شهردار منطقه ۱۰ برای تکریم مقام شامخ شهدا به دیدار خانواده معظم شهید «مهرداد رحیمی» در محله جی رفت و با خانواده این شهید هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین ،«مهدی صنایع» در این دیدار که با هدف تکریم خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام یاد شهدا انجام شد،گفت : « خانواده معظم شهدا ولی‌نعمت ما هستند و دیدار با خانواده معظم شهدا انگیزه خدمت را در مسئولان دو چندان می‌کند. »

به گفته الخ الصنایع، اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم قدرشناس شهدا باشند چرا که انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به‌جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده معظم شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند. خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌ها، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

‌او در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهید معظم رحیمی، خانواده شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست و خدمت‌رسانی و تکریم خانواده آنها را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به‌ویژه مسئولان دانست.

همچنین در ادامه این دیدار، پدر شهید «مهرداد رحیمی» به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های این شهید پرداخت.

در پایان، شهردار منطقه با اهدای لوحی به پدر شهید رحیمی، از خانواده‌ این شهید هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد و از اقدام ویژه عمرانی و نگهداشت در حوزه خدمات شهری، زیباسازی و عمرانی در محله جی خبر داد که به زودی اجرایی می شود.

شهید «مهرداد رحیمی» در سال ۱۳۶۴ به‌عنوان دانش‌آموز بسیجی به جبهه اعزام شده بود و ۱۶‌ساله بود که در فاو به شهادت رسید.

کد خبر 714973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha