سایت فدراسیون جهانی فوتبال گزارشی از پنج بازیکن ایران که در جام جهانی حضور خواهند داشت، منتشر کرد.

تیم ملی فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، در حالی که طی روزهای اخیر برخی از رسانه های اروپایی تلاش داشتند تا شرایط  را برای حذف ایران از جام جهانی مهیا کنند اما سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار مطلبی از حضور قطعی ایران در جام جهانی خبر داد. البته پیش از این هم مشخص شده بود در نشست فیفا که اخیرا برگزار شده هرگز ماجرای حذف ایران مطرح نشده بود.

بااین حال سایت فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در گزارش اخیر خود  نام ۵ بازیکن آینده دار و ستاره ایران را آورد که انتظار دارد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدرخشند. این منزله تایید حضور ایران در جام جهانی از سوی فیفا است.

فیفا در این گزارش نوشت: تیم ملی ایران برای سومین دوره متوالی در جام جهانی حضور دارد. شاگردان کارلوس کی روش امیدوار هستند تا در ششمین دوره حضورشان در جام جهانی از مرحله گروهی برای اولین بار صعود کنند.

۵ ستاره ای که فیفا از آنها نام برده که انتظار دارد در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشند به ترتیب زیر است: امیر عابدزاده، امید نورافکن، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

کد خبر 715071
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 0
    شخصا با این که فوتبالی هستم ولی در شرایط فعلی نشستن فوتبال دیدن و تیم ملی رو تشویق کردن برام مضحکه. نگران جوان‌های ایران هستم.