولی این خانمها ودختران هم وطن ندانسته و نداشتن سواد رسانه ای پیرو این خانمی هستن که وطن خودرا به اجنبی فروخته اگر خانمهای با حجاب تذکری به این بد حجابها بدهند شروع میکنن داد و فریاد راه انداختن تا ۱۰ جوان سربرسن شروع کنن از ایران وحکومت بدگویی کردن و فیلم گرفتن برای پولی نژاد این موضوعی هست که از طرف پولی نژاد خط میگرن ما باید در خانواده خواهر و مادر ودخترانمان را توجیح کنیم. موضوع دیگر برای سردار سلیمانی همه ناراحت بودن از بی حجاب با حجاب انقلابی غیراز انقلابی همه همه ولی یک روز بعداز شهید شدن سردار این وطن فروش رفته بود ملاقات پمپ و وزیر امور خارجه آمریکا اون هم در سخنرانیش میگفت ما یک تروریست بنام قاسم سلیمانی را کشتیم که عکس یادگاری با این ملعون هست
  • US ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    باید تو شهر بچرخوننشون
  • علی IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    درقرآن کریم نوشته نفاق بداست‌.تفرقه ایجادنکنیدماهمه خواهروبرادرهمیم.خداخودش قاضیه..اون بنده هاش رودوست داره.از روی ظاهر کسی روقضاوت نکنید.موفق باشید.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      2 2
      بهترنیست همه جای قرآن روبخونی؟آیه حجاب هم دارها
  • سید IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    احترام شهید وخانوادش به کنار چراواسه دزدان مملکت غیرتی نمیشید که خون شهدارو پایمال کردن
  • IT ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    ما ایرانیا فقط ضعیف‌کشی بلدیم اونم به دو تا دختر که حجاب ناجوری داشتن ولی وقتی پای اختلاس میاد وسط که حق خیلی‌هاست که پایمال شده کسی دستور شلاق و خیابون گردی وبرخورد درس عبرت صادر نمیده!
  • ح IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    سلام یکی از فامیل های من فرزند شهید هست ۱۴میلیون دلار از اقوام اختلاس و دزدی کرده و دادگاه هم اعلام کرده کسی حق شکایت نداره ای کاش برای خوشون هم اعتراض میکردن چون باعث شده چندین خانواده طلاق بگیرین و طرف هم در ترکیه عشق و حال میگنه
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      66 41
      نه دیگه خدایی تا جایی که من از دادگاه ها اطلاع دارم اینقدر هم بی انصاف نیستند که بگویند حق شکایت ندارید مگه طرف آقا زاده باشه فقط همین
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      ریشه همه دزدی ها و اختلاس ها و حتی آدم کشی ها از همین بی حجابی ها و بی حیایی هاست به خاطر همین هم هست که وقتی دزدان فرار میکنن میبینی بی حجاب هستن کلا باید با این دو مزدور اجنبی که توهین به اعتقادات یک ملت کردند برخورد شدید شود
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      5 5
      بدون هیچ فکت یا سندی یه تهمتی میاندازی و میری؟ خب با ریز جزییات و فکت بگو و اثبات کن وگرنه حرف مفت و یه داستان چپکی درآوردن که کنتور نمیاندازه
  • فرهاد FR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    عین بی غیرتی است در کشوری که با خون‌ شهدا حفظ شده زندگی کرد و به خانواده همین شهدا هتک حرمت کرد، همه ما مدیون خون شهدا و خانواده عزیز آنها هستیم
    • ایلیا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      20 3
      3ساله بایک کلاهبردارکه برادرشهیده دادگاه دارم که کارش شرخریه اما همیشه با برادر روحانیش توی دادگاه و آگاهی حاضر میشه و دادگاه هم با نامه و سفارش از صدورحکمش جلوگیری میکنه بدبختی ما اینه که هرکس پسوندخانواده شهیدداره از مجازات مبراست درصورتیکه اگرهمان برادر شهیدش جای قاضی بود یقین دارم به اشدمجازات محکوم میکرد،ایکاش روزی برسه که خیلی از این خائنین به خون شهدا نتونن از اسم شهیدشون سوءاستفاده کنن
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    حجاب یه مسئله اجتماعی و اختلاس و دزدی مشکل اقتصادی می باشد این دو مسئله رو نباید با هم مقایسه کنید چون بهش میگن قیاس مع الفارق هر ارگانی باید وظیفه خودش رو انجام بده
  • ه IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    خانواده شهدا تاج سرما هستند این حتاکان عوضی رونباید به همین مفتی رها کرد تا ادب شوند اگراحساسی رها شوند در روتر میشوند وعده ایی دیگر سواستفاده نیکنند باید به اشد محازات برسند
    • علی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      80 21
      هتّاک درست است . زیاد کتاب بخوان .
  • Borzoo NO ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    انسان خوب با چادر و حجاب نیست...انسان خوب در خدمت به انسانهاست.../ اینهایی که دم از حجاب میزنند..آیا لحظه ای خوف خدا را دل داشته اند که سرقت های میلیاردی فولاد مبارکه را پنهان میکنند و از آن چشم پوشی میکنند؟؟ آیا خدا فقط امر کرد به حجاب و اختلاس را آزاد کرد ؟؟
    • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      48 6
      انسان خوب هیچ وقت فحاشی وکتک کاری نمیکنه اینان از مسیح جونشون دستور میگیرن
  • رضا IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    برخورد جدی باید صورت بگیرد.صرف دستگیری به چه درد میخورد
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      62 78
      شما چرا مسائل رو باهم قاطی میکنی؟ بحث سر اینه که دوتا بی‌غیرت با این دو خواهر بی‌حیا همدست شدن و حجاب از سر دو بنده خدا برداشتن . اگر کسبه محترم غیرت به خرج داده بودن حالا پاساژ هم تعطیل نبود
    • علی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      7 10
      عزیز اختلاس فولاد مبارکه بشدت ازسوی قوه قضاییه درحال پیگیری است.مثل اینکه شماتلویزیون ایران رونگاه نمیکنی. بهت توصیه ماهوارت رو خاموش کنی .واخبار رو از تلویزیون ایران پیگیری کنی تابی خبرنمونی
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      6 8
      انسان خوب ادب و کمالات و شخصیت هم باید داشته باشه جواب امر به معروف در هر زمینه ای چشم هست حتی کلامی اگر عمل هم نکنی نه کتک کاری و فحاشی
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    شهدا برای حفظ ناموس این سرزمین جان خودشون را فدا کردند وخانواده های آنها در میان همین مردم امنیت ندارند‌.کربلا همین جاست.زنان بی حجاب لشکر آخر الزمانی شیطان هستند.
  • برازنده IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    خداروشکر خدا لعنت کند ضدانقلاب را شهید زنده است وخونش پایمال نمی‌شود مرگ بر بی حجابا ن وغربگرایان از خدا بی خبر
    • زهرا IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      5 9
      أحسنت
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    مغازه داری که بی حجاب تشویق کردی حالا خوب شد در مغازت پلمپ شد بیو بخور بی غیرت نفهم خدا گذاشت تو کاست
  • قاسم IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    51 91
    به نظر من باید با تولید کنندگان پوشاک نامناسب برخورد بشه همچنین بستن پاساژ اشتباهه راستش خانواده من هم پوشش خوبی ندارن وقتی تذکر میدم همش ختم میشه به ناراضی بودن از عملکرد مدیران و مسولین و لجبازی و
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      3 0
      اسم چندتاشونو بگو ، اگه راست میگی
  • فاطمه IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    تااسم امربه معروف میادیعده نادان میگن اختلاسگرارو بگیریدکورن نمیبینن اوناروهم میگیرن خیلیشون توزندانن وپولابرگردانده شده ولی بی حجابی درشیرازدیگه ازحد گذشته حیامشرم دختراازبین رفته حکم اسلام جاری نمیشه علنا کشف حجاب کردن واگرم بهشون حرف بزنن مثل حیوان پاچه میگیرن ایناازدشمنان دین خط میگیرن ازپای ماهواره ها دستورمیگیرن حیف این همه شهید دادیم حیف ادم نمیشن بایدایناروبه اشدمجازات برسونن تادرس عبرتی بشه براهمشون
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    بی حجابی گناه آشکار واز برنامه های واضح دشمنان اسلام وانسانیت است.اما اختلاس گناه پنهان است،چگونه می توان شناخت وامر به معروف کرد؟
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      11 2
      یکی از بزرگان که درتلوزیون شبکه سه برای جوانها صحبت می‌کردند فرمودند اختلاس دزدی نیست چگونه می‌شود کسی که اموال مردم امانتی هست دست او از این اموال دست درازی میکنه وهرچی که نیاز نفسانی خودش هست از بیت المال کش میرود دزدی نیست ؟؟؟اگر دزدی نیست پس چی هست ؟؟؟
    • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      5 2
      حتما یک مشکلی در این اقایان که امورفرهنگی وارشادی مملکت‌را دردست دارند هست که پس از۴۳ سال انقلاب اسلامی تعداد بدحجابها بیشترازمحجبه هاشده یک نگاهی به کشورهای اطراف بکنید مسلمانند ادعایی هم ندارند ولی محجبه های انها بسیاربیشترازبی حجابها هستند بروید اول مشکل اینها را پیدا کنید حالا این دوتا دخترهم زندان وشلاق وهرحکمی که درموردشان صادرشود مگر۴۳ سال این رویه نبوده درست شد
  • م س IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    به نظر من با ید با این دوتا خواهر برخورد جدی بشه تا درس عبرتی برای دیگران بشه
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    باسلام وصلوات خدمت سروران گرامی بعضی از خانمها تذکر میدهند رد میشوند دیگه کشش نمیدهند اما بعضی از خانمها هم تذکر میدهند وهم هی تیکه میندازند ومتلک میگن وقتی دارند رد میشوند تا خانم بی حجاب را تحریک به دعوا کنند من دیدم وقتی هم دعواشون شد دیگه خر بیار باقلا بار کن
  • شهلا DE ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    این طرز امر به معروف فقط خشونت را زیاد می کند
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    51 37
    باید قوانین باز دارنده گذاشته شود با توجه به اینکه عده ای برنامه ریزی شده و عده ای از روی نااگاهی دست به هنجار شکنی می زنند هم آگه سازی باید انجام شود هم با بازیگران اصلی برخورد قاطع شود
  • حسین محمدی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    53 97
    درود بر خانواده محترم شهدای عزیز کسانی که این کار کردن اعدام کنید قوه‌ قضائیه برخورد قاطع بکنه بابی حجاب، پاساژ تاابدبسته بشه، درودبرنیروهای امنیتی و اعضای محترم شورای تأمین استان فارس تقاضای برخورد واعدام کنید کسانی که بدحجاب هستند درودبرمردان و زنان غیرتمند استان فارس، درودبرخانواده های محترم شهدا برخورد کنید بابی حجاب ملت شریف ایران همیشه مدیون خانواده شهدا هستند پاساژ برای همیشه تعطیل کنید قاطع برخورد کنید تا درس عبرت بشه
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      9 10
      نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر بی غیرت شدن. آیا حاضرند خواهر و مادر خودشون بی حجاب باشن کاری به امر ب معروف ندارم پس غیرتتان کجا رفت
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      4 2
      میدونی چرا هیچ وقت کشور رنگ خوشی نمیبینه بخاطر امثال شما تند رو ها هست
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    84 73
    شما تو هر کشور زندگی کنی باید قوانین اون کشور رو رعایت کنی .مثلاً قانون اجازه نمیده تو مترو در کشور امارات خواب رفت.باید جریمه بدی.حالا خیلی عجیبه تو ایران مردم کلا قانون گریز هستن.چون قوانین و سخت اجرا نمیکنن.
    • علی علوی US ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      40 26
      دقیقا موافقم با حرفتون،قانون باید اجرا بشه و حتی جریمه باشه،به دست ضابط قانون که آموزش دیده و کارش اینه،تو امارات مردم عادی نمی تونن به اون که تو مترو خوابیده تذکر بدن
    • آیدا IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      8 5
      پس مردایی که آستین کوتاه میپوشن و صورتشون رو اصلاح میکنن، مو بلند میکنن هم باید جریمه بشن! همینطور خانمهای چادری محجبه ای که آرایش و تاتو ابرو و خط چشم و خط لب، تو صورتشون دارن هم باید جریمه بشن، چه ارایش کم باشه چه زیاد. و خانمهای چادری که کیف و کفش و روسری رنگ روشن و قرمز میپوشن هم باید جریمه بشن.
    • ناشناس IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      11 6
      مشتاق بودم ببینم اگه قانون میگفت مرداهم باید با 10 متر پارچه خودشونو بپوشونن حتی تو گرمایی که سگ له له میزنه بازم به رعایت قانونی که به اجبار براتون انتخاب میکرد چی بپوشین و با چی خودتونو خفه کنید اصرار میکردین یا نه
  • محمد حسین IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    31 50
    باید با این افراد که در جامعه بی عفتی و بی اخلاقی را ترویج میدن برخورد قاطع کرد که دیگر کسی به خودش اجازه نده به خانواده محترم شهدا و جانبازان اهانت کنه و قانونی باید داشته باشیم که حداقل امران به معروف و ناهیان منکر حداقل در امنیت باشند
  • ناشناس IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    46 51
    قرار نیست همه چیز رو با هم قاطی کنین هر قانون جای خودش برای اینکه یه عده اختلاس میکنن بقیه هم هر کار دلشون خواست باید بکنن؟ ؟ باید هم جلوی اختلاس رو بگیرن هم جلوی بی حجابی و بیحیایی
  • زهرا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    18 36
    الله اکبر خدا قوت
  • لیلا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    26 55
    چرا نمیزارید جلوی اینا رابگیرن تا یه طوری میشه می‌چسبند به اختلاس اونم فاجعس ولی جلوی این هتاکی باید با اشد مجازات گرفته بشه دیگه بعضیا پرویی را از حد گذروندن هر کاری میخوان میکنن بعدد موجی از چرا ها را راه میندازن
  • علی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    35 72
    دست شما مردم درد نکنه خوب دستمزد ما رو دارین می دین امضا فرزند شهید
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    36 52
    😂🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😅😅😅😅😆😆😆😄😄😄😄😃😃😃😀😀😀بی تفاوت باشین بابا،،اصلا هم مسأله ی حجاب ارزش فکر کردن نداره،
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      5 7
      ملاک باارزش یابی ارزش بودن ازنظرشماچیه؟آیه قرآن نعوذبالله بی ارزش هم مگرداریم؟حجاب ودستورات مربوط به آن ازآیات الهیه.بی حجابی دراجتماع مثل گذاشتن تی ان تی درزیرپایه های ساختمانه.شماحاضری تواون ساختمان زندگی کنی؟
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    38 50
    اونی که اختلاس میکنه ی جور داره به مملکت ضرر میزنه و پا بند قانون نبوده و اون شخصی هم که در رابطه با حجاب این کار رو کرده باز هم قانون جامعه رو رعایت نکرده و باید با هر دو برخورد بشه
    • .. IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      4 6
      چرا بی تفاوت باشیم به حجاب؟؟؟؟؟؟؟ یا معلوم الحالی یا از اسرائیل داری پیام میدی
  • زهرا IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    64 24
    درسته ک جوونای این دور و زمونه خیلی گستاخ شدن ولی نمیشه هم قضاوت کرد چون ما اونجا نبودیم. چطوره ک این همه آدم این دوتا رو تشویق میکردن. ما اونجا نبودیم ک بگیم کی چی گفته و چ کرده. از ظاهر امر نمیشه قضاوت کرد.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    75 40
    ۸ میلیارد آدم بدون مانتو و روسری دارن زندگی میکنن فقط ۸۰ میلیون ایرانی غیرت دارن اون ۸ میلیارد همشون بی غیرتن😎
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      2 7
      مطمینی هشت میلیارد بدون مانتو و روسری هستند؟! همه جا دنیا به غیر از کشورهای معدود لاییک عرفش یک چارچوبهایی برای پوشش زن و مردش داره و کسی نمیتونه برهنه و یا با پوشش عریان نما تو خیابون بگرده صرفا تفاوت در چهارچوبهای پوششه که اونهم مربوط به عرف هر کشور و تمدنیه وگرنه همه جا چهارچوبی دارند.
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      5 8
      عزیز می‌دونم ولی قبول دارید غیرت جوانها و برادرهامون از بین رفته
  • نادر IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    57 26
    از خانواده این شهید عزیز در خواست دارم بخاطر این شهید هم که شده درگیری ایجاد نکنند
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      14 24
      سلام روز بخیر لطفا ندیده قضاوت نکنید شاید اونچیزی که شما فکر میکنین نباشه
  • محمد IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    45 20
    جمع نمی‌بندم اما معمولا کسیکه دین دار است اختلاس هم نمیکند حجاب را هم رعایت میکند مگر منافق باشد در لباس ظاهر دین اما کسیکه دین دار نیست و ترسی از حساب و کتاب ندارد اگر وجدان هم نداشت.....
  • مرتضی US ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    41 62
    سلام باید با چنین افرادی که به حرمت و حجاب یک زن اهانت میکنن به صورت جدی برخورد شود. این افرادبه افکار فرهنگی جامعه لطمه وارد نموده و دشمنان اسلام نیز از چنین رفتارها سوء اسفاده نموده و آشوب‌های را به پا می‌کنند. قاسم سلیمانی هایی را ما از دست داده ایم تا نوامیس ما مورد اهانت قرار نگیرد آنوقت چنین افرادی اینچنین رفتار می‌کنند. این افراد باید به اشد مجازات برسند تا درس عبرتی برای سایر اقشار جامعه باشد. تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.
  • مهدی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    33 63
    باید جوری محاکمه بشوند که کل بدحجاب‌ها ایران عبرت بگیرن.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    33 60
    او دوتا بی حجاب و بی خانواده باید تو همون پاساژ محاکمه بشن تا درس عبرت بقیه بشن
  • منصور IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    63 10
    توهین کردن خوب نیست چه به بی حجاب و چه به با حجاب مشکل ما این افراط و تفریط هاست
  • روح الله IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    36 48
    این چه ربطی به اختلاس هزاران میلیاردی دارد ..هرچیزی سرجای خودش ... هرگناهی قبح خودش رادارد و وظیفه همه مردم اینه امر به معروف ونهی از منکره ... اینکه الان ما اختلاسهای میلیاری میبینیم نتیجه اینه که همه امر به معروف را رها کردیم وقتی از خودمردم شروع بشه مسیول بالایی هم جرات نمیکنه دزدی کنه ... از ماست که بر ماست
  • محمدرضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    32 28
    اول اینکه باید برخورد جدی شه دوم موضوع فقط حجاب نیست کم حجابی اصلا به کنار ،یعنی به خاطر ضرب شتم هم باید با اختلاص گرا مقایسه بشن تا برخوردی نشه؟!
  • سینا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    57 16
    ازاختلاسگران و غارتگران و مسولان بی کفایت چه خبر؟؟؟ راستی پرونده فولامبارکه چندنفر دستگیر شدند؟؟؟ از پرونده پتروشیمی ها چندنفر زندان هستند؟؟؟
  • هم وطن IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    28 47
    اختلاس چه ربطی به این موضوع داره آخه..... چقدر مردم نادان هستند ....... آهای مردم در جامعه اجتماعی باید تابع قانون جاری اونجا باشید ...... بی حجابی مذبوح هست تمام بلید همه به آن پایبند بود والسلام
  • ناشناس IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    55 18
    خانواده معزز شهدا به دزدان بیت المال هم تذکر بدهید.امر به معروف که مخصوص حجاب نیست .
  • انسان FR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    39 38
    چه ربطی داردتا حرفی زده میشه ارتباطش می دهی به اختلاس یعنی باید امربه معروف نشه ؟اختلاس هم خلاف است
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      1 2
      این درست نیست که هر گندی بزنی بعد بیان امر به معروفت کنن و بگی اول برو به اون اختلاس گره بگو: تو و اون اختلاس گر هیچ فرقی با هم ندارین با این کارت اگه تو هم جای اختلاس گر بودی اختلاس میکردی و بلعکس هم
    • م IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      2 5
      باهاتون موافقم
  • امیرمحمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    32 33
    شهدای ما مظهرپاکی وراستی ونمادمردانگی هستند یادمه یه روزا تلویزیون یه برنامه درموردزمان جنگ بود یه جانبازی داشتن صحبت میکردن ،گفتن مادرزمان جنگ در منطقه مهران عراق سربازانی عراقی یه خواهر ایرانی راشهیدکرده بودن واین خواهررابابندبه بالای درخت کشیده بودن وجوانهای بسیجی برای پایین آمدن روح بی جان اون خواهرتاپانزده تاشهیددادیم تاآوردنش پایین وبه خاک ایران انتقالش دادم خیلی حرفه توجه کنید نبایدخونشان پایمال بشه یاکوچکترین بی حرمتی بشه
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    60 13
    تفرقه ایجادکردن خودگناهی بزرگ است
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    47 40
    لعنت به این بی حجابها که آرامش ازخانوادها گرفتند بالباس خلوت خودشون میاه توخیابانها آرامش جوانهامیگرند
  • ... IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    44 41
    به نوبه خود با خانواده محترم این شهید بزرگوار احساس همدردی و دلجویی میکنم که اینگونه به آنان بی حرمتی شده است،باید قانون در کشور اسلامی ما طوری باشد که بی حجابی یک امر عادی تلقی نشود، چون حجاب و عفاف از قوانین الهی هستند که باید به نحو مطلوب در کشور اسلامی ما هم رعایت شود و بی حجاب هم امر به معروف و نهی از منکر شود. زنده باد امران به معروف و ناهیان از منکر⁦
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      1 4
      بخدا قسم از فسادی که به خانواده ها مربوط میشه ریشه ان همون بی حجابی هست لعنت به دشمن وبدحجابی
  • الف IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    56 17
    هرکسی که از راه می‌رسد که لازم تذکر بده!! کسانیکه برای امر به معروف و نهی از منکر انتخاب میشن باید در کار خود خبره باشند.ادبیات مناسب روانشناسی خوب خوش اخلاق باشند نمیشه هرکسی از راه میرسه با توجه به سلیقه شخصی تذکر بده اینجوری بی اعتمادی به وجود میاد
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      0 0
      سلام ودرود
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      2 4
      لعنت بر بی حجابی و بی حجابان و مخالفان با حجاب
  • احمد IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 2
    کاش اسیدپاشهای اصفهان رو هم پیگیری گنند
  • ایرانی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 5
    هرچیزی جایگاه خودش رو داره، رعایت حجاب هیچ ربطی به اختلاسکری نداره، حالا چون اختلاس میشه باید بذاریم اسیب های اجتماعی دیگه هم توی کشور زیاد بشه، نخیر این راهش نیست، از هرکجا جلوی ضرر رو بگیری منفعته
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 3
    کسی حق حتاکی به هیچ کس را ندارد
  • دماوند IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 1
    یه سوال چند وقته ذهن منو درگیر کرده تو کل کشورهای اسلامی چند تا کشور هستند که حجاب اجباریه؟
  • Amir IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 0
    خودت میدونی چه نوشته ای ازسوی عده ای پاساژ بسته شد .این عده کی هستن.
  • ساسان IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 3
    حجاب فقط دستوراسلام نیست از زمان قدیم از زرتشت تا اسلام همواره‌ زنان ایران بزرگ عفیف و باحجاب بودند و رمز ماندگاری ایران و ایرانی هم همین حجاب و خانواده درست و پاکدامن هست ،
  • مهرداد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 1
    ای کاش دزد ها و اختلاسگر ها رو هم به همین سرعت دستگیر میکردن..
  • ناشناس IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 3
    سلام بر خانواده شهدا بخصوص شهدای جنگ تحمیلی که اگر تذکر هم بدهند بر گردن ما حق دارند
  • مهین IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 3
    خیلی متاسفیم برای همچی کسانی ما ها هممون تا ابد مدییون شهداییم
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 3
    اینا از مدرسه یاد گرفتن وقتی معلم ها در مدارس با هیچ چیز را رعایت نمی کنند چه انتظاری از دانش آموز آنها دارید
  • لیلا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 3
    خدا یا کی باور می کند در جمهوری اسلامی به خانواده شهید توهین کنند آنهم برای تذکر حکم خدا
  • مینا IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 2
    امیدوارم در همون پاساژ شلاقشون بزنن
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 2
    سلام شهدا بخاطر ما رفتن وگرنه اونا هم دوست داشتن با خانواده هاشون زن و بچه ها شون باشن ولی غیرت داشتن رفتم و شهید شدن بخار ناموس مان جلوی این بد حجابی باید گرفته بشه والا اینا در آینده زندگی ندارن همش تو فکر بچه هام هستم خدایا آینده این جوونه چطوریه همش شده شلوار کوتاه سگ بدست بدون روسری خدایا خودت بدادمون برس
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 3
    واقعا باید به این خانم ها دست خوش گفت چون باید جلوی این بی حیایی را گرفت کشور ما یه کشور اسلامی هست
  • شادی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 2
    اقدام در مورد تعطیلی پاشاژ مصطفوی اقدام در خور تحسین است
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 2
    دوستان خواهشاً برید و تاریخ را بخونید! کشور های مسلمانی که از کم شدن حجاب رسیدن به نابودی خانواده! فقط سرچ کنید کشوری که مسلمان بود و الان مسیحی هست. البته فقط اسما مسیحی اند
  • رضایوسفی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 2
    اگر قرارباشد بابدحجابی وبی حجابی برخوردشود کارپلیس است وبه شهروندان عادی ربطی ندارد اگر هرکسی بخواهد در این کار دخالت کنند جامعه را هرج ومرج بر میدارد امربه معروف زمانیکه کارساز نباشد گفتن آن فایده ندارد
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 2
    باید بد حجابها هرچه سریعتر جمع بشن اینها فساد رو درجامعه رواج دادن دارن خانواده ها رو از هم میپاشند
  • فاطمه IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 2
    من خودم به خانم هستم وقتی میبینم با چه وضع افتضاحی تو خیابون راه میرن خودمو ملزم میکنم که بهشون تذکر بدم چه ربطی به اختلاس داره مطمئن باشید پدر وبرادر همینا هستن که اختلاس میکنن کسی که دین ندارد ودختر زنش اینجوری راه میرن چه به فکر حلال وحرومه خاک بر سرشون که با یه تذکر وحشی میشن حق اینا همون داعشه که سرشونو ببره
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 1
    خب وضعیت اقتصادی بد هست درسته ولی به این خاطر نمیشه کسی رو قضاوت کرد و زد
  • هم وطن گیلانی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 2
    مرگ بر بدحجاب..بخصوص آن دسته خانوم هایی که شلوارشان مد کردند که تا خشتک پار پارمیکنند تا دورن بدنشان نمایان بشود وجوانان ومردان مارا به هرزگی بکشانند..آیا دوران شاه مگر چنین مدبودبخدا هرگز..اما حالا ملت خیلی بد لباس وبی ابروشدندوکسی نیست جلوی شان بگیرد...مرگ بر بد حجاب
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 2
    مگه این دخترای بد پوش وبد حجاب فهم وشعور اینو دارن که شهدا به خاطر ماها رفتن شهید شدن باید اون دنیا جوابگو باشن
  • ناشناس IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 2
    بدحجابی شون به کنار دیگه چرا هتاکی و ضرب و شتم راه میندازن؟!
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 0
    خانواده های شهدا واازادگان ورزمندگان برای ما محترم وعزیزهستندوکاراون خانما خیلی زشت بوده نبایداین چنین اتفاقی میوفتادازطرفی اون خانما هم وطنمون هستندبایدبه همدیگه رحم کنیم لعنت برشطون بفرستیم ونبایدبگذراریم ما مردم روبروهمدیگه باشیم نبایدبه جان همدیگه بیفتیم به همدیگه احترام بگذاریم
  • سعید IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 2
    حجاب قانون شرعی و مدنیه اگه مسلمان نیستی یا اصلا شرع رو هم قبول نداری باید به عنوان قانون رعایتش کنی و از رعایت نکردنش بدتر اینکه وقتی کسی این تخلفت رو بهت گوشزد کنه بهش توهین کنی و باهاش درگیر بشی
  • علیرضا محمدی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 1
    تنها کاری که میتوانیم بگیم متاسفیم ولاغیر، خون شهدا را پاس نگه داشتیم
  • پ IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 5
    لعنت برزنان بدحجاب شمادشمن دین اسلام هستیدکه به خانواده شهدابی احترامی میکنیدننگ برشماوطرفداران شمابادیه عده ای چراتامساله حجاب میادمیگن بااختلاس چرامبارزه نمیکنید
  • سعید IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 5
    قانون باید با این دو خواهر طوری برخورد کنه که از این اراذل و اوباش زیاد تر این نشن
  • علی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 4
    باید خیلی جدی با بی حجابی برخورد بشه و این ادمها ی ادم نما رو که خون شهدا رو زیر سوال بردن جمع بشن، جامعه اسلامی مگه میشه حجاب نداشته باشه،
  • حامی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 4
    هرگونه اختلاس ممنوع، بی حجابی هم یک مدل اختلاس است!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 2
    یاد یک حدیث از حضرت علی افتادم فقر از هر دری وارد بشه دین از در دیگری خارج میشه . اول این خاوری و کسانی که در ایران ادعای اسلام میکردن و مفسد اقتصادی بودن رو بگیرین بسیاری از کارای این دختر بچه ها روی لج و لج بازی هست هیچ وقت اجبار جواب نداده رضا شاه خواست به زور چادر از سر زنان برداره نتونست شما بر عکس . این مسئله فرهنگی هست نه زوری باید دختر جوان آگاه شود اونوقت خواهید دید که مشکل بی حجاب و بد حجاب حل میشه
  • بدون نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 5
    گناه هایی مثل اختلاس بهانه خوبی برای گناه های دیگه ست🤫😕 اونایی که اختلاس میکنن و اونایی که بی حیایی میکنن چه فرقی دارن وقتی هردوشون برای کارشون توجیح سرهم میکنن...!
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 4
    اگر تو اون پاساژ فقط یک مرد با غیرت بود،بس بود.این مردان بزرگ رفتند،وخون دادند تا امنیت داشته باشیم.ولی بی غیرتی تا آنجا پیش رفته که حتی غیرت دفاع از ناموس آن در مملکت خودمان نیز نیست.
  • محمد IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 5
    باسلام شهیدواقعادینی به گردن همه ملت ایران داردولی متاسفانه بازهم تاکیدمیکنم متاسفانه مردان بی غیرت شدندکه خانمهایشان اینقدربی حجاب هستنداگرمردغیرت داشته باشه زنش باحجاب درجامع میگرددوسلام
  • . IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 6
    قابل توجه بعضی دختران بی حجاب و ... اگه امروز زنده اید وراحت تو خیابون توهین و جسارت میکنید به پاس رشادت شهدا و ایثار گران هست.سعی کنید آب به آسیاب دشمن نریزید که خودتون مجبور به عذر خواهی میشوید.
  • مهدی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 5
    خواهش با این دو خانم شدید برخورد کنید .اگر برخورد نشود مطمعن باشید بقیه هم این کار رو میکنند
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 4
    بی حجابی یعنی خلاف قانون خلاف قانون یعنی جرم مجرم هم جاش میدونید کجاست باید بشدت با اینها برخورد یشه یه مشت بی حیا که فقط خودشون میدونن وسط چه رابطه هایی بودن که اینجور بی حیا شدن
  • ن. س. ف IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 3
    هر موضوعی جایگاه خودشو داره ، حجاب جایگاه ارزشمندی داره و اختلاس هم باید بهش رسیدگی بشه و ریشه کن بشه.
  • الی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 0
    مشکل محله ی ما فقط بدحجابی نیست که امر به معروف کنیم و.... مشکل پاتوق زنان خیابانیست که به هر جا زنگ میزنیم بیان جمعشون کنن یا محلشون رو از جلوی خونه های مسکونی جابجا کنن هیچکس جوابگو نیست گاهی اوقات باید برای وارد شدن به کوچه مون نیم ساعت تو ترافیک این جماعت معطل شیم باید بیایید بدحجابی رو اینجا ببینید
  • شیرازی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    6 7
    این بی حجاب ها اینقدر پررو شدن که نمیشه حتی با احترام بهشون گفت پوششت رو درست کن.جونم رو با ترس میفرستم تو جامعه بخاطر این جو فاسد.چند سال هست که مامورین امر به معروف رو ازسطح شهر جمع کردن ببین چکار دارن میکنن کم مونده لخت بیان تو خیابون.آقایونی هم که ایراد میگیرن ومیگن کاری به حجاب خانمها نداشته باشین مشخصه که قصدشون چیه .اینا از چشم چرانی سیر نمیشن متاسفانه
  • رویا IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    6 6
    مردها خودشون بی غیرتن دوست دارن زن و خواهر و دخترشون بی حجاب باشن اگه مرد غیرتی باشه زن هم پوشش درست میشه
  • نیما IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 6
    این آلبانی نشین ها میریزن یسره منفی میدن،تحمل اقتدار نظام رو ندارن
  • ایرانی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 5
    در دنیا دو کشور حجاب اجباریست،ایران و افغانستان
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    6 7
    باید از آمران به معروف حمایت بیشتری بشود
  • اشنا IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 4
    بایدبااین هتاک کنندگان برخوردجدی صورت بگیردقانونی وشفاف وجلسلت دادگاه پخش مستقیم صورت بگیردنه سلیقه ای وافراطی که خوراک معاندان بشود
  • رامین بی باک IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 4
    با سلام خسته نباشید به پیرمرد پیرزن های کمپ منافقین یا همون آلبانی نشین ها خوب فعالیت کنید و کامنت بزارید که آخر عمرتونه.
  • سعید IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    6 6
    تعداد نظرات مثبت و منفی رو تو هر کامنت ببینید نظر مردم رو متوجه میشید.البته اگه نظر مردم مهم باشه که نیست.چرا همه چی رو میخوایید بچسبونید به خون شهدا.والا اونا هم راضی نبودن کسی به اسمشون بیاد تو خیابون و به زن و بچه مردم گیر بده.همه مشکلات ما حل شده الان حجاب مونده؟ فقط دارید با این کارا مردم رو میندازید به جون هم و یه بهونه درست میکنید برای خودتون که با هرکسی که نظرش مخالف شماست برخورد کنید و گرنه شهدا برای شما فقط یه اسمن برای سواستفاده....
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      3 2
      جل الخالق!رفداندم درباره قانون خالق و خداوند؟لابدبعدش درباره جهادونمازوروزه وحج و....به ترتیب اولویت مامخلوقات خداپیشنهادنظرسنجی داده میشه
  • مرجان IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 4
    حجاب از روز اول اینطوری نبوده هی کم کم شل گرفته شد از طرف خود بانوان و تاثیر گذاشت روی بقیه و از حد و مرز گذشت.حالا هم با این تذکر دادن و ابروی خانمهارو جلوی جمع بردن درست نمیشه و فقط به لجبازی کشیده میشه.ولی اگه تعداد با حجابها توی جامعه بیشتر باشه و دیده بشن ناخداگاه تاثیر داره و بقیه کم کم به حجابشون توجه بیشتری میکنن .ولی حجاب اجباری واقعا یه جنبه زورگویی داره با اونکه حجاب چیز خوبیه
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 5
    مردان بی غیرت که از خداشونه زنان ایران بی حجاب بشن و لذت ببرند
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    6 2
    باهیچ کس جنگ ودعوانکنیدخدای هرکس همان است که دردل وی بااو سخن می گوید
  • محمد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 7
    بنظر من حتی اگر این خانواده شاکی نیستند و یا شکایت خود را پس گرفتند قانون باید برخورد جدی با آنها کند. بعضی از زنان و دختران متاسفانه بازیچه دست صهیونیست ها شده اند و برای رسیدن به کثیف ترین اهداف حتی به خانواده شهید هم رحم نمی کنند
  • فرهاد IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 5
    به کجا داریم میریم،؟؟؟؟ مگه همسر ودختر شهید تابلو دستشون بوده که ملت متوجه بشن ایشون همسر شهیده؟؟! مگه دعوای دو خانم اینقدر مهمه که رسانه ای میشه ودادگاهیشون میکنین !!؟؟ ...
  • حسین US ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 4
    اشد مجازات برای زنان فاسده
  • دادا IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 6
    دوتا از این ها را در ملأعام اعدام کنید ، تا عبرت سایرین بشه ، مملکت قانون حجاب اجباری داره ، باید رعایت کنند ، نمیخان از مملکت برن بیرون ، مبارزه با مفسدین در همه ابعاد جدی و محکم
  • فاطمه IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    7 2
    خیلی مهمه که با چه ادبیاتی تذکر دادن حالا خانواده شهید باشن یا نباشن بعضی ها با اینکارا حرمت شهید رو‌هم‌زیر سوال میبرن کسانیکه نسبتی با شهدا دارن باید بسیار مراعات کنن خوش اخلاق و صبور باشن تذکر بدهند و رد شوند فحاشی یا بد دهنی نباید کرد.
  • ی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 5
    بد حجابی وبی غیرتی آنقدر زیاد شده که همیشه عده زیادی طرفدار بدحجاب های بی حیا شدن این وظیفه ی افراد با حجاب وبا غیرته که میدون به این افراد ندن تاکشور اسلامی رو به منجلاب تبدیل کنن لعنت بر بی حجابی و بی غیرتی
  • سعید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    7 3
    خانواده های محترم شهدا تاج سر ما هستند اما این رویه اشتباه هست و شما یک پاساژ را تعطیل کردید و تعدادی بوتیک دار زحمتکش که با مشکلات اجاره و بی ثباتی بازار و مالیاتهای جدید و سرسام آور ، را بیکار کردید .
  • علی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    6 2
    مردم را به بهانه های واهی رو در روی هم قرار می‌دهند تا از موضوع اصلی پرت باشند آیا فقر گسترده را نمی بینید ،اعتیاد پنج میلیون نفر را نمی بینید مهاجرت نخبگان افزایش افسار گسیخته تورم افزایش وحشتناک بیماری‌های روانی ،آمار بالای خودکشی ......
  • دانا IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 6
    این بدحجاب ها و پرده دّرها را ما مردم داریم تحمل می کنیم . کجا رفته غیرت مردنماها؟ کجایند لوطی های قدیم که هر کاری می کردند ولی غیرت مردانه داشتند!!! نکند خوردن گوشت خوک زیاد شده که غیرت کمیاب شده!!!
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 5
    نمک نشنان
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 2
    چقدر باید گفت تو این جور مسائل باید فرهنگسازی از طریق رسانه های جمعی و مدارس و ... بشه . تذکر در خیایان اثر عکس داره بلکه لجبازی هم میشنخدا عاقبت بخیر نکنه کسانی که مردم رو دو دسته کرده اند و بجون هم انداخته اند .
  • سوگند IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 5
    خواهشا جدی برخورد کنید تا درس عبرت بشه واسه بقیه 🙏🙏🙏اشد مجازات براشون
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 4
    چراغ راه شهدا خاموش شدنی نیست قانون بایستی درس عبرت انگیزبه این دودختربدهد
  • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 6
    باید طوری رفتار کنیم که بی حجاب‌ها احساس امنیت نداشته باشند تا هر غلطی که خواستند بکنند . زن بی حجاب حتی یک مرد در خاندانش ندارد . فقط دوجنسه‌ها از بی حجابی زنان خشنود میشوند
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 4
    محجبه نیستم. هر تیپی دلم بخواد میگردم تا حالا هم احدی جرات اهانت بهمو نداشته چون رفتارم سرسنگینه . تا حدی آزادانه لباس می‌پوشم و کسی بهم کاری نداشته که واقعا باورم نمیشه این گشت ارشاد و اینارو چون با ماموران گشت من بارها سر آدرس گرفتن صحبت کردم و خیلی مهربون کمکم کردن. پس من مبنا رو میزارم روی واقعا لحن و بیان و رفتار . اما مسأله پوشش، من برای کاری نیاز به چادر دارم و تمام محله مونو گشتم حتی مانتو اداری به سختی پیدا میشه اگرم باشه خیلی گرونه. چادر که اصلاااا نیست. و من خرید اینترنتی دوست ندارم و الان باید برم شاه عبدالعظیم برای یه چادر و این همه زحمت و راه. دولت باید لباسهای اسلامی رو با قیمت دولتی و ارزانتر در حد وسیع توزیع کنه حداقل افرادی که براشون پوشش فرق نداره و صرفا سراغ یه پوشش بخاطر در دسترس بودن و آرزوی میرن، جذب پوشش اسلامی میشن. شما از بنیاد نحوه تبلیغ و جذبتون نقص داره.
  • مهسا IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 5
    باید برخورد جدی با این دو خانم بد حجاب بشه تو مملکت اسلامی وضع حجاب بعضیا خیلی ناجور هست واقعا گستاخی رو به حد رسوندن متاسفم واقعا
  • سامی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 5
    کاش یه نگاه به لایکا و دیس لایکاتون کنید 🤔
  • مالک IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 9
    کلا بدحجابها عقده ای هستن!هدف از اینکار جذب جنس مخالف هست و شایدم جذب مشتری،هرچی هست کار واقعا بی شرمانه ای هست بدحجابی.
  • ایلیا IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    7 3
    مطمئن هستیدکه درکمال ادب وآرامش به این دو خانم تذکردادن واونها بدون هیچ دلیلی به اینهاحمله کردن ؟ یاتوهین کردن واینهاجواب توهین این مادرودختررادادن؟
  • کل پیچا IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 5
    هرچیزی جای خودش برخوردبادزدی جای خود و برخورد با بی حجابی جای خود
  • همایون IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    14 3
    این هایی که تذکر لسانی می دهند خود باید آداب مردمداری و روابط اجتماعی و حرف زدن خوب و خوب حرف زدن رو بلد باشند اگر این شرایط رو نداشته باشند آخرش میشه همینی که شد
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    8 4
    عزیزان من کاری با حجاب و اختلاس ندارم ولی عزیزان قبول دارید همه مردها بی غیرت شدند اگر دخترها میدونستند اینطور اومدن تو خیابان چقدر به ضرر خودشون هست هیچ وقت آینجوری خودشون در معرض هوس آلود مردان نمی‌گذاشتند چقدر ازدواج کم شده سنت زیبای خواستگاری داره از بین می‌ره پسرها به نفعشون هست اینجا فقط و فقط دخترها دارن ضرر میکنند
  • بنده خدا IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 6
    دوستانی که میگید اول جلوی اختلاس هارو بگیرید چه ربطی به موضوع داشت دوما. تا مذهب درست نشه پایبند به اخلاقیات نباشی هیچموقع این اوضاع درست بشو نیست. وسلام. حالا هم تا میتونید بگید جلوی اختلاس ها رو بگیرید 😞
  • سجااد IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 3
    اگر در هر زمینه ای چه فساد اقتصادی و دزدی و رشوه و چه فساد امنیتی مث اخاذی و قتل و... و چه فساد اخلاقی و بی بندوباری و بی حیایی و پررویی تو حریم عمومی برخورد محکم و واقعا عبرت آموز بشه در همه زمینه ها فسادمون کم میشه، تمام مشکل برمیگرده به اینکه مجرم از عواقب و مجازات فسادش ترسی نداره
  • ایرانی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    6 3
    مسائل مهمتر رو پیگیری کنید
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 4
    طبیعیه تا اختلاسی افشا میشه گیر میدن به حجاب تاحالا هرچه دزدی واختلاس بوده هیچ کدام خانوادشون بیحجاب نبودن
  • یا حسین IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 6
    اشد مجازات برای هتاکان به آمران معروف و خانواده شهدا !! اختلاس ها که بیشتر برای دولت قبل هستش که طرفداران بی حجاب ها هم هستند !! از چه کسی دقیقا مطالبه می کنید و دنبال دستگیری اشرار و اختلاسگران هستید؟ اگر از نیروهای انقلابی توقع سرو سامان دادن به اوضاع دارید ؟ که دارند فحش می خورند و می گویید کار بلد نیستند . خب مثلاً اختلاسگران اصلاح طلب بلد بودند؟ خلایق هر چه لایق ! اگر می خواهید ریشه اختلاس را بزنید اکثر اصلاح طلبان گزینه مناسبی هستند چون ۸۰ درصد این کاره اند و بین من و شما زندگی می کنند ، چطور اصلاح طلبان را میشود نابود کرد ؟ جواب هرگز! پس همچنان با پدیده اختلاس تا ابد درگیر هستیم والسلام
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 5
    آدمی شخصیت خودش را زیر سوال نبره خیلی بهتر هست تا اینکه بهش تذکر بدهند
  • IQ ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 6
    نمیدونم چرا اینایی که حجاب ندارن اکثریت وحشی هستن و با کتک کاری و کولی بازی کارشون رو پیش میبرن ؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 7
    قوه قضاییه باید با این دوخانم که به خانواده شهید هتاکی نمودند به شدت برخورد کند .شهدا برای امنیت ما خون دادند
  • بصیر IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 8
    باید جلوی همون پاساژ بیارنشون و خانواده شهید شلاقشون بزنن و اون تماشاچی هارو از کار اخراج بشن تا این ... حساب کار دستشون بیاد که با خون شهیدان امنیت دارن بعد میان خانواده شهید میزنن ...
  • سجاد IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 5
    چرا قیمه رو با ماست قاطی میکنید ! جلوی بد حجاب باید گرفته بشه وبا اختلاس گر هم باید برخورد بشه و ربطی به هم ندارند و هر دو زشت و ناپسندند .
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    8 4
    در خیلی از موارد متاسفانه محجبه ها نزاع را شروع می‌کنند
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 7
    خانواده شهید.جان عزیزشون رو برای امنیت امثال دوخواهر دادن حالا این دستمزدشون.. کمی شرف داشته باشید
  • سارا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 8
    بعضی‌ها واقعا حد بی حجابی گذراندند و دارند لخت میان تو خیابون!!شلوار پاره پوره ودامن کوتاه یقه باز......
  • منوچهر غریک IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 5
    سلام من عامل تمام این ناهنجاری ها را حرامخوری میدانم اگر بی حجاب داریم .اگر اوباش داریم .اگر طلاق وخودکشی داریم همه ریشه در حرامخوری دارند ربا چنگ با خداست تمام این ملت رباخوار بانکهای ربوی هستند پس بهتر اول مشکل حرامخوری را حکومت حل کند با بانکهای ربوی خود مردم فقیرند .بیکارند تحت فشار اقتصادی هستند مجبورند از پولهای کثیف بانکها استفاده کنند...
  • گل آقا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 6
    یادمان نرود آرامش امروز را مدیون شهیدانی هستیم که امروز شرمنده خانواده شهدا هستیم حاج قاسم می گفت در سوریه جلو پدر دختر خانواده را به بردگی بردند داعشیها و پدر مجبور بود خودش سند بردگی امضا کند شهید طالب طاهری را زنده زنده بعثیها گوش بینی را مثله کردند وروی بدنش اتو داغ زده ودر داخل شیشه خوردا غلطاند
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 5
    همه ما دریک کشتی نشستیم اینقدر به هم نپرید به نظرم اون دو خانم بد حجاب کار زشتی کردن که هتاکی کردن اگر هم به هیچی اعتفاد ندارید لاقل تابع قانون باشید
  • لیلا IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 6
    من کاری به بی حجابی ندارم ولی هر کشوری قوانین خاص خودش رو داره و یکی از قوانین ایران رعایت حجاب هست و خب با کسی که قانون یک کشور رو زیر پا می‌گذاره باید برخورد قاطع بشه
  • احمد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 6
    کسانی که حرمت شکنی می کنند با کسانی که قصور در رعایت واجبات مثل ححاب دارند فرق می کنند با قانون شکن عمدی و علنی و جسور؛ برخورد مناسب و طبق قانون لازم است
  • ناشناس IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    9 4
    اکثر پیامها رو خوندم ولی هیچ کسی به دلیل اینکه چرا اکثر مردم نسبت به حجاب بی تفاوت شدن و کلا با مسائل مربوط به دین و احکام دینی سرد و بی اهمیت شدن.به دلیل اینکه یه عهده به نام دین و اسلام وبا رای همین خانم به قول شما بی حجاب به پست و مقام رسیدن.ولی به قول و وعده‌های خود عمل نکردن.این مردم دیگه براتون تره هم خورد نمیکنن .با زور و امر و نهی چیزی درست نمیشه.یه فکر دیگه بکنید.
  • ماریا IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    6 7
    تو جامعه ای که داریم بچه هامونو پرورش میدیم وضعیت لباس پوشیدن خانم ها خیلی بد شده ،من عذر خواهی میکنم واقعا نیمه س.ک.س.ی میگردن . تو همچین جامعه ای بچه هامون چی میشن !؟
  • جواد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 7
    خدا رو شکر که این مشکلات اقتصادی هست که بعضی آقایون وخانمهای روشنفکر تا تقی به توقی بخوره ربطش بدن به اختلاس ودزدیها به خدا قسم همین آدما اگر دستشون به جایی بند بشه بدتر از بقیه دزدی خواهند کرد
  • بی نام IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    7 4
    سلام بر شهیدان وطن درود بر انقلاب و اسلام مرگ بر منافقین
  • ناشناس IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 7
    خب چرا دختر با اینجور قیافه افتضاح میاد بیرون .اینا بابایی داداشی.خانواده ای ندارن . وقتی میری بیرون دخترایی هستن شلوارهایی می پوشن که از کفش به بالاشون بیست سانتش لخته.خب وقتی یه پسری این ببینه چه جرقه ای تو مغزش زده میشه.امکان داره هر اتفاقی بیفته.بخدا خیلی قیافه ها افتضاح شده
  • رحیم IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 10
    کسانی که خانواده و زن ، همسر و کلا ناموس خود را بصورت بی حجاب در معرض عموم مردم به نمایش می گذارند، بی غیرت و بی ناموس هستند و موجب نگاه نامحرم و تحریک شهوت آنها می شود. با خداوند در حال جنگ هستند...
  • نورا IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 7
    الهییی . دل داغدار خانواده شهید و شکستن بخدا آخر عاقبت نداره خدا به راه راست هدایتشون کنه و اگه هدایت پذیر نیستند خدا لعنتشون کنه.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 11
    چقدر وقیحانه وگستاخانه!!! بگو دخترای نفهم اگر الان می تونی در پاساژقدم بذاری بخاطر خون همین شهید است که عزیزانش رو بی‌حرمتی می‌کنی!!!
  • سید حسن IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    7 2
    خادم صادق ها را تو دوران سربازی دیدم و زیر دستشون خدمت کردم برادر شهیدشون از اونهایی بوده که باوجود فرمانده لشکری شبها مخفیانه لباس و پوتین نیروهاشو تمیز میکرده یه برادر دیگشون فرمانده توپخونه لشکر 19 فجر بود تو اردو از دوتا سربازاش ... گرفت گفت برید تو بیابون بریزید صداشم در نیارید بعدم دوستانه و پدرانه نصیحتشون کرد 😳 ... اینجور آدمی بود مشتی بود یه برادر دیگه جوری با سربازا تا می‌کرد که با اسم کوچیک صداش میکردن مثلا رد میشدن میگفتن سلام کریم آقو من خودم اینجور صداش کردم جوابشم اینجوری بود سلام نوکرتم بفرماا خیلی مشتی هستن خداوکیلی نمونه شون ندیدم خدا نگه دار شون باشه
  • محمد خانی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 8
    نباید این دو تا زن ... که به خانواده شهید گرامی اهانت کرده اند ترحم نماید و بیشترین مجازات را بایستی اعمال کند تا من بعد زنان ... جامعه اینجوری جری نشن
  • ماشاله IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    7 9
    چقدربدخوب بنده خدایه تذکرداده دیگه فحشت نداده که پریدی بهش چقدربدشدن بعضیاآدم میمونه
  • وحید IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 10
    باید با امثال این هتاک ها بشدت برخورد کرد تا عبرت آموز باشد... مراکز خرید هم بعضیاشون که انقدر ولنگار شدن که نگو...!!
  • ایرانی اصیل ۱۱۱ IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 8
    درشیرازامکانش نیست درمعالی اباد چمران تاچارا قسمتهایی ازگلستان واقعا افتضاح هست بی حجابی ردکرده ,دقیقادرمعالی اباد والله کاملا ... بیرون می ایند در پیاده روها ببینید ضمنا دوچرخه ها واقعا مزاحم خانواده ها شده و متاسفانه گشت پلیس ابدا نداریم ...
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 8
    کسانی که سریع میگن اختلاس.بله همه مشکلات باید رفع بشه اختلاسم دارن میگیرن ولی خب اختلاسی ها که مثل بی حجاب از قبل نمیان خودشونو لو بدن تازه هر سازمانی وظیفش جدا هست بعدشم شما پیراهن نداشته باشی دیگه شلوار نمیپوشی؟یا لباس نداشته باشی دیگه آب نمیخوری؟ در هر صورت اگه ندانسته اینجوری حرف میزنید که هیچ اما اگرم مغرضانه و هدفمند میگی که دیگه تکلیفت روشنه
  • ساداتی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 9
    اینها از مسیح پولی نژاد خط میگیرن باید شلاقشون بزنید ...
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 7
    هرچی بی حجابی بیشتر مردان تنوع طلب بیشتر طلاق بیشتر بچه‌های آسیب دیده بیشتر زنان افسرده بیشتر کاش به خودمون رحم میکردیم
  • ناشناس IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    7 3
    بعضیا چه با لحن تند میان شعار میدن، دم از اسلام میزنید ولی در مقابل هیچ انسانیتی ندارید، اوایل انقلاب چقدر حجاب رعایت میشد، یادمه ۲۰ سال قبل اکثر دخترا چادری بودن، چیشد که کار به اینجا رسید این جماعت به جون هم افتادن، چه چیزی باعث شد حجاب محو بشه، اونی که میاد میگه بیخیال اختلاسگرا و دزدها و چپاول کنندگان و وضعیت بد اقتصادی و اجازه خونه های نجومی و... فقط حجاب مهم و میگه حجاب ربطی به وضعیت فعلی کشور نداره، ببین تو یا واقعا بیسوادی یا جیرخوار ..، وضعیت نابسامان و فسادها و ناکارآمدی روساء ارتباط مستقیم با افکار و عقاید مردم داره. ... امام حسین گفته اگه دین ندارید آزاده باشید، پس اونی که دین داره هم باید آزاده باشه هم بیشتر از بقیه مراقب رفتار و حرفاش باشه، یه عده قشنگ فتوا میدن و برای خودشون میبرنو میدوزن حضرت علی (ع) فرمودند: از دري كه فقر وارد شود از در ديگر ايمان بيرون مي رود یه عده... برای خودشون تکیه بر جایگاه خدا و پیغمبر زدن هرجور دوست دارن اظهار نظر میکنن و فتوا میدن
  • حمیدرضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 6
    سلام به دین به پیغمبرخانمهااگرحجاب رارعایت کنندجذاب ترمیشوندباابهت میشوندوحرفی برای گفتن دارندبی حجابی هنرنیست اگرشخصی تذکرمیدهدکه سرکارخانم حجابت رارعایت کن ازروی انسانیت ودلسوزی هست که خدایی نکرده گرفتارنشودبه دام نیفتد
  • مریم IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    7 5
    صرف نظر از همه مشکلات، متاسفانه تعدادی از خانم ها و حتی با موافقت شوهرانشون با ظاهر زننده فقط قصد اندام نمایی دارند . خیلی از بی حجاب های اروپا از بد حجاب های ایرانی ساده تر و پوشیده تر هستند.
  • هموطن IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    6 6
    ان‌شاءالله دست‌شون بشکنه که هم از واجب الهی جلوگیری کردن ؛ هم به خانواده‌ی‌گرامی شهید عزیز جسارت کردن نگین دوخواهر بگین دوتا داعشی والا به‌قران
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    6 8
    خوبه والا، این شهید بنده خدا رفته با دشمن جنگیده که به ناموس بقیه تعرض نکنن حالا تو روز روشن به ناموس خودش تعرض و هتاکی میکنن، باید چنان برخوردی با این دوخواهر بشه که دیگه کسی جرات نکنه به خانواده شهدا و جانبازن حمله و یا بی احترامی کنه
  • سیما IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    6 6
    به نظرم اگه قراره با بدحجابی مقابله بشه اول از سلبریتی ها و زن های فوتبالیست ها که همه بلاگر شدن شروع بشه چون اینا هستن که برای نسل جوان الگو شدن.
  • زن سرپرست خانواده IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    9 6
    بخدا اگر امربه معروف رو برای تذکر به گرون فروشیها بسیج میکردین کارآیی بیشتری داشت
  • محدثه FR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    8 5
    اینکه مسئله به این مسخرگی رو انقدر بزرگ کردن کاری نداریم میشه بگید چرا پاساژ رو تعطیل و نون و روزی چند خانواده رو تعطیل کردن تا بحساب بگن ما افراد مسئولیت پذیری هستیم؟؟ یک عده کوته‌فکر هم میگویند عجب کار درستی کرد ...
  • lsw IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    11 5
    خواهشن نام خانواده شهدا را برای منفعت خودتان سپر نکنید.
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 7
    سلام امر به معروف و نهی از منکر فقط مال مسلمانها نیست همه جای جهان وجود داره منتهی هر جایی به مدل خودش کاش انقدر فکر اختلاسگرا هستید و همه چیز رو بهش ربط میدید اطلاعاتمون هم بالا بود قانون همه جا قشنگیه مشکل رو با مشکل بزرگتر رفع نمیکنن اختلاس هست بی بند و باری رو هم میارین مامعروفیم به مردم قانون مدار نه هرج و مرج به خاطر کلاس خودمون هم شده ملاحظات رو بالا ببریم حجاب قانون خدا و اسلام و مردم شریف ما از قدیم ایام بوده
  • رضا IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 9
    همه ما با شیک پوشی .مشکلی نداریم با بد حجابی مخالفیم.اینا رو قاطی نکنید.حجاب یعنی امنیت
  • بی وطن IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 7
    خدا بداد این کشور برسه کار یه عده شده لم دادن و مرگ خاستن و لعنت فرستادن اختلاس و دزدی و ربا و ریا خدا مگر این مردم همون مردم جبهه نیستن مگر همون مردم انقلاب نیستن خدا براه راست هدایت کنه باعث وبانیشو
  • دوست IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 7
    من کاری به حجاب و امر به معروف و ... ندارم ، فقط اینو بگم که خیلی از زنان و دختران کشورمون بسیار زشت و زننده آرایش میکنند و لباس میپوشند ، که در کشورهای دیگر که حجاب اجباری نیست ، فقط یه قشر خاص شون که برای کار خاص که شغل شون هست اینطور لباس میپوشند و آرایش میکنند ، متاسفانه در ایران نمیتونن حد و حدود رو تشخیص بدهند ، و این رفتار زنان و دختران چه برای خودشون و خانواده های خودشون و چه برای دیگران پیامدهای بدی خواهد داشت که فقط منجر به بهم خوردن زندگی ها و بیشتر شدن فساد و از بین رفتن اعتماد و .. و ... و خواهد شد
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    13 6
    من هم فرزند شهید هستم هم بیست و هفت سال پدرم جانباز ۷۰ درصد اعصاب و روان و فلج مغزی بود ولی هیچ وقت به خودم اجازه نمیدم توی خیابون به کسی به خاطر حجاب و نوع پوشش امرو نهی کنم پوشش هر کس به خودش مربوطه و همون طور که امر ونهی دزد و کلاهبردار و قاچاقچی با من نیست امر نهی بی حجاب و بد حجاب هم با من نیست. چرا مردم رو به جون هم میندازید چرا مردم را با خانواده های مصیبت زده جانبازان و شهدا دشمن میکنید چرا حجاب رو به خون شهدا ربط میدید؟ بذارید ما خانواده های جانبازان و شهدا به درد خودمون بسوزیم اینقدر مردم رو با ما بد نکنید به خاطر وضع روحی و جسمی بد پدر شهیدم یک خواهر و مادر بیمار عصبی و روانی روی دست من مونده من وقت نمیکنم وسط این مصیبت ها به خودم فکر کنم چه برسه به حجاب دیگران ...
    • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      3 8
      چقدم معلومه فرزند شهیدی
    • نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      6 1
      کاش اینقدر که پیگیر حجاب بودید پیگیر گرانی و وضعیت معیشت مردم بودید که از گرسنگی دست به هر کاری میزنن.
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      6 1
      شما که به ایشون گفتید چقدر هم معلومه فرزند شهیدی من هم فرزند شهیدم و کاملا با نظرش موافقم من فرزند شهید به هیچ وجه به خودم اجازه نمیدم توی خیابون به کسی امر به حجاب کنم بیخودی برا خانواده شهدا دشمن تراشی نکنید...
  • واقعیتراز مستند... IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    8 1
    اگر خبر ساختگی نباشه یعنی اتفاقی که افتاده با هماهنگی نباشه ، ربطی به اون خانواده شهید نداره . یعنی امکان داره هرکس دیگه هم میبود کتکه رو میخورد . بستگی داره با چه لحنی و چه جوری تذکر داده باشه . بعضی تذکرات از فحاشی کردن بدتره ... اونا رو که دولت و مردم به حسابشون میرسند اما باید گفت یکطرفه قضاوت نکنید شاید همون شهید از رفتار و عملکرد خانمش ناراحت شده باشه روحش شاد
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 1
    نه به خشونت در هیچ جای جهان 🤲🏻
  • ص _ ن IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 4
    درود بر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد اسلامی ایران / بد حجابی و بی حجابی ممنوع .
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 6
    خاک بر سر اونای ک ب شهدا بی حرمتی کنن اینا ادم نیستن ی مشت بی حجاب عملی زشت طلبکار ریخته تو خیابون ادم حالش بدمیشه نگاشون کنه
  • افشین IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 3
    جلو ملت شلاقشون بزنن تا از این به به بعد عبرت بشه براشون حرام لقمه‌ای
  • پشت دستی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 3
    تذکر دادن وظیفه ستاد امر به معروف است تجربه ثابت کرده خودجوش عمل کردن باعث درگیری و عواقب خوبی نداره زمانی که مسئولین ستاد تذکر بدن کسی اعتراض نمیکنه
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 1
    بعضی چرا تا اسم اختلاس میاد انگار یه جوری میشن نکنه خودشون از همون دسته هستن که بهشون بر میخوره این یه واقیعته دارن اختلاس میکنن چپاول میکنن
  • ۰ IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    وقتی کامنت های این چنینی رو میخونم پیش خودم میگم هنوز خیلی زوده به اونجایی برسیم که باید برسیم ولی مهم نیست ما همه جزئی از طبیعتیم ذره ای ناچیز از طبیعت که خودمون رو خیلی دست بالا گرفتیم ولی طبیعت و فرگشت با قدرت بالا و شگفت انگیزش کارش رو به درستی اجام میده هر چیزی که امروز در جامعه ما نه بلکه در هر جای دنیا اتفاق میفته کاملا طبیعیه اون چه مهمه اینه که علم، فرگشت و تکنولوژی و خرد و آگاهی پیروز این میدانه
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 3
    فقر باعث فساده
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 3
    این بد حجابها اکثرن عقده ای ومشکل روانی دارن به سر خودم اومده که میگم ولی الان با حجاب خیلی احساس آرامش میکنم
  • جانباز ورزمنده جنگ تحمیلی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 4
    روح پاک شهید بزرگوار خادم صادق شاد ویادش گرامی باد اینکه بدحجابی خواهران به یه معضل تبدیل شده شکی وجود ندارد اما تعداد مردانی که چشمانشان حجاب ندارد بسیار بیشتر از خانم های بدحجاب هست واما خواهر بی حجاب یا بد حجاب شما در ایران زندگی می کنید قوانين کشور جمهوري اسلامي اسلامی حکم به رعایت حدود شرعی حجاب نموده وباید حتی المقدور رعایت بشه وحجاب صرفا چادر نیست واما خانوده محترم شهید متأسفانه امروز مردم بواسطه مشکلات بیشمار اقتصادی آزرده خاطر هستند و آرامش روحی ندارند شایسته است که کمی صبر حوصله کنیم و بهانه دست دشمن و براندازان ندهیم این بدحجابی ها با چندتا تذکر خانواده محترم شهدا حل شدنی نیست باید متخصصین وکارشناسان اجتماعی و جامعه شناسان و همچنین نهادهای متولی به فکر ریشه یابی این ناهنجاری ها و ارئه راهکارهای فرهنگی دراین خصوص باشند حقیر افتخار داشتم درجبهه های نبرد خاک پای این شهید و شهدا باشم
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 3
    اگرهر مردی در قبال ناموس خودش غیرت داشته باشه واجازه بی بندو باری به ناموسش نده جامعه خیلی بهتری خواهیم داشت
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 2
    خدا لعنتشون کنه این دوتا چقدر بی حیا بودن یادشون رفته آرامش و آسایششون رو از شهدا دارن
  • سی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 3
    امیدوارم روزی برسه که بد حجاب ها و مبلغین بی حجابی به پای شهدا وخانوادهاشون بیافتن
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 3
    ۶واقعا یه عده ادم نادان پیام بی ربط میدن اخه الان حرف حجاب وحیاس جه ربطی به دزدی از مملکت داره این اخلاسگرها هم ازدرون بی حجاب وبی حیان اینا تو وطن ظاهرشان حجابه باطنشان خرابه وپاش بیفته ظاهر فروشی هم میکنن واینا فرا کردن باپول اونطرف ظاهرشان هم مثل باطنشان دزد وبی حیا وبی حجابن اینا عین داعش طاهر اسلامی باطنشان کثیف ووحشی هستن این حواب ابلهان ونادانان ووطن فروشان
  • :) IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 3
    لا اکراه فی دین:)))))
  • دوست IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 3
    هر کشوری قوانین خودش رو داره ، و یکی از قوانین ما حجاب هست . چراغ قرمز ، قرمزه ، نمیتونین بگید که من دوست ندارم رعایت کنم ... دزدی جرم اه ، نمیتونید بگید که من دلم میخواد دزدی کنم ... حجاب جز قوانین کشورمون اه ، دلبخواه که نیست ... جمع کنید این لوس بازی هارو ، به قانون احترام بزارید ...
  • ایرانی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 1
    متاسفم برای این جماعت که میگن این دو خانوم باید شلاق بخورن، زندانی بشن، اعدام بشن... بعد وقتی یه نفر میگه چرا تو اختلاس سرعت عمل وجود نداره میان استدلالهای عجیب و غریب میکنن... انقدر شرافت ندارند که وقتی یکی میگه چرا جلوی اختلاس رو نمیگیرند بهش انگ لیبرتی و اشرف میزنند، خدایی وجدان ندارید شما؟؟ مثلا که چی که یکی حرف دزدی میزنه بهش میگید بی غیرت، نمیدونم لیبرال، اشرفی و ...؟!! سوال من اینه؟؟ آیا مملکت تو این سالها اسلامی بوده یا نبوده؟؟ آیا مردم تبلیغات مذهبی و دینی ندیدن؟؟ آیا موقع محرم و رمضان آداب دینی رو رعایت نمیکنند؟؟ در نهایت چرا بیش از ۷۰درصد مردم چادری نیستند و بالای ۶۰درصدشون حداقل موهاشون مشخصه...(قبلش بگم تحقیقات آکادمیک نکردم اما آنچه که عیان است...). آقایون یا خانومای با وجدان لطفا به من بگید شما میدونی مرغ امروز کیلویی چقده؟؟ اگه تونستی قیمت مرغ رو از ۵روز قبل تا الان یه قیمت بهم بگی هرچی که شماها گفتید رو کر، کور، لال بشم هیچ اعتراضی کنم بهش و قبول نکنم.نمیدونم شما از چی حرف میزنید اما دردم میگیره... خدایا جماعت بی وجدان رو ازین سرزمین نیست کن...
  • ناشناس IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 3
    امر به معروف و نهی از منکر جزء واجبات است هر فرد مسلمان وظیفه اش را انجام دهد یک عده ای هر اتفاقی بیفتد زود ربطش می دهند به گرانی اختلاص و...اتفاقا دختران بی حجاب و بدحجاب هستند ازنظر مالی خوب هستند وبه خودشان هم خوب می رسن با بدحجابی می آیند در خیابان از بی غیرتی مردان است آیا زن و دخترش مگر بیت المال مردم است که بیاید درملاعام کشور ما اسلامی است پس حجاب و عفاف دین اسلام مهم است قانون باید با کسانی که بی حجاب و بدحجاب هستند در جاهای عمومی ممنوع کنند و با آنها برخورد کند مخصوصا با سرپرست خانوار این ها من ازیک دختر بد حجاب گفتم چرا حجاب رعایت نمی کنید مگر مادرتان چیزی به شما نمی گوید گفت اگر مادرم بهم بفهماند که حجاب من خوب نیست حجابم را درست می کنم بیشتر خانواده مقصر هستند
  • کاربر IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 4
    سلام به نظر من هر زنی که برای خودش ارزش قایل باشه حجاب رو رعایت میکنه و هر مردی که غیرت داشته باشه نمیزاره ناموسش بی حجاب بیاد بیرون.خیابون فضای شخصی و خصوصی نیست که با این وضع بد حجابی با پر رویی تمام میان.احترام به خانواده شهدا وظیفه همه ی ماست چون به خاطر خون ان ها و فداکاری خانواده هاشون ما الان امنیت داریم.و در اخر این که کسانی که هر چی میشه ربط میدن به اختلاس خودشون دشمن این مردم هستند و فقط میخوان مردم رو از اینده این نظام نا امید کنند و این دقیقا یعنی در زمین دشمن بازی کردن.و این جور ادم ها اگه بهشون فرصت داده بشه خودشون اختلاس گر های قهاری میشن
  • کوروش IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 3
    خانواده شهدا درخور احترامند خانواده شهدا ایثارگران امنیت امروز مان
  • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 3
    ازکجا میدونی که بی حجاب و بدحجاب رآی دادن ،یا رآی ندادن اومدن برای تفریح و سرگرمی یا سفید انداختن چرا چون دین ایمان و اعتقادات مذهبی کشورمان ندارن اگر داشتن به خانواده ی محترم این شهید با بی آبرویی رفتار نمی کردن
  • ناشناس IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 4
    فروشندگان اون پاساژ هم باید همشون جریمه و تنبیه بشن تا درس عبرتی بشن برای تمام مردهای بی غیرتی که هتک حرمت به حجاب زنان رو تماشا میکنن وسوت و کف میزنن. لعنت به غیرت اینچنین مردهایی
  • امیدوار IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 0
    کسی که حیا و عفت نداره به چی میتونه افتخار کنه واقعا
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 2
    شهدا نور چشم ما هستند چه حوصله ای دارم من همه کامنت های شما را خواندم نتیجه ای نگرفتم همه گفتن چرا پاساژ تعطیل شد کسی نگفت به علت نداشتن دوربین های مداربسته بود