دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
۴ نفر

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، جشن بزرگ آموزش "واژه آب " با هدف نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح آب در ذهن نوآموزان در مدارس ابتدایی برگزار می‌شود.

آموزش آب 18

به گزارش همشهری آنلاین، اداره آب و فاضلاب منطقه ۵ که در محدوده مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۷، ۱۸ به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند در طول سال با هدف گسترش فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب و جلوگیری از اسراف آن، برنامه‌های آموزشی متنوعی اجرا می‌کند. جشن واژه‌آموزی «آب» ویژه دانش‌آموزان ابتدایی مدارس منطقه ۱۸ و مناطق همجوار با شروع فعالیت مدارس و با حضور مروجان فرهنگ مصرف آب برگزار می‌شود.

با تلاش مسئولان آبفای منطقه ۵ و برای آگاهی دانش‌آموزان و حضور پرشور آنها در جشن آموزش" واژه آب" بنرهایی آموزشی حاوی مضامین صرفه‌جویی در مصرف آب در حیاط مدارس ابتدایی نصب شده است. همچنین مروجان صرفه‌جویی در مصرف آب مناطق در کلاس‌های درس مدارس حاضر می‌شوند و با اجرای برنامه شاد و مفرح، نوآموزان را باارزش واقعی آب و لزوم صرفه‌جویی در مصرف این مایه حیاتی آشنا می‌کنند.

برگزاری مسابقه نقاشی و انشاء‌نویسی با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب میان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و اهدای جایزه به بهترین پدیدآورندگان از دیگر برنامه‌های اداره آبفای منطقه ۵ است.

کد خبر 709499

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha