مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از بازداشت عامل شهادت ‌پاسدار ‌غلامرضا بامدی خبر داد و گفت: متهم عضو حزب منحله کومله ‌است.

شهادت ‌پاسدار ‌غلامرضا بامدی‌

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد صبح امروز ‌در مراسم هفتمین روز درگذشت شهید غلامرضا بامدی که با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه احزاب وطن‌فروش و مزدوران ضدانقلاب می‌خواستند در جریان اغتشاشات اخیر به کشور نفوذ کنند اما محاسباتشان غلط بود، اظهار داشت: عامل شهادت شهید پاسدار غلامرضا بامدی عضو حزب منحله کومله بوده که پسرش هم در ایتالیاست در چند روز گذشته قصد خروج از کشور را داشت که در تور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی افتاد و دستگیر شد.

وی با یادآوری اینکه دشمنان در اتفاقات اخیر قصد داشتند نظام اسلامی را دچار فروپاشی و نور انقلاب را خاموش کنند اما با استقامت و مقابله ملت ایران مواجه شدند، افزود: جمهوری اسلامی ابرقدرت شرق و غرب را کنار زده است و جبهه استکبار نیز نتوانست هیچ غلطی بکند.

به‌ گفته مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، در فتنه ۸۸ اگر در هر کدام از کشورها آن اتفاقات برپا می‌شد، آن کشور دچار فروپاشی و سقوط می‌شد اما فتنه‌گران علی‌رغم اینکه دنبال سقوط انقلاب اسلامی بودند، نتوانستند هیچ غلطی کنند.

وی گفت: دشمنان بعد از شکست توطئه‌هایشان، دنبال نفوذ به بدنه ادارات بودند اما باز هم نتوانستند هیچ غلطی کنند چراکه این اراده خداوند متعال است و همه نقشه‌هایشان با شکست مواجه خواهد شد.

جعفرنژاد با ذکر اینکه خداوند اراده کرده که انقلاب اسلامی همیشه در حال پیشرفت و پیشبرد اهداف باشد، عنوان کرد: دشمنان فکر کرده‌اند که با تجمعات چندصدنفره و آتش زدن چند سطل آشغال کاری می‌‍‌کنند، اما کور خواندند و هیچ غلطی نکردند و باز هم نخواهند توانست.

وی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و ترفندها و استراتژی‌های مختلف از سوی دشمن، راه خود را مقتدرانه‌تر از گذشته پیش برده و اگر از هر طرفی مورد تحریم قرار بگیرد باز می‌توانیم خودمان را اداره کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به فرموده رهبری، دشمن با ۱۰میلیون دلار در کشوری دیگر حکومتی ایجاد کردند و برداشتند اما هزاران میلیارد دلار برای سقوط نظام جمهوری اسلامی هزینه کرده‌اند، ولی کشورمان روز به روز مقتدرتر خواهد شد. ایران از لحاظ دفاعی و امنیتی جزو کشورهای برتر است این بیانگر قدرت و اراده الهی است.

وی تصریح کرد: درست عده‌ای در اغتشاشات اخیر فریب خوردند و از سر نادانی و هیجانات به خیابان‌ها آمدند اما مزدوران ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی دنبال اهداف شوم خود بودند، عده‌ای که باید در این شرایط روشنگری و حرف بزنند، لال شده‌اند و حرفی نمی‌زنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با هشدار اینکه دشمن دنبال این است که ایران را ویران و به اصل نظام خدشه وارد کند و حجاب و مرگ‌ مهسا امینی بهانه بود، ابراز داشت: امروز با جنگ شناختی و ادراکی و رسانه‌ای مواجه هستیم و در اتفاقات اخیر نیز شاهد بودیم که چگونه افکار جوانان را منحرف کردند تا به اهداف خود برسند.

وی با هشدار به کسانی که در اتفاقات اخیر با دشمن همراهی کردند، گفت: معلم مدرسه‌ای که خائن و نفوذی باشد و قصد تحریک جوانان را دارد، نوبت برخورد با آنان نیز خواهد رسید، همان‌طور در هیچ کشوری قبول نمی‌کنند که کسانی از آن کشور حقوق می‌گیرند خلاف اهدافشان حرکت کنند، در ایران نیز غیر قابل قبول خواهد بود.

جعفرنژاد با تأکید بر اینکه "اجازه نمی‌دهیم خون شهیدانمان در این هیاهوی دشمنان گم شود"، یادآور شد: دشمن دشمنی خود را ادامه می‌دهد و این اولین و آخرینش نخواهد بود و قطعاً دشمنان در مقاطع دیگر نیز توطئه‌هایی خواهند داشت بنابراین باید تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی این راه ادامه داشته باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در توصیف مقام شهید آیات قرآنی زیادی وجود دارد اما همین جمله از نبی مکرم اسلام(ص) کافی است که " اگر برای هر خوبی که در ذهن دارید، یک خوبی و بالاتر از آن خوبی را در نظر بگیرید، بالاتر از شهادت هیچ خوبی وجود ندارد".

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه شهدا نزد پروردگار زنده هستند، گفت: در وصف هیچ کسی عند ربهم وجود ندارد، بنابراین اگر ما در مراسم بزرگداشت شهدا تبریک می‌گوییم، دلیلش وجود این آیات و روایات است.

وی به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: در تاریخ همه ملت‌ها مقاطعی و روزهایی به‌وجود می‌آید که باید عده‌ای پای کار و میدان بیایند، ایثار کنند، خون بدهند تا چیزی را که جامعه را دچار التهاب کرده است، نجات دهند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهدا به‌خاطر کشور و آرمان‌های انقلاب ایثار و جانشان را در راه مردم جامعه هدیه می‌کنند، اضافه کرد: شهدا بهترین خدمت را به جامعه اسلامی کرده و این راه هیچ‌گاه تمام‌شدنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای فکر می‌کردند که بعد از جنگ تحمیلی، روحیه ایثارگری و فداکاری وجود ندارد اما وقتی که محک تجربه و فتنه سال‌های اخیر ایجاد شد، فهمیدند که این نسل باصلابت‌تر از گذشته پای کار و در میدان هستند.

جعفرنژاد نظام یادآور شد: اگر عده‌ای با محاسبات غلط خودشان فکر می‌کنند که با آتش زدن اموال عمومی در چند کوچه و خیابان و سپس فرار کردن برای نظام مشکل ایجاد کنند، کور خوانده‌اند، همان‌طور که در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند هیچ غلطی کنند.

به گزارش تسنیم؛ جوان بسیجی «غلامرضا بامدی» از نیروهای لشکر ۲۲ بیت‌المقدس سپاه کردستان، شامگاه شنبه (۱۶ مهرماه جاری) توسط مزدوران گروهک کومله در اقدامی ناجوانمردانه در اغتشاشات سنندج به شهادت رسید.

کد خبر 712697
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 75
  • نظرات در صف انتشار: 37
  • نظرات غیرقابل انتشار: 87
  • محمود خانلاری IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    درجات شان عالی است ان شاء الله خداوند متعالی بفرماید. جهان اسلام قدرت امروزی خودش را مدیون خون شهداست.
  • رز IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    اکثرافراطی های طرفدارنظام که خیلی شورانقلابی دارند نفوذی اند اگه تونستید اوناراشناسایی کنید بردید
  • بینام IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    خدا رحمتش کند روحش شاد باد ،،مسئولین بدانن این خون شهداست که پاسدار ایران اسلامی است و باید از ان محافظت کرد ،،،
  • مهین IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    مجازات اشد مجازات ما مردم شرمنده شهداییم وخانواده آنها وقتی آدم فکر میکنه که اگر این عزیزان نبودن چطور میشد به همین راحتی در خیابان راه رفت
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      61 60
      تو اگر یه کاره ای بودی کل دنیارو قتل عام میکردی خوبه که فقط نوشتن بلدی ...
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      45 29
      مرگ بر فتنه گر
  • ناشناس IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    رحم با این اغتشاشگران نکنيد ببنیدبه رگبار
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    به این اقتدار که از نان شب هم واجبتر است افتخار میکنیم و سپاسگذار جوانمردان این عرصه هم هستیم. ولی ما ملت ایران این اقتدار را در عرصه های اقتصادی، مبارزه ی واقعی با فساد و اختلاس و کم کاری مسئولان و مدیران، توزیع عادلانه ثروت و آموزش، و در کل عدالت اجتماعی را هم میخواهیم و به شددت لازم و ضروری میدانیم و درخواست فوری هم داریم چرا؟ چون همه ی ملزومات این خواسته های به حق در کشور وجود دارد و فقط همت و اراده حاکمان را میطلبد. والسلام.
    • رضایوسفی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      با اشد مجازات چیزی حل نمیشود باید کارشناسان بنشینیدریشه یابی کنند چگونه میتوان مشکل را حل کردفقط گفتگو ودموکراسی است جواب میدهدباید مشکلات طبق قانون ومنطق حل شود
    • ینفر IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      چی میگی تو؟! خوبه که هیچی نیسی، اگه بودی همه رواعدام میکردی.
    • ناشناس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      77 16
      کمی یواش تر!!! بجای رگبار بستن باید دید که علت اعتراضات مردم علی الخصوص جوانان چی بوده و چی هست!!؟
    • علیرضا IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      36 11
      چرا به جاش به مطالبات ملت فکر نکنن مگه ایران کشور آزادی نیست؟ چرا ببندن به رگبار؟
  • بابک IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    روح همه شهدای فدایی این آب و خاک شاد و نفرین ابدی بر همه دشمنان.
    • اکبر پازوکی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      83 92
      خدا بیامرزه مرد شریفی بود
  • رز IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    یریدون لیطفووا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ولی خدا نور خود را کامل میکندهر چند کافران خوش نداشته باشند سوره ی صف آیه 8
  • سمیر IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    بزنید هرچی کومله داعشی هست از بین ببرین قاتل شهید ول نکنید یعنی تیکه تیکش کنید مزدوران حیوان صفت
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    انتقام خونشونو که به ناحق ریخته شده رو بگیرید پسرش چه گناهی کرده که تو این سن یتیم شده خدا لعنتشون کنه
    • محمد IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      97 50
      شما اسمت خود رو گذاشتی مسلمان؟؟
    • یاعلی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      20 19
      با کامنت منفی،ودرج نظر احساسی که اسم خودت را مسلمان گذاشتی به میدان آمدید؟؟؟!!! بله قصاص حق خانواده شهیدبزرگواراست،اما با این نوع کامنت منفی،نشان دادید،که شماها با اصل قرآن و نظام مقدس اسلامی مخالف هستید،هدف شماها مطالبات بحق نیست،بلکه دلاربگیرومزدور،صهیونیست ومنافق وعرعرستان هستید،ضمن اینکه چشم در مقابل چشم،هرکس اقدام به شهادت وخسارت کرد،بایدتاوان عمل دهد،و این را بدانید،ای خائنان این آب خاک،ای مزدوران،خدا را شکرکنید،که دستورآتش به اختیارازسوی،امام ورهبروالامقام صادرنشد،..واین را آویزه گوش درازتان کنید،این وطن صاحب دارد،وصاخب الامربقیةالله اعظم( عج) است.برای برنامه آتی شما مزدوران آمریکا،وانگلیس .صهیونیست،آل سعود،آنگونه عمل میکنیم،که درسوره مبارکه اسراء،( آیات ۳ تا ۷) آمده است.انتظارفرمان از فرماندهی کل قوا هستیم.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    روحش شاد 😭😭😭😭 داغش خیلی ناراحت کننده بود. کسی اعتراض نداره لال شدن بعضیها این خانواده نداشت . پهلوانان قهرمانان دلسوزان مردم ایران چرا ساکتید بیانیه بدید
  • محمد IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    87 71
    چرا به مردم نمی گویید که درپی کودتای نیم ساعته در ترکیه چند هزار کارمند دانشجو و... بازداشت وبرکنار شدند وهنوز بعد چند سال‌ این روند ادامه دارد روزنامه های ما ورسانه ها هم فشل وناکارآمد هستند. فقط ژست وادعا کافی نیست‌.
  • محمدرضا IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    81 53
    روحش شاد
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    درخت تنومند انقلاب با خون پاک چنین عزیزانی آبیاری شده است برای همین پایدار خواهد ماند
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    91 88
    زدن کشتن کاری ندارد این هم که کشته شده شهید هم وطن آنهم که کشته قصد و غرض نداشته عصبانی بوده باجوانان باید صحبت کرد حرف آنها را شنید
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    چرا مسئولین با مردم صحبت نمی کنند مشکلات مردم حل کنید با اتهام زنی مشکلی حل نمی شود.
    • یک ایرانی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      37 47
      داداشمایراهکاربده.جوانی که آلت دست بایدن ومکرون ومریم رجوی ومسیح علینژادشده صحبت کردن باهاش فایده داره بنظرتو؟خب خانواده های مردم عادی که باهزارزور وزحمت معیشت زندگی تهیه مکنن چکاربایدبکنن که امنیت داشته باشند.بچه خودتوبزارجای بچه همون شهید.چکاربایدبکنه تواین شرایط
  • مسلم پور IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    62 94
    درود بر مردم سنندج که با خون خود ایثار کردند که مبادا خدشه‌ای به جمهوری اسلامی وارد شود
    • صفر IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      14 71
      درود بر شرف و مردانگی مردم غیور سنندج که پایه انقلاب اسلامی بوده اند و الان هم ستون استوار ند این حزب کومله پوسیده اقدامات تروریستی انجام می‌دهد به اسم مردم کرد سنندج ، باید ملت کرد را از این افراد اجنبی و حقوق بگیر اسرائیل جدا کنیم ، زنده باد ایران اسلامی و مردم کردستان ایران ، 🇮🇷🇮🇷❤️❤️
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    28 15
    لعنت ب کوموله
  • رحمتی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    21 14
    روح تک تک شهیدان وطنم شاد ایکاش به حرمت خون شهدا کاری می کردین با نابودی گرانی تورم ملت ایران شاد می کردین درضمن نفوذی های داخل سیاست های نظام پیدا کنید حداقل شرمنده شهدای کشور نشیم
  • amin IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    22 39
    همه رو اعدام کنید زنده باد ایران جانم فدای رهبر
  • سعید IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    21 50
    باید انتقامشو هرچه سریع ترگرفت حفظ سه اصل برامون واجبه ۱-وطن ۲-رهبری (حضرت ایت الله خامنه ای) ۳-راه سردار (حاج قاسم)
  • صالح IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    20 43
    اشد مجازات
  • ایرانی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    16 37
    اه دل خانواده های شهید تمام مزدوران و اغتشاشگران مخصوص سلبریتی های لیدر را نابود سازد چگونه عزیران این وطن را وحشیهای اغتشاشگر پر پر کردند ما عزادار شهدای این چند هفته هستیم مهسا تنها انسان بود این ها که با ناجوانمردی تمام در جلوی چشمان این داعشی ها و باهزار سند اشکار کشته شدند مهم نبودند انسان نبودند خدا لعنتتان کند کنار یزید در دوزخ همنشین شوید شهدا شرمنده ایم هر روز از داغ عزیزان در اتشیم
  • محمد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    22 36
    مرگ بر منافق، خائن، وطن فروش، آشوب‌گر،اغتشاشگر، فتنه‌گر و همه کسانی که اینها رو تایید میکنن و‌ دلشون همراهشون‌ هست.
  • مریم IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    26 40
    درود فراوان به روح شهید عزیز.....نباید این مزدور کومله رو یک روز زنده بزارن فقط اعدااااااااااام
  • شهرومد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    22 36
    باید این قاتلان جلو چشم مردم در همان محل جنایت اعدام شوند.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    48 35
    لعنت بر قاتل شهیدبامدی
  • Ka IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    25 29
    روحت شاد شهید عزیزم
  • Ka IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    19 24
    جمعه عروسی غلامرضا بامدی بود روحت شاد عروسیت مبارک خدابداد نامزدت و پدر مادرت برسه
  • حسینی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    25 21
    درود بر سربازان با غیرت ایرانی و ننگ بر مزدوران تحزیه طلب و مزدور دشمنان ایران زمین
  • انسان IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    31 13
    بااعدام کشتن چیزی عوض نمیشه بیایم برای همه فرصت زندگی وحق اناخاب بدهیم به عقیده هم احترام بزاریم خودی غیرخودی نکنیم ازصدای یگدیگرنترسیم خودراتافته جدابافته ندونیم تاباارامش کنارهم زندگی کنیم بامیدآن روزکه همه رابایک نظربنگریم
  • ازاده IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    41 52
    شهدا در قهقهه مستانه شان و شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    29 23
    مردم . بخصوص جوانان باید قدر شهدای امنیت را بدان و تمام کسانی که باعث و بانی این اغتشاشات شده و خون جوانان را ریختن در قیامت و در حضور این شهیدان پاسخگو باشند . روحش شاد و خانواده اش سر بلند باشند
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    48 5
    نمایندگان مجلس و دولت اگر پیرو راه خون شهدا هستین به داد معیشت مردم برسین تورم و گرانی کمر مردم رو خم کرده
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    29 30
    مرگ برا اسراییل
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    22 28
    خدا باشماست مرگ وننگ بردشمنان اسلام
  • محمد IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    23 42
    روح پاسدار شهید بامدی و همه شهدا شاد باد و خداوند به بازماندگانش سلامتی و صبر عنایت فرماید و دورود خدا بر اقای جعفر زاده نماینده محترم ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان که مطالب ارزنده ای عنوان فرمودند
  • عزت اله IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    29 31
    خدا رحمتش کنه ‌‌...هیچ ابرقدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران نداره تا ما سردارانی مانند حاج قاسم سلیمانی را داریم خدا پشت وپناهتان
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    25 26
    بله خون پاک این شهداست که ایران را هر روز قویتر میکند.
  • سید قدیر غنی زاده زاویه IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    17 22
    خون شهیدان انقلاب را بیمه می کند البته هر خونی تتمه خود را دارد هدف دشمن از کشتن پاسداران وبسیجیان به خشم آوردن اینان است اما نیروهای انقلاب مثل مولا علی یاد گرفته اند در برخورد با امر ابن عبدود های زمان حال صبوری پیشه کنند
  • علی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    29 9
    چرا با مردم صحبت نمی‌کنید.واقعا کار سختی ست صحبت کردن...چرا آرام نمی‌کنید با صحبت.چی میخوان ازتون.اقتصاد درست.ایران بدون دزد بدون اختلاس .اگه واقعا نمی‌تونید حتی صحبت کنید که جمع کنید
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    14 18
    ان شاالله باشهداکربلا محشوربشن ، شهیدبامدی نامزدداشتن قراربودهمین ۲۸آبان عروسی کنه،بچه نداشتن
  • F.m IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    10 26
    باعث این آشوب ها خانواده ی امینی است که جرات دادند به وحشی ها ....اگر شما طرفدار صحبت و نصیحت بودید آشوب نمیکردید و آدم نمی کشتید...حالا که گیر افتادید دم از صحبت میزنید
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    18 28
    فرمایشات شما متین ولی خبر اعدام هرچه زودتر بما و دنیا بدهید تا تا شبکه‌های ماهواره‌ای کوپ کنند و انشالله دهن کثیفشان را ببندن ظرب عجله اعدام تا دل خانواده شهید و مردم ایران دوست خنک شود . یا علی
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      18 7
      شما بهتره اول بری مکتب تا بتونی درست حکم بدی؛ ضرب الاجل عزیزم ؛این درسته ...
  • علی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    10 23
    روحش شاد و یادش گرامی
  • ناشناس IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    13 25
    کومله و اینترنشنال و امثال اینها هیچ غلطی نمی تونند کنند.
  • پاشا IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    11 20
    بنده جان میدم به انقلاب ورهبرعزیزم این اختلاسها تمام بشه انقلاب ما بی نظیره
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    11 49
    خدمت هموطنان سلام یک کلام پاینده باد جمهوری اسلامی وزنده باد امام خامنه ای این اغتشاش گران واشوب طلب ها سهل اگر کل ارتش دنیا بخواد به ایران چپ نگاه کنددستانشان را قطع می‌کنیم چه برسد چند تا جانوربی خاصیت وطن فروش غلطی کند
  • ایران جانم IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    17 5
    ظلم به شدت زیاد شده به بهانه قعط اینترنت درمانگاه‌ها هم آزاد حصاب می‌کنند از درد مریضی شهید خواهیم شد به فکر مردم باشید
  • رزمندگان هشت سال دفاع مقدس IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    10 24
    جانم فدای سيد علی آقا جون انشالله خداوند متعال سایت را بر سر ما جانبازان رزمندگان آزادگان کم نکند انشالله چشم دشمنان حضرت آقا کور آمریکا ودشمنان داخلی نابود انشالله انشالله انشالله، ،، ،جانم فدای حضرت امام خامنه‌ای
  • پاشا IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    18 11
    یادم میاد دهه هفتاد درغرب کشوراسم کومله یا دمکرات می امد از ترس موهای بدن سیخ میشد از بس که سربریده بودن ترس ووحشت در اذربایجان غربی وکردستان فراگرفته بود
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    27 7
    نظر و کامنت ها را خواندم هیچ چیزی بغیر از احساسات و تند روی نبود امنیت یک کلمه یا حرف یا اسم نیست هر کسی میگه امنیت امنیت غذا دارو مسکن این سه نیاز اصلی هر جامعه است که تو ایران تهیه نیازهای اصلی برای همه سخت است پس امنیت با سرکوب اشتباه نگیرید
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    10 21
    سلام. شهادتت مبارک. انشاالله با ائمه معصومین و شهدای ۸ سال دفاع مقدس وحاج قاسم هم سفره شوید.عقل انسانی تون کجا رفته ، گول چی رو خوردید که با اغتشاشگرها هم پیاله شدید.به نظر من نباید با این خائن های وطن فروش رو اعدام کنید به هیچ کامشان رحم نکنید همه را در ملع عام اعدام کنید تا درسی باشه برای دیگران که دیگه از این اشتباهات نکنن.اونایی که دفاع می کنن از این آدم ها خوشون حتما خیانت کار هستن که می گن با اعدام چیزی حل نمی شه.برید خودتونو اصلاح کنید. این همه آزادی تو آیدان دیگه چقدر آزادی می خواهید شما هر طور که می خواهید راه می رید کسی بهتون کار نداره هر کس مشکل داره با این انقلاب می تونه بره و با کاسه لیس های وطن فروش هم پیاله بشه.خدای مهربون به خانواده این عزیز صبر و استقامت عنایت کند.😭😞❤
  • علی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    13 5
    خداوند تمام شهدا راموردرحمت خود قرار دهد ودشمنان این مرزوبوم رانابود کند ‌، ومردم ایران رامتحد وسربلند قراردهد،
  • ایران جان ایران IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    7 8
    من زمان جنگ کردستان بودم فتنه کومله ودموکرات را همین مردم وجوانان کرد خاموش کردن خودم شاهد جانفشانی زن و مرد کرد بودم در مهاباد پیرانشهر وسردشت اگرخودکردهاجلوی کومله ودموکرات نمی ایستادن فتنه کردستان خیلی زود جمع نمیشد الان هم غیرت کردنمیگذارد دوباره فتنه واشوب درست کنند مردم کردستان رنجها کشیدن ازاین کومله ایران جان کردستانه کردستان جان ایران
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    7 5
    باسلام وتسلیت به خانواده این بزرگوار روحش شاد ویادش گرامی روح تمامی شهدا شاد
  • ایران IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    6 10
    درود بر شهیدان وطن ،اشد مجازات برای قاتلین ، طرافداران قاتلین اگر خودت وفرزندانتان واقوامتان بدست اینها کشته می شدید باز هم حرف از گفتگو میزدی؟؟؟؟ قطعا جواب قصاص بود
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    9 11
    خدا لعنتشون کنه عذاب دنیا و آخرت نصیبشون بشه این بچه رو بی پدر کرد
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    5 0
    چقدر بده وسط خبر مهم تون تبلیغ میزاید ارزش سایتونگ کم میشه
  • نجمه US ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    4 8
    فقط اشد مجازات.در ملا عام تیر بارانش کنید
  • علی حسنی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    6 10
    روح پاک ومطهرش قرین رحمت الهی باشد وخوشا به حالش که به سعادت ابدی دست یافت ومرگ ولعنت بر گروهکهای ملحد وخائن ولائیک کومله، دمکرات ،منافق وهر جاسوس ونفوذی ملت ایران
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    6 5
    شهادتش مبارک واقعاماشرمنده خون جونامون هستیم یکیم پیدابشه بگه چراجون من به دست اغتشاشگراشهیدشدمردم به خودتون بیان باهم هم صداشین تادشمن بداندملت ایران همیشه بیداره
  • نرگس IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    7 12
    روحش شاد خدا به بازماندگان این شهید و دیگر شهیدان مدافع امنیت صبر عطا کنه ب برکت صلوات واقعا این شهیدان مظلوم ترین شهیدان ما هستند برای امنیت این مردم جونشون رو کف دستشون گرفتن حالا فرزندانشون یتیم یا خودشون فرزند برومند بودن که داغشون به دل والدینشون نشسته در حالیکه یه عده هموطن از خدا بی خبر برای معصیت و نافرمانی خدا راضی به این مصیبت ها شدن . لعنت خدا بر خواص بی بصیرت، سلبریتیها و خبرگزاری هایی که به آتش این فتنه دمیدن و حتی اونها که سکوت کردن