با نزدیک شدن به ۷ سپتامبر، زمان برگزاری رویداد اپل که به معرفی جدیدترین محصولات این کمپانی اختصاص دارد، همه نگاه‌ها به آیفون جدید معطوف شده است و شایعات و اطلاعاتی در مورد سری جدید آن به گوش می‌رسد؛ شایعات فراوان درباره طراحی جدید بریدگی‌های دوگانه برای دوربین سلفی و سخت‌افزار  هویت چهره  در صفحه نمایشگر این تلفن همراه هوشمند.

آیفون 14

به گزارش همشهری و به نقل از جی اس آرنا، به نظر می‌رسد در حال حاضر نظر غالب کارشناسان این است که در آیفون ۱۴ سیستمی وجود خواهد داشت که پیکسل‌های بین این دو بریدگی بالای گوشی را خاموش می‌کند و این دو بریدگی را به صورت یکپارچه به رنگ سیاه نمایش می‌دهد. فیلم ویدئویی که به تازگی انتشار یافته دقیقاً همین را نشان می‌دهد. احتمالا اپل تصمیم گرفته است که این ویژگی را هم برای اهداف زیبایی شناختی و هم به دلایل کاربردی اجرا کند.
منطقه بین دو بریدگی به احتمال زیاد برای نشانگرهای جدید حریم خصوصی حفظ خواهد شد. این ویژگی می‌تواند کناره‌های صفحه نمایشگر را آزاد کند تا آیکون‌های وضعیت بیشتری در این صفحه جای بگیرند. طبق شایعات اخیر، اپل از بریدگی جدید برای طراحی مجدد نوار وضعیت به طور انحصاری برای آیفون ۱۴ استفاده خواهد کرد.
بر اساس اطلاعات زیادی که تاکنون درباره صفحه نمایشگر آیفون ۱۴ انتشار یافته این سری جدید ممکن است به طراحی کلاسیک‌تر بازگردد. یکی از این تغییرات شامل ارائه اطلاعات کامل درباره باتری (درصد و نماد) در سمت راست و نماد مکان در کنار آن است. در سمت چپ نیز سیگنال شبکه و اطلاعات حامل نمایش داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 


برخی دیگر از منابع کمپانی نیز گفته‌اند که اپل رابط برنامه دوربین خود را برای قرار دادن کنترل‌های دوربین در موقعیت‌های بهتر در اطراف بریدگی‌های جدید گوشی آیفون ۱۴ بازسازی خواهد کرد. به طور خاص، دکمه‌های فلاش و (Live Photo) درست در نوار وضعیت قرار می‌گیرند و تنظیمات دیگر درست در زیر بریدگی‌ها. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا تصمیم به پیوند دادن بریدگی‌های آیفون توسط پیکسل‌های سیاه، جزو تنظیمات دائمی کابری در سراسر سیستم خواهد بود یا برای موارد استفاده خاصی مانند تماشای ویدیوها، طراحی شده است.  

کد خبر 703191

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha