چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

در عملیات ضربتی ماموران پلیس سیستان و بلوچستان موفق به دستگیری عامل قتل مسلحانه ۲ شهروند حوزه علمیه ایرانشهردر یکی از استان‌های جنوبی کشور شدند.

دستگیر

به گزارش همشهری آنلاین، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شانزدهم شهریورماه سال‌ جاری دو شهروند  ۵۵ و ۳۰ساله در حوزه علمیه  اهل تسنن ایرانشهر به قتل رسیدند.

پلیس سردار احمد طاهری افزود: بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و شهرستان ایرانشهر و درتحقیقات میدانی در محل مشخص شد که فردی شرور با ورود به حوزه علمیه با سلاح کلت کمری این دو شهروند را به قتل رسانده و از صحنه جرم  فرار کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد:  با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم در یکی از استان‌های جنوبی کشور استان کرمان بدست آمد و مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کار برده در این جنایت همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی شده متهم انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتولان اعلام کرده است.

وی افزود: با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 717129
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha