به گزارش همشهری آنلاین، ماسک در صفحه شخصی خود در توییتر، در پیامی خطاب به شرکتهای تبلیغاتی گفت که هدفش از خرید توییتر ایجاد محفلی برای گردهمایی مردم است، جایی که طیف وسیعی از عقاید به شیوهای سالم به بحث گذاشته شوند.
بااینحال مدیرعامل اسپیسایکس گفت که توییتر به جهنمدرهای که بتوان در آن هر حرفی را بدون عواقب زد، تبدیل نخواهد شد.
ماسک نوشت: «توییتر در عین تبعیت از قوانین، باید پلتفرمی گرم و دلپذیر برای همه باشد.» از دید او، توییتر قرار است به پلتفرمی برای تقویت برند و رشد شرکتها تبدیل شود.»
او نوشت: «من توییتر را خریدم چون فرصت برای گفتوگو از بین رفته است. این کار را نکردم، چون آسان بود. برای پول توییتر را نخریدم. این کار را انجام دادم تا به انسانیتی که عاشق آن هستم، کمک کنم.»
مالک آینده توییتر در توییت خود میگوید دیدگاههای او درباره تبلیغات به شیوهای اشتباه در رسانهها بازتاب داده شدهاند.
بیشتر بخوانید:
ماسک گفت: «تبلیغات اگر به شیوه مناسبی نمایش داده شود، میتواند کاربران را خشنود و سرگرم و مطلع کنند.»
نظر شما