مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

مرکز مشاوره بینش نوین با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و وزارت ورزش و جوانان، در 18 سال گذشته خدمت‌رسان شما بوده است.

images_1660479826.jpg

خدمات این مرکز مشاوره شامل مشاوره روانشناسی، مشاوره بالینی، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره استعدادیابی کودکان و نوجوانان مشاوره خانواده و مشاوره کودک است.

نقش مرکز مشاوره بینش نوین در رفع مشکلات و تعارضات

کاترین شولز (روزنامه نگار، منتقد و نویسنده امریکایی) در جایی می‌گوید که معجزه ذهن انسان‌ها این است دنیا را آن‌طور که هست ببینند. گاهی ذهن توانایی انجام این امر را ندارد. بنابراین مراکز مشاوره به شما کمک می‌کنند تا دنیا را آن‌طور که هست ببینید. مرکز مشاوره مکانی است که روانشناسان متخصص و مشاوران روانشناسی به افراد مشاوره یا روان درمانی ارائه می‌دهند.

مرکز بینش نوین با ارائه طیف وسیعی از خدمات روانشناختی به اعضای جامعه، نقشی حیاتی در زندگی ایفا می‌کند. خدمات روانشناختی در جهت تشویق به رشد و تکامل روانی است که معمولاً در اواخر نوجوانی و جوانی تجربه می‌شود.

برخی از مسائل معمولی که افراد درباره آن بحث می‌کنند، عبارتند از:

  • اضطراب
  • افسردگی
  • مشکلات رابطه
  • اختلال در غذا خوردن
  • سوء مصرف الکل و سایر مواد مخدر
  • درگیری‌های خانوادگی
  • تجاوز جنسی
  • توسعه هویت
  • مسائل مربوط به تعصب و تبعیض

خدمات مرکز مشاوره بینش نوین، شامل روان درمانی فردی، مراقبت‌های فوری، مشاوره، کمک رسانی و ارجاع است.

تعداد جلسات مشاوره با در نظر گرفتن نیاز شما تعیین می‌شود

تعداد جلسات مشاوره با در نظر گرفتن نیاز شما تعیین می‌شود

سوالاتی که ممکن است از مرکز مشاوره بینش نوین داشته باشید

همیشه در بین مراجعین به کلینیک روانشناسی سوالاتی وجود دارد که گاهی در تصمیم گیری آن‌ها برای مراجعه تاثیر گذار است. ما در این بخش مجموعه سوالاتی که ممکن است برای شما هم مطرح باشد را، بیان می‌کنیم. امیدواریم که در بین این سوالات پاسخ خود را دریافت کنید.

آیا خدمات مشاوره و روانشناسی بینش نوین محرمانه است؟

بله؛ تمام خدمات مرکز  بینش نوین، کاملاً محرمانه است. هیچ اطلاعاتی بدون رضایت کتبی شما با هیچ شخص یا اداره دیگری به اشتراک گذاشته نمی‌شود. تنها در مواردی که احتمال آسیب و خطر برای خود شخص یا دیگران وجود داشته باشد، بینش نوین اطلاعات را در اختیار افراد مربوطه می‌گذارد.

چگونه می‌توانم خدمات مشاوره را دریافت کنم؟

برای تکمیل برخی از فرم‌های غربالگری آنلاین به دفتر بینش نوین مراجعه می‌کنید. این فرم‌ها توسط کارکنان مرکز مشاوره خانواده، مشاوره کودک یا هر بخشی که به آن نیاز دارید بررسی می‌شود و سپس یک قرار ملاقات برای ارزیابی سلامت روان با یکی از پزشکان کارمند، به شما می‌دهند. می‌توانید برای نوبت دهی آنلاین با دپارتمان مربوطه تماس بگیرید.

بعد گرفتن نوبت، چه اتفاقی می‌افتد؟

هدف از قرار ملاقات ارزیابی، تعیین این است که چگونه نیازهای خود را به بهترین شکل برآورده کنید. ممکن است برای درمان فردی به مدت بسیار کوتاه مدت، در مرکز مشاوره به شما توصیه‌هایی شود یا ممکن است برای خدمات درمانی مناسب‌تر، یک برنامه مداوم به شما پیشنهاد شود.

آیا مشاوران مرکز بینش نوین، همیشه در دسترس هستند؟

مشاوری که با او قرار ملاقات می‌گیرید، مشاور شخص شما می‌شود. فرد مشاوره دهنده شما (با توجه به نیازها و خواسته‌هایتان)، تمام راهکارها را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد. دسترسی شما به فرد مشاوره دهنده در طول درمان کاملا امکان پذیر است. پس از این جهت نگران نباشید.

برای نوبت دهی تلفنی با 02122915385 تماس بگیرید

برای نوبت دهی تلفنی با 02122915385 تماس بگیرید

نیاز به ملاقات با مشاورم دارم ولی وقت قبلی ندارم؛ چه کنم؟

کلیه بازدیدهای شما با مشاور با تعیین وقت قبلی است. لطفاً در صورت نداشتن وقت قبلی با مراجعه به سایت و تعیین دپارتمان خود وقت بگیرید، تا خدمات به بهترین نحو برای شما ارائه شود. اگر در شرایط اضطراری هستید و باید قبل از قرار ملاقات بعدی خود با مشاور خود صحبت کنید، با دپارتمان مربوطه مرکز مشاوره خود تماس بگیرید.

اگر در مورد خدماتم نگرانی یا شکایتی داشته باشم، چه کنم؟

رفاه شما و کیفیت مراقبتی که در مرکز بینش نوین دریافت می‌کنید، دغدغه اصلی ماست. در صورت داشتن سوال یا شکایت در مورد مراقبت و درمان ارائه شده به شما، در هنگام بازدید از دپارتمان مشاوره خانواده، مشاوره کودک یا هر بخش دیگری از مرکز مشاوره بینش نوین، لطفاً موضوع را با مدیر دپارتمان مشاوره مربوطه مورد نظر اطلاع دهید.

مطمئن باشید که همه ما در مرکز بینش نوین، نگران ایمنی و رفاه شما هستیم و سخت تلاش خواهیم کرد تا در تعیین شدت و فوریت همه نگرانی‌هایتان، به شما کمک کنیم.

تعداد جلسات درمانی من چگونه تعیین می‌شود؟

برای این کار، چندین گزینه وجود دارد:

  1. شما و مشاور در جلسه اولیه خود در این مورد تصمیم می‌گیرید و ما به ترتیب کمک می‌کنیم تا در صورت نیاز، مشاوره طولانی مدت را از مرکز مشاوره دریافت کنید.
  2. شما و مشاورتان قصد دارید از 1 تا 3 جلسه انفرادی موجود در کلینیک بینش نوین استفاده کنید. اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که شما به درمان بیشتری نیاز دارید. در این صورت، با توجه به رضایت شما، جلسات بعدی نیز برایتان در نظر گرفته می‌شود.
  3. گاهی اوقات، ما درمان کمی طولانی‌مدت‌تری را طبق توصیه‌های پزشکی در نظر می‌گیریم و سپس به شما یک ارجاع برای مراقبت‌های روان‌شناختی و روانپزشکی مداوم ارائه می‌کنیم.

تمام تلاش ما در مرکز بینش نوین فائق آمدن هر چه سریع‌تر شما بر مشکلات پیرامون‌تان است. پس به ما اعتماد کنید. در صورت نیاز به مشاوره خانواده، مشاوره کودک، روانشناسی بالینی، استعدادیابی کودک و هر آنچه که ذهن شما را مخدوش کرده، با مرکز مشاوره بینش نوین تماس بگیرید. با مراجعه به سایت مرکز بینش نوین تمامی راه‌های ارتباطی با مرکز ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کد خبر 704203

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز