سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران نسبت به درگیری دو ملی پوش کشورمان واکنش نشان داد.

علی حسینی

به گزارش همشهری آنلاین سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در خصوص درگیری خبرساز دو وزنه‌بردار ملی‌پوش در اردوی تیم ملی و غیبت آنها در مسابقات قهرمانی آسیا صحبت کرد.

علی حسینی درباره درگیری بین علی هاشمی و کیانوش رستمی در اردو اظهار داشت:

    علی هاشمی در اردو حضور داشت و خوب شروع کرد اما اردوها را ۱۶ روز تعطیل کردیم و همین موضوع سبب شد تا هاشمی از اردو و تمرین دور بیفتد که سبب عقب ماندن او شد. با توجه به سیاست کیفی سازی که برای جهانی کلمبیا داریم، هاشمی خودش انصراف داد. تنشی بین کیانوش و هاشمی رخ داد اما ماجرا ختم به خیر شد. وزنه برداری بزرگتر از افراد است و نظم اردویی بر همه چیز ارجح است.

وی همچنین پیرامون اردوهای تیم ملی گفت:

    ما وضعیت تیم را می بینیم و رکوردها را رصد می‌کنیم. درباره داوودی انتقاد شد که رکوردش پایین آمده در حالی که درست نیست چون مصدوم بوده و مدارک پزشکی‌اش موجود است. رکوردهای علی داوودی بعد از مصدومیت در دوره ما پیشرفت داشته. در یک ضرب در آسیا با ۱۹۰ شروع کرد که خوب بود و در دوضرب ۲۴۳ زد که تا به امروز با چنین رکوردی شروع نکرده بود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پایان با اشاره به عملکرد وزنه‌برداران ملی‌پوش در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد:

    بقیه بچه‌ها مثل مجید عسکری و محمد زارعی اصلا جزو تیم ملی نبوده‌اند و در دوره ما اضافه شدند. آنها در کوتاه مدت به تیم ملی رسیدند. در حالی که تفکر ملی نداشتند و برای لیگ تمرین می‌کردند. تمامی این بچه‌ها نسبت به رکوردهای خودشان پیشرفت داشتند. اگر زارعی اوت نمی‌کرد، ما قهرمان می‌شدیم. روند بچه‌ها در قهرمانی آسیا رو به رشد بود.

کد خبر 716859

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha