روزنامه جوان به بخش هایی از خاطرات حسن روحانی پرداخته است که اخیرا در قالب کتابی منتشر شده است.

حسن روحانی

روزنامه جوان در بخشی از گزارش خود نوشت: 

روحانی خیلی گل‌درشت تلاش می‌کند خودش را مهم جلو دهد: «وقتی اعلام کردیم که من به نیویورک می‌روم، اعضای ۵ بعلاوه یک هم آمدند. مرکل که کمتر به نیویورک سفر می‌کرد، آمد. جانسون درحالی که وسط درگیری‌های داخلی سیاسی بود، سریعاً به نیویورک آمد و وزرای خارجی چین و روسیه هم در نیویورک حاضر بودند.» حتی وزیران خارجه را هم‌سطح خودش در جایگاه ریاست جمهوری می‌کند! جداً که بند بند این سخنان خودزنی است.

بعد به موضوع احتمال دیدارش با ترامپ می‌پردازد و باز هم خودزنی: «ترامپ تأکید داشت که اول باید خبر دیدار را اعلام کنیم و بعد دیدار انجام شود. نگران بودم که خبر دیدار را منتشر کند و بعد بازی را به هم بزند.

ما می‌گفتیم که اول دیدار انجام شود و بعد خبرش منتشر شود و خلاصه کار به جایی رسید که گفتند دیدار انجام شود و وسط جلسه، خبرش هم اعلام شود. اما پیش از جلسه باز هم تیم ما به گفتگو و مشورت مشغول شدند و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که با ترامپ امکان گفت‌وگوی برابر و صادقانه وجود ندارد.»

روحانی از چه می‌ترسیده که نمی‌خواسته خبر دیدار از قبل منتشر شود؟ محرمانه بازی جلوی چشم مردم؟! جالب آنکه تازه بعد از این کش و قوس‌ها تیم مربوطه تشکیل جلسه می‌دهند و جمع‌بندی می‌کنند که ترامپ صادق نیست، یعنی قبلش متوجه نشده بودند!

کد خبر 703795
منبع: جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    3 6
    خب خودش گفته ترسیدم اول خبر دیدار منتشر شود بعد ترامپ بزنه زیرش بگه دیداری انجام نمیشه .......... خودت مطلبی رو که می نویسی بخون بعد تهش سوال بپرس !!!!!!!