برای انجام هر نوع حرفه ای نسبت به خطر آن شغل تجهیزات و ابزارآلات طراحی و ساخته شده‌اند برای تک تک اعضای بدن که دستکش کار ضدبرش هم یکی از این تجهیزات است که برای محافظت از دست در برابر بریدگی و ساییدگی و قطع شدن در انواع مختلفی طراحی شده است.

دستکش ضد برش محصولی می باشد که نقش بسیار مهمی در حفظ ایمنی و محافظت از انسان در مشاغل فنی و پرخطر دارد که انواع و اقسام متنوعی نیز دارد.

اول ایمنی بعد کار در هر صنعت و حرفه ای، ایمنی نقش مهم و حائز اهمیتی را در هر فعالیتی دارد. برای انجام هر نوع حرفه ای نسبت به خطر آن شغل تجهیزات و ابزارآلات طراحی و ساخته شده‌اند برای تک تک اعضای بدن که دستکش کار ضدبرش هم یکی از این تجهیزات است که برای محافظت از دست در برابر بریدگی و ساییدگی و قطع شدن در انواع مختلفی طراحی شده.

دستکش ضد برش جزو دستکش های پر مصرف صنعتگران می باشد و از کاربرد متفاوتی در انواع شغل ها بر خوردار است.  ساختار دستکش ضدبرش به این گونه است که ابتدا نسبت به سایز دست با دستگاه های بافندگی دستکش که انواع مختلفی دارند و تاثیر مستقیم به کیفیت تمام شده دستکش دارد بافته می شوند که در ادامه در آراد برندینگ به تشریح آن می پردازیم.

خرید دستکش ضد برش با استاندارهای روز دنیا

بعد از عملیات نخ زنی دستکش توسط سشوار صنعتی یا کاتر دستگاه دستکش های بافته شده جمع و هر کدام به سر دست های دستگاه لاتکس زنی که قبلا با فرمول های مختلف مواد اولیه لاتکس مخلوط شده و آماده در وان دستگاه می باشد.

تعداد مختلف نسبت به ظرفیت دستگاه زده می شوند و بعد از دادن برنامه سرعت اندازه مواد دستگاه شروع به گردش کرده و دستکش های بافته شده را به میزان معین از قبل طراحی شده وارد وان دستگاه کرده و لاتکس داخل وان به کف دستکش بافته شده آغشته می شود و بعد از زمان تعریف شده از وان بیرون آمده و عملیات خشک کنی انجام شده و بعد از تایید استاندارد های لازم بسته بندی شده و روانه بازار می‌شود.

دستکش ضد برش ایرانی

 دستکش ضدبرش یکی از پر مصرف ترین دستکش های ایمنی می باشد که شرکت بازرگانی پرشین ایمنی به دلیل تولید انواع دستکش های ایمنی طرحی به راستای استقبال از درخواست مشتریان عزیز تدارک دیده که خود مشتری بنا به خواسته خود دستکش ضد برش خود را نسبت به سایز، وزن، رنگ، وحتی لوگو و برند خود شرکت، کارخانه، معادن، پتروشیمی ها و تولیدی ها با قیمت بسیار مناسب تولید و خدمت عزیزان ارسال می کند. یک سری استاندارد در تولید دستکش ضدبرش وجود دارد که به آن میپردازیم :

خرید دستکش ضد برش با استاندارهای روز دنیا

باید بدانید دستکش‌ ضد برش ایرانی انواع مختلفی دارند که حسب کاربردشان، علائم اختصاری خاصی بر روی آنها وجود دارد که هرکدام معنای فنی دارند و مطلع بودن از آنها، مفید خواهد بود برای مثال استاندارد EN ۳۷۴ برای مشاغل آزمایشگاهی طراحی شده و بیانگر ارزیابی‌های شیمیایی است که در مرحله کیفیت‌سنجی بر روی دستکش‌ها اجرا شده‌اند.

احتمال برخورد دست با تیغه های برش و اجسام تیز و برنده ای است و یا احتمال قدرت فشار و تیزی را به همراه با ضربه امکان دارد، باید با توجه به این موارد حتما یک دستکش ضد برش حرفه ای که کارایی بالاتری نسبت به دستکش ضد برش ارزان قیمت دارد که خریداری کنید و از سرمایه بزرگ، سلامت دستان خود محافظت کنیم به دلیل قیمت ارزانتر دستان خود را به خطر بریدن و قطع شدن و ساییدگی نیندازید.

خرید دستکش ضد برش

برای این امر عوامل بسیاری و حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد که کوتاهی در این موارد هم میتواند حادثه ساز باشد هم دوباره کاری یا هزینه بالاتر کردن است.

مواردی هست که باید در هنگام تعیین قیمت دستکش ضد برش به آنها توجه کرد: شغل و فعالیتی که قرار است انجام دهیم، نوع کیفیت و برندی که قرار است دستکش خود را خریداری کنیم، سایز دستکش ضد برش که باید متناسب با دست باشد، نوع جنس الیاف دستکش ضد برش بافته شده است و جنس لایه مقاوم و یا همان لاتکس که به برش مقاوم باشد.

خرید دستکش ضد برش با استاندارهای روز دنیا

کاربرد این نوع دستکش کف مواد در صنایع و مشاغل مختلف بسیار است که به طور مثال در بلند کردن ابزار، انبار داری و قطعات متفاوت است و در مقایسه با دستکش های ضد برش فولادی به دلیل انعطاف و چنگش بیشتر این کار را بهتر از دستکش های فولادی انجام می دهد کفی دستکش های ضد برش عموما از جنس لاستیک طبیعی و یا مصنوعی می باشد.

منظور از لاستیک طبیعی یا همان لاتکس که از صمغ گیاه می باشد که مقاومت دستکش را در مقابل اجسام تیز و تیغه های برنده افزایش داده و دوام و محافظت زیادی در برابر آسیب رسیدن به دست را دارد.

محیط هایی که خشک و مرطوب هستند لاتکس در برابر این نوع آب و هوا از خود مقاومت خوبی نشان میده و دارای این نوع قابلیت است که در کارو حرفه هایی که از تمرکز بالایی برخوردار است بتواند چنگش خوبی داشته باشد.

کد خبر 713548

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha