پلیس تهران می‌گوید مهسا امینی دچار عارضه قلبی شده و هیچ موردی از برخورد و توهین وجود نداشته است.

مهسا امینی

به گزارش همشهری آنلاین، وضعیت مهسا امینی دختر سنندجی که گفته می‌شود در مقر پلیس دچار حادثه شده همچنان نامناسب گزارش شده است.

مهسا امینی که از سنندج به تهران سفر کرده بود، همراه دخترخاله‌اش بود که توسط ماموران گشت ارشاد تذکر دریافت مَی کند.

مامورن به او گفتند مساله خاصی پیش نخواهد آمد و او فقط باید در کلاس توجیهی ۴۰ دقیقه‌ای درباره حجاب شرکت کند،

خانواده مهسا قصد شکایت از شخص یا نهادی ندارند و برای پیگیری قضایی موضوع اقدامی نکرده‌اند. از سویی پلیس امنیت اخلاقی هزینه‌های درمانی این دختر را بر عهده گرفته است.

برادر مهسا در اظهاراتی واقعه را این‌طور توضیح داد: «ما و دیگر خانواده‌ها با دیدن آمبولانس بسیار نگران شدیم و بعد از پرسش‌های بسیار ما یکی از مأموران به خانواده‌ها گفت یکی از مأموران خودمان مصدوم شده و او را به بیمارستان اعزام کردیم.»

کیارش امینی در ادامه گفت: «خانواده‌ها از توضیح مأموران قانع نشدند و بسیار نگران بودند. تا آنکه بالاخره بعد از چند دقیقه یک‌به‌یک خانم‌ها در حال خروج از وزرا بودند، آنها پس از بیرون آمدن به خانواده‌ها گفتند که یکی از دخترها را با حال وخیمی سوار آمبولانس کرده و برده‌اند که من هم در این زمان عکس خواهرم را به آنها نشان دادم و یکی از آنها او را شناخت و تایید کرد که خواهر من همان کسی است که اتفاق برایش رخ داده است. یکی از مأمورات گفت برای پیگیری حال خواهرتان به بیمارستان کسری بروید.»

در همین حال یکی از مسئولان پلیس تهران در این باره گفت: آنچه درباره خانم امینی اتفاق افتاده، درگیری و زد و خورد و توهین نبوده و آنچه اتفاق افتاده یک عارضه قلبی بوده و در مقر پلیس در کلاس توجیهی رخ داده است. او کنار دیگر خانم‌هایی که در جمع بودند دچار عارضه قلبی شده و سریع هم به بهداری ارجاع داده شد. این مسئول پلیس همچنین گفت: فعلاً خانم امینی در حال درمان است و درباره وضعیت او حرفی نمی‌توان زد.

یکی از کارکنان بیمارستان کسری نیز در این‌باره گفت: دختر را به بخش اورژانس آوردند حالش خیلی بد بود. دکتر گفت سکته قلبی و مغزی با هم است. 

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در این باره اعلام کرده است: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد. بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

برادر مهسا درباره وضعیت این دختر گفت: «پس‌ از اینکه به این بیمارستان رسیدیم متوجه شدیم خواهرم در بخش ویژه این بیمارستان در حال کما قرار دارد و پزشکان به ما گفتند او توأمان سکته مغزی و سکته قلبی داشته است....»

منبع: اعتماد آنلاین

کد خبر 706178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 95
  • Borzoo NO ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    پلیس میگوید بر خورد نبوده عارضه قلبـــی در کلاس توجیهــی بوده !!! ؟؟؟ چرا یک دختر جوان باید در ماشین دچار عارضه قلبی و مغزی شود ؟ سانسور نکنید لطفا
    • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      45 4
      چرا تا قبل از آن نبوده ؟ اصلأ درست به فرض اينكه بوده معلومه وقتي فردي كه تا به حال داخل كلانتري و مكان هاي امنيتي نشده براي اولين بار كه بدون شك با برخورد و تنش هم بوده باعث استرس و شوك عصبي و بالا رفتن ناگهاني آدرنالين خون باعث اين عارضه قلبي شده برخورد مامواران گشت ارشاد را به دفعات ديديم كه چگونه با برخورد فيزيكي نامناسب و با شدت و تحكم با افراد برخورد ميكنن و شاهد اون تيراندازي و زدن تير مستقيم به شوهر خانمي كه به همراه كودك كوچك خود در پارك پرديسان رفته بودن براي پياده روي و هواخوري چرا كه خانم توي اون گرماي شديد و داخل پارك نه بيرون و همراه شوهرش كمي روسري اون عقب رفته بوده خدايي جمع كنيد اين برنامه ها را استفاده از كلت كمري با گلوله واقعي براي چنين موضوعي ؟ در حالي كه ماموران ٢ نفر هم بودن و تنها نبوده
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      7 49
      پلیس ایران نمیتونه خشونت داشته باشه
    • رضا IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      3 7
      فیلمش دراموده شما ببین اصن برخورد فیزیکی هست...بعد صحبت بهش میگه برو بشین..همونجا ایست قبلی میکنه
  • محمد NL ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    همه آدمها می توانند در ادارات انتظامی وامنیتی این اتفاق برایشان رخ دهد این یک‌مسئله طبیعی وعادی است.
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      انشالله این مسئله طبیعی و عادی برا خودت و خانوادت پیش بیاد
    • فاطمه IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      انشااله ازاین مسائل برای خودت وخانواده ات پیش بیاد چیز مهمی نیست
    • میراحسان IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      امام حسین میفرمایند: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ، این چه توجیهی است که میکنید؟؟؟ خودتان را جای خانواده آن بیچاره بگذارید! ... چرا باید یک دختر جوان سالم به این روز بیافتد ؟؟؟
    • ترانه GB ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      120 8
      آیا می دونید شرف و وجدان رو چطور می نویسند؟اصلا کلمه اش به گوشتون خورده؟ چون به نظر میرسه به دلایلی خیلی «عادی و طبیعی» شما فاقد این دو کلمه هستید.
  • حامد IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    112 6
    خدا لعنت کن کسانی که طرف ظالم هستن و برای هر موردی توجیه می سازن
    • موسی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      2 13
      هیچکدوم نگرفتین چی گفته، و منظورش چی بود
  • NL ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    72 8
    ... با این گزارش یک طرفه و سانسور شدتون
  • sina CA ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    51 3
    باید خون گریست....
  • ... IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    9 62
    الان یه دزد رو بگیرن که دزدی کرده و خلاف قانون عمل کرده و تو اداره پلیس سکته کرده بازم میگین پلیس مقصره؟نباید خلاف قانون میکرد تا سکته هم نکنه.البته براش ناراحتم انشاله خوب شه که بعیده و تا اخر عمر پاش توی مطبا باید باشه
  • مش قلی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    7 61
    این خبر رو و و ضعیت این خانم رو پوشش بدید. لطفا لطفا خواهشا بی طرفانه خبر ها را بگذارید. نباید بزاریم که سعودی نشنال ها از داغ مردم سواستفاده کنن تا میتونید پوشش بدید تا اصلا اخبار اونها دیده نشه و خواااااهشا بی طرفانه خبرها را بگذارید
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    21 9
    نمی خواید بس کنید؟
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    25 0
    من یه بار به عنوان شاکی رفته بودم کلانتری ولی مثل محرم باهام برخورد شد !
  • فاطمه IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    1 8
    خیلی ممنون از خبرگزاری که درست پوشش میدین،همین که از زبان برادر گزارش گرفتید نشانه صداقته... متاسفانه وضعیت فضای مجازی به قدری بده که مردم شایعات رو بیشتر از واقعیت باور میکنن...کاش فضای مجازی مون قانونمند بشه که شاهد این وضعیت نباشیم